Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2006, 22:22   #221
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Neen! Uw gesloten geest idee laat u niet meer toe om duidelijk te zien; moslim extremisme is een reeël fenomeen.

Wat mij bang maakt is het imoreel gedrag van een groep extremisten die zich vastklampen aan een (of meerdere) geschrift(en) omdat deze wereld voor hen niets voorstelt en hun leven maar een fungeert als een pion. U begint langzamerhand ook zo te denken maar u voelt het zelf niet.

Ga naar de draad; gelooft u in nwo
Ik maak zelf wel mijn keuzes waar ik naar toe ga

Alweer heel hoog van de toren aan het kraaien beste Largo Winch, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Open your eyes ...

Had ik U reeds verteld dat U heel humoristisch bent?
Oud 19 augustus 2006, 22:26   #222
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht

Alweer heel hoog van de toren aan het kraaien beste Largo Winch, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Open your eyes ...

heeft u m'n tekst al gelezen op "gelooft u in nwo?"?

Largo_w zal wel gaan! en ik snap niet wat hoog van de toren gegrepen is. Ik bind mij niet blindelings aan een tekst, boek of manuscript!

Mijn ogen zijn wijd open...geloof je het nog altijd niet?

Je sarcasme is ook wel leuk hoor...20frank per dag en je mag mijn vriendje zijn en m'n boekentas naar school dragen!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 22:33   #223
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Open your eyes ...

waarom geef je niet eens een begin van bewijs dat 9.11 georchestreerd werd door een kliekje NWO'ers.. Met andere woorden, geef eens wat namen en concrete bewijzen, in plaats van oeverloos gezwam over steeds dezelfde elementen. Er zijn honderden aanwijzingen dat 9.11 georganiseerd en uitgevoerd werd door moslimterroristen. Er is géén enkele concreet bewijs over de betrokkenheid van specifieke NWO'ers.. Believe your dream als je wil, maar om derden als mij ervan te overtuigen gaan jullie toch sterker uit de hoek moeten komen.
Oud 19 augustus 2006, 22:35   #224
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heeft u m'n tekst al gelezen op "gelooft u in nwo?"?
U heeft welgeteld 47 posts geschreven in de NWO-draad
Oud 19 augustus 2006, 22:37   #225
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
waarom geef je niet eens een begin van bewijs dat 9.11 georchestreerd werd door een kliekje NWO'ers.. Met andere woorden, geef eens wat namen en concrete bewijzen, in plaats van oeverloos gezwam over steeds dezelfde elementen. Er zijn honderden aanwijzingen dat 9.11 georganiseerd en uitgevoerd werd door moslimterroristen. Er is géén enkele concreet bewijs over de betrokkenheid van specifieke NWO'ers.. Believe your dream als je wil, maar om derden als mij ervan te overtuigen gaan jullie toch sterker uit de hoek moeten komen.
Ik keer de vraag gewoon om:

Citaat:
waarom geef je niet eens een begin van bewijs dat 9.11 georchestreerd werd door een grotbewoner? Met andere woorden, geef eens wat namen en concrete bewijzen, in plaats van oeverloos gezwam over steeds dezelfde elementen. Er is géén enkele concreet bewijs over de betrokkenheid van Al Qaeda. Believe your dream als je wil, maar om derden als mij ervan te overtuigen gaan jullie toch sterker uit de hoek moeten komen.
En ik meen elke letter
Oud 19 augustus 2006, 22:38   #226
largo_w

Standaard

Citaat:
U heeft welgeteld 47 posts geschreven in de NWO-draad
lol

http://forum.politics.be/showthread.php?t=54538&page=8
de repliek op de lange tekst!

Laatst gewijzigd door largo_w : 19 augustus 2006 om 22:40.
Oud 19 augustus 2006, 22:41   #227
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL ... welke post n°?
Oud 19 augustus 2006, 22:45   #228
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik keer de vraag gewoon om:

En ik meen elke letter
die bewijzen werden hier al gegeven.

Besides, als je met een alternatieve theorie afkomt, zoals dat NWO gedrocht, dan is het maar logisch dat je -zéker na vijf jaar research mogelijkheden- ook afkomt met antwoorden op de vraag wie, wat, waar, hoe. Het enige waar de NWO mee afkomt zijn enkele zéér betwistbare elementen over de manier waarop de WTC gebouwen in elkaar stuikten. En een schimmig motief, dat door géén enkele zichzelf respecterende historicus ("natuurlijk niet, ze zijn allemaal geïndoctrineerd") ondersteund wordt.

Gebakken lucht, meer is het niet dat jullie verkopen.
Oud 19 augustus 2006, 22:49   #229
largo_w

Standaard

2004gun

Citaat:
Jouw idee is heeeeeeeeeeeeel verschillend! Jouw NWO is een soort van vervormde vriendjespolitiek maar die niet te aangrijpend is.

De NWO waar anderen hier spreken zijn intriges tot duizend jaar terug, zaken als Hitler,Stalin, Roosevelt en Churchill die aan tafel met elkaar zaten, wereldoorlogen die gecreeerd worden,... Gewoon ALLES is een product van deze "nwo"(en nog het liefst alles wat slecht is!).

Nu zeer "geheim" zijn deze samenkomsten niet van bvb de loge van de vrijmetselaars. Maar een andere reden die u vergeet te vertellen waarom ze zo "geheim" zijn is omdat deze groep elite een andere groep elite als vijand heeft (een mischien nog rijkere en gevaarlijke elite maar die de laatste tijd aan populariteit moet inboeten).

U maakt iets misterieus uit twee keer niks wat u hier verwoord is al lang gekend en aanvaard. Maar de Illuminati (een verre zijtak van de vrijmetselaars) doen niet aan "wereldoverheersing" en "oorlogje spelen". U spreekt over een groep die de intelect en het geld heeft die dan daarbij niet te open is. Dat zal natuurlijk veel vragen doen opduiken maar daarom zijn ze toch nog niet allemaal bloedbroeders, vereren ze de zonnegod en loeien ze allemaal als de maan schijnt? Het feit dat ze intelectueel genie willen aantrekken in hun middens maakt al dat ze geen zaken zoals "facisme" en "complotten" KUNNEN hebben; want als dit het geval zou zijn zouden al vele intelectuele genies het er zijn afgetrapt en hun verhaal gedaan aan de wereld.

Natuurlijk het gaat hier om mensen met macht die samen komen dus mensen stellen zich vragen. Maar om van daaruit te gaan concluderen dat er een nwo bestaat die zaken als 11/9 heeft geplant, WO3 al op z'n palmares heeft staan en de wereld in handen heeft...Dit gaat me m'n petje te boven.

Trouwens dat al deze loges en groeperingen met elkaar onderling verbonden zijn is puur speculatief.

Het feit dat er geen wetenschappelijk aantoonbaar bewijs is geeft voor mij toch aan dat het "complot theory" een zeverkoek is...
Oud 19 augustus 2006, 22:56   #230
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die bewijzen werden hier al gegeven.

Besides, als je met een alternatieve theorie afkomt, zoals dat NWO gedrocht, dan is het maar logisch dat je -zéker na vijf jaar research mogelijkheden- ook afkomt met antwoorden op de vraag wie, wat, waar, hoe. Het enige waar de NWO mee afkomt zijn enkele zéér betwistbare elementen over de manier waarop de WTC gebouwen in elkaar stuikten. En een schimmig motief, dat door géén enkele zichzelf respecterende historicus ("natuurlijk niet, ze zijn allemaal geïndoctrineerd") ondersteund wordt.

Gebakken lucht, meer is het niet dat jullie verkopen.
Besides, ik heb jou al reeds meer dan eens gemeld dat U personen verwisselt en u blijft daar blijkbaar moeilijkheden mee hebben

De inside job staat los van 'UW NWO GEDROCHT', lees eens de documenten die onder de PNAC te vinden zijn. ‘Project for the New American Century’, in 1997 opgericht door de neoconservatieven Robert Kagan en William Kristol van The Weekly Standard. Deze mission statement, waarin uitvoerig uit de doeken wordt gedaan op welke manier de V.S. haar macht op internationaal vlak kan en moet consolideren, werd onder andere ondertekend door Dick Cheney, Donald Rumsfeld en Jeb Bush (de broer van George W. Bush), Francis Fukuyama en Paul Wolfowitz.

Vele van de leden van het PNAC hebben nauwe banden met de wapen-en/of olieindustrie.

In het bijbehorende PNAC-document, dat integraal op internet terug te vinden is PNAC, wordt uitvoerig uit de doeken gedaan welke mogelijkheden er allemaal zijn om de macht van de Amerikaanse natie uit te breiden.

Zo was er bijvoorbeeld al in 2000, dus voor 11 september, beslist dat Irak zou worden aangevallen, en dat deze actie diende voor het spijzen van de Amerikaanse industrie, vooral de oorlogs-en olieindustrie.

In dezelfde tekst staat dat de US nood heeft aan "a new Pearl Harbour"

Dat deze plannen bestonden, kon men al vermoeden, maar dat deze nagenoeg volledig op internet terug te vinden zouden zijn, tart alle verbeelding!

Laatst gewijzigd door Gun : 19 augustus 2006 om 23:01.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 23:05   #231
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo was er bijvoorbeeld al in 2000, dus voor 11 september, beslist dat Irak zou worden aangevallen, en dat deze actie diende voor het spijzen van de Amerikaanse industrie, vooral de oorlogs-en olieindustrie.

Dat deze plannen bestonden, kon men al vermoeden, maar dat deze nagenoeg volledig op internet terug te vinden zouden zijn, tart alle verbeelding!
Elk leger heeft plannen en strategiën om zich te verdedigen of om andere naties aan te vallen. Zoals in de koude oorlog België samen met de Nato plannen had waarin het Belgisch leger zich moest bevinden en welk strategie moest teopassen in geval van oorlog.

Dat de olie-en wapenindustrie belangen heeft in het leger is net zo normaal dat de pharmacie industrie een belang heeft in de volksgezondheid.

En van de plannen op internet, zeer betrouwbaar??????????????????
Ik denk het niet. militaire plannen worden om de haverklap bestudeert en verandert.

Wat 9/11 betreft, het is goed dat men vragen erover stelt maar als bewezen is hoe en waarom, er niet over doordrammen.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 23:08   #232
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Besides, ik heb jou al reeds meer dan eens gemeld dat U personen verwisselt en u blijft daar blijkbaar moeilijkheden mee hebben

De inside job staat los van 'UW NWO GEDROCHT', lees eens de documenten die onder de PNAC te vinden zijn. ‘Project for the New American Century’, in 1997 opgericht door de neoconservatieven Robert Kagan en William Kristol van The Weekly Standard. Deze mission statement, waarin uitvoerig uit de doeken wordt gedaan op welke manier de V.S. haar macht op internationaal vlak kan en moet consolideren, werd onder andere ondertekend door Dick Cheney, Donald Rumsfeld en Jeb Bush (de broer van George W. Bush), Francis Fukuyama en Paul Wolfowitz.

Vele van de leden van het PNAC hebben nauwe banden met de wapen-en/of olieindustrie.

In het bijbehorende PNAC-document, dat integraal op internet terug te vinden is PNAC, wordt uitvoerig uit de doeken gedaan welke mogelijkheden er allemaal zijn om de macht van de Amerikaanse natie uit te breiden.

weet ik best, waar PNAC voorstaat..
Nu , gelet op de manier waarop Fukuyama zich afgekeerd heeft van PNAC is het toch wel vreemd dat je hem nooit over een inside job hoort spreken. Beste voorbeeld dat dat PNAC clubje zo machtig niet is, is overigens de margnalisatie die enkelen van hen hebben ondergaan de laatste jaren.

Sowieso, het doet geen afbreuk aan de initiele vraagstelling. kom nu eens met bewijzen dat de mannen die de PNAC verklaring hebben ondertekend gelinkt zijn aan de uitvoerders van 9.11.

Wat Irak betreft : denk je nu werkelijk dat dit een schokkende vaststelling is. De afrekening met Saddam lag al vervat in de manier waarop de eerste Golfoorlog beeindigd is.
Oud 19 augustus 2006, 23:17   #233
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Elk leger heeft plannen en strategiën om zich te verdedigen of om andere naties aan te vallen. Zoals in de koude oorlog België samen met de Nato plannen had waarin het Belgisch leger zich moest bevinden en welk strategie moest teopassen in geval van oorlog.

Dat de olie-en wapenindustrie belangen heeft in het leger is net zo normaal dat de pharmacie industrie een belang heeft in de volksgezondheid.

En van de plannen op internet, zeer betrouwbaar??????????????????
Ik denk het niet. militaire plannen worden om de haverklap bestudeert en verandert.

Wat 9/11 betreft, het is goed dat men vragen erover stelt maar als bewezen is hoe en waarom, er niet over doordrammen.
Er is nog NIETS bewezen, lees de rapporten: NIST, FEMA, Pentagon rapport, veel honing aan de baard, veel emotionele trulala waarin de Amerikaanse bevolking wordt opgeroepen om samen te bouwen aan een veiligere wereld en zich vooral neer te leggen bij de maatregelen die getroffen worden door de regering (cfr Patriot Act)

Pentagon:

Het bewuste rapport vindt men terug op volgende link:
http://fire.nist.gov/bfrlpubs/build03/PDF/b03017.pdf

Een evaluatie vindt U op volgende link:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=32047

Volgend relaas sluit aan bij de reeds eerdere evaluatie van de ooggetuigen van dit voorval:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30731
Oud 19 augustus 2006, 23:20   #234
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Een vraagske voor Gun: Ik ben die rot-republikeinen(neo-cons) hier strontebeu. Zijn demokraten beter? Ik hoop nl. op een grandiose demokratische overwinning in november, al is het alleen maar om de republikeinse meerderheid te breken.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 23:21   #235
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Er is nog NIETS bewezen, lees de rapporten: NIST, FEMA, Pentagon rapport, veel honing aan de baard, veel emotionele trulala waarin de Amerikaanse bevolking wordt opgeroepen om samen te bouwen aan een veiligere wereld en zich vooral neer te leggen bij de maatregelen die getroffen worden door de regering (cfr Patriot Act)

Pentagon:

Het bewuste rapport vindt men terug op volgende link:
http://fire.nist.gov/bfrlpubs/build03/PDF/b03017.pdf

Een evaluatie vindt U op volgende link:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=32047

Volgend relaas sluit aan bij de reeds eerdere evaluatie van de ooggetuigen van dit voorval:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30731
veranderd en bestudeerd , beste 2004gun
Oud 19 augustus 2006, 23:22   #236
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
weet ik best, waar PNAC voorstaat..
Nu , gelet op de manier waarop Fukuyama zich afgekeerd heeft van PNAC is het toch wel vreemd dat je hem nooit over een inside job hoort spreken. Beste voorbeeld dat dat PNAC clubje zo machtig niet is, is overigens de margnalisatie die enkelen van hen hebben ondergaan de laatste jaren.
Marginalisatie?

Waar zit Dick Cheney? Minister in de US
Waar zit Donald Rumsfeld? Minister in de US
Waar zit Jeb Bush? Gouverneur van Florida
Waar zit Paul Wolfowitz? Voorzitter van de wereldbank

Citaat:
Sowieso, het doet geen afbreuk aan de initiele vraagstelling. kom nu eens met bewijzen dat de mannen die de PNAC verklaring hebben ondertekend gelinkt zijn aan de uitvoerders van 9.11.
Let's make a FIRST deal, voor elk bewijs dat u levert, bewijs ik dat het geen bewijs is of lever ik er ook één, GOOD LUCK!

Citaat:
Wat Irak betreft : denk je nu werkelijk dat dit een schokkende vaststelling is. De afrekening met Saddam lag al vervat in de manier waarop de eerste Golfoorlog beeindigd is.
Saddam was not the most important issue. Let's make a SECOND deal. Zoek de hoofdreden van de IRAK II WAR.
Oud 19 augustus 2006, 23:31   #237
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Een vraagske voor Gun: Ik ben die rot-republikeinen(neo-cons) hier strontebeu.
Ik ook, maar ik wil er wel mee blijven in discussie gaan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Zijn demokraten beter? Ik hoop nl. op een grandiose demokratische overwinning in november, al is het alleen maar om de republikeinse meerderheid te breken.
Ik hoop ook op een overwinning van de democraten maar waarschijnlijk met een ander doel. In de VS heb je twee strekkingen die enige zeggenschap hebben: RECHTS (de democraten) en EXTREEM RECHTS (de republikijnen).

Ik schat de democraten niet enorm veel hoger in dan de republikijnen al is de invloed van olie- en wapenindustrie niet zo groot wat op zich al een voordeel biedt wanneer ze geld willen gaan verdienen.

De hoofdreden echter waarom ik de democraten liever zie winnen is de combinatie democrat-republican. Een president van de ene met een meerderheid in de senaat van de andere zorgt sowiso voor een grotere vorm van democratie.

Daarenboven blijft het mijn droom om Bush II een Impeachment-procedure te laten doorlopen omwille van 9-11 en dat gaat vanzelfsprekend meer voor de hand liggend zijn met een oppositie-kuur voor zijn partij.

Hoe voel jij die situatie aan in de vS?
Oud 19 augustus 2006, 23:33   #238
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Marginalisatie?

Waar zit Dick Cheney? Minister in de US
Waar zit Donald Rumsfeld? Minister in de US
Waar zit Jeb Bush? Gouverneur van Florida
Waar zit Paul Wolfowitz? Voorzitter van de wereldbank
Wat telt is de marginalisatie van het ideeëngoed binnen de Amerikaanse publieke opinie in de eerste plaats en in het Amerikaanse politieke bestel daarnaast.. En dat in de eerste plaats natuurlijk omdat hun beleid gefaald heeft (Irak)

Citaat:
Let's make a FIRST deal, voor elk bewijs dat u levert, bewijs ik dat het geen bewijs is of lever ik er ook één, GOOD LUCK!

Saddam was not the most important issue. Let's make a SECOND deal. Zoek de hoofdreden van de IRAK II WAR.
1° zie eerder dit topic
2° aanpassing machtsevenwicht in de regio, gekaderd in grotere WoT
Oud 19 augustus 2006, 23:33   #239
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
veranderd en bestudeerd , beste 2004gun
Yup, daarom dat ik de originele tekst van Hellfigger in rode kleur heb gezet
Oud 19 augustus 2006, 23:35   #240
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2° aanpassing machtsevenwicht in de regio, gekaderd in grotere WoT
Nope ... HERE

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be