![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: De verantwoordelijken voor het coronabeleid moeten gestraft worden! | |||
Yup, geen proces nodig, lynchen die handel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Een speciaal volkstribunaal is op z'n plaats en zal een gepaste straf vinden, mogelijks de doodstraf |
![]() ![]() ![]() |
22 | 46,81% |
Het gerecht moet tenminste een onderzoek voeren naar strafrechtelijke vervolging |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Niet via het gerecht, maar straffen in het stemhokje! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Het beleid was (grosso modo) wel ok; waarom straffen?! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Komaan.... Om je te bescheuren.
![]() |
![]() |
#223 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er is jammer genoeg inderdaad geen meerderheid om ze voor een volkstribunaal te sleuren. Maar er is heel veel tractie op dit moment om op zijn minst electoraal alles van de huidige regering af te straffen.
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu claim je te veel eer. De aanleiding was de uit de hand gelopen discussie ni een Canada-topic met ten minste ook gunter, gidius, Jan en nog een paar. Het ging daar nogal off topic, daarom leek een apart draadje beter. Hoe ik p.be ken de laatste jaren ben ik niet zo verbaasd over de uitkomst. Ik probeer nog met wat weerwerk maar het is duidelijk dat ik in de verkeerde echo-kamer zit
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er inderdaad veel mensen tegen het coronabeleid zijn, maar ik denk dat maar een minderheid activistisch is en een tribunaal of zo wil. Bon, ik kan mis zijn he, maar ik denk eerder dat p.be een niet echt representatief staal is van de bevolking. In die zin lijkt deze poll me eerder een meting in welke zin de leden hier verschillen van de brede bevolking.
![]() |
![]() |
#226 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mijn aanvoelen buiten dit forum is: meerderheid tegen de maatregelen maar verre van op het punt van zelfs maar actie te willen ondernemen tegen de betrokken politici. De lantaarnpaal brigade buiten dit forum zou ik niet boven de 5% schatten. Dit forum is een stuk extremer in mening dan de brede bevolking.
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn vriendenkring wel nog geen enkele voorstander van het CST gevonden. Iedereen ziet daar wel de gevaarlijke mechanismen. Maar goed, dat zijn ook geen representatieve steekproeven want ik ken bijna uitsluitend hoogopgeleiden.
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er toch ook 'n aantal die langzaam hun (volgzame) mening bijstellen en niet meer blindelings, klakkeloos slikken wat politici & media hen voorschotelen.
Het probleem echter is dat ze nog allemaal veel teveel te verliezen hebben. Eens 'n bevolking niks meer te verliezen heeft gaan alle remmen los. Ik zou dus zeggen; politici, media, kwakzalvers edm. doe zo voort!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meesten kwekken kritiekloos -naast commentaar op The Masked Singer en andere debiele programma's- gewoon na wat ze keer op keer ingelepeld krijgen.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 17 februari 2022 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |