![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus: ik zeg: het is precies of je mij bekijkt als een achterlijke idioot (cfr die ![]() en jij antwoord daarop: dat zal momenteel afhangen van je antwoord op die vraag. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 8 april 2005 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het echter vooral over de updates van Windows, dus de beveiligingslekken van Windows die daardoor gedicht worden. Deze zijn meer waard dan de firewalls omdat je die niet (altijd) kunt tegenhouden dmv een firewall. Het is via die beveiligingslekken dat ze een by-pass op een firewall uitvoeren. maw: je firewall wordt omzeilt met behulp van de beveiligingsexploits van je OS. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementslid
|
![]() Zijn er hier trouwens mensen die per toeval een Asus K8V SE Deluxe Moederbord hebben en de BIOS daarvan hebben geflashed ? Heb daar serieuze problemen mee .
BSOD etc .
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2005 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beveiligingslekken...tja... beetje te simpel hoor! Norton heeft ook een automatische update trouwens die deze beveiligingslekken dicht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me raden, hij herkent je nieuwe grote harde schijf niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben net terug van 14 dagen verlof zonder pc's en heb me geen seconde verveeld. En wat zie ik, deze oeverloze discussie gaat nog altijd voort en Illwill toont weer eens aan dat hij 1. niet weet wat hij schrijft en 2. niet snapt wat hij leest. Ter uwer info, Norton Internet Security (brol in mijn persoonlijke opinie) heeft een update functie voor virus-signatures. NIET voor exploits van windows componenten. Dat kan enkel gebeuren via microsoft zelf. (en dan nog....) Zoals je wellicht weet, werd vorig jaar het Sasser-virus gelanceerd dat teerde op een bug in windows en waar je dus met een up to date antivirus-programma helemaal machteloos tegenover stond. Enkel met een goed geconfigureerde firewall kon je je redden. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 april 2005 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ipv weer de persoonlijke toer op te gaan. Je hebt je geen seconde verveeld zonder pc? Was je hier niet zo zeker van misschien? Is nogal logisch dat je je amuzeerd zonder pc hoor. ![]() Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2005 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke is volgens jou dan geen brol? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet zou bestaan dan wel omdat ik niet kan beoordelen welk pakket onder linux equivalent is of niet. De manier om dat te doen zou immers zijn : SE installeren en mee werken en daarna alle linux alternatieven testen. Sorry, geen tijd voor en geen interesse in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Illwill, ga een beetje in de tuin werken, lees een boek, kijk wat tv, maar hou alsjeblief je bek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nogal "eigenzinnig". Zo laat Norton zich bijvb. niet meer de-installeren (toch niet bij mij) en voegt het een hoop "overhead" toe : het beveiligt "te veel" en te geautomatiseerd naar mijn opinie en het vreet verschrikkelijk veel cpu en geheugen resources. En daarbij is het ook nog eens veel te duur. Dat noem ik dus brol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tis maar dat SP2 klaarblijkelijk problemen heeft met die nieuwe BIOS. En zonder dat kan ik mijn computertje niet overclocken. Och ja, zal me tevreden moeten stellen met het OC'en van mijn nieuwe grafische kaart. P.S. Heb al een reset moeten doen van de BIOS door middel van de batterij eruit te halen, dus ik heb genoeg afgezien ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, twas maar een gok, meestal als mensen hun bios willen flashen is het omdat ze een te grote harde schijf hebben gekocht vandaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dit nu zo moeilijk en waarom heb je dit niet meteen gedaan? Beweer in het vervolg enkel dingen waarvan je ook duidelijk weet dat het zo is ok. Iets beweren terwijl je er geen flauw benul van hebt slaat gewoon nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nu trouwens linux aan het gebruiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb leukere hobby's ja, gelukkig maar.
zoals ik al zei, probeer het nog een keer of probeer voor 1 keer iets zinnigs te zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zinnigs, euhm...
Ik vind je lief? |
![]() |
![]() |