![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Alweer heel hoog van de toren aan het kraaien beste Largo Winch, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ![]() Open your eyes ... Had ik U reeds verteld dat U heel humoristisch bent? ![]()
![]() |
![]() |
#222 | |
|
![]() Citaat:
Largo_w zal wel gaan! en ik snap niet wat hoog van de toren gegrepen is. Ik bind mij niet blindelings aan een tekst, boek of manuscript! Mijn ogen zijn wijd open...geloof je het nog altijd niet? Je sarcasme is ook wel leuk hoor...20frank per dag en je mag mijn vriendje zijn en m'n boekentas naar school dragen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() waarom geef je niet eens een begin van bewijs dat 9.11 georchestreerd werd door een kliekje NWO'ers.. Met andere woorden, geef eens wat namen en concrete bewijzen, in plaats van oeverloos gezwam over steeds dezelfde elementen. Er zijn honderden aanwijzingen dat 9.11 georganiseerd en uitgevoerd werd door moslimterroristen. Er is géén enkele concreet bewijs over de betrokkenheid van specifieke NWO'ers.. Believe your dream als je wil, maar om derden als mij ervan te overtuigen gaan jullie toch sterker uit de hoek moeten komen.
![]() |
#224 |
|
![]() U heeft welgeteld 47 posts geschreven in de NWO-draad
![]()
![]() |
#225 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 19 augustus 2006 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#228 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() die bewijzen werden hier al gegeven.
Besides, als je met een alternatieve theorie afkomt, zoals dat NWO gedrocht, dan is het maar logisch dat je -zéker na vijf jaar research mogelijkheden- ook afkomt met antwoorden op de vraag wie, wat, waar, hoe. Het enige waar de NWO mee afkomt zijn enkele zéér betwistbare elementen over de manier waarop de WTC gebouwen in elkaar stuikten. En een schimmig motief, dat door géén enkele zichzelf respecterende historicus ("natuurlijk niet, ze zijn allemaal geïndoctrineerd") ondersteund wordt. Gebakken lucht, meer is het niet dat jullie verkopen.
![]() |
#229 | |
|
![]() 2004gun
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
![]() De inside job staat los van 'UW NWO GEDROCHT', lees eens de documenten die onder de PNAC te vinden zijn. ‘Project for the New American Century’, in 1997 opgericht door de neoconservatieven Robert Kagan en William Kristol van The Weekly Standard. Deze mission statement, waarin uitvoerig uit de doeken wordt gedaan op welke manier de V.S. haar macht op internationaal vlak kan en moet consolideren, werd onder andere ondertekend door Dick Cheney, Donald Rumsfeld en Jeb Bush (de broer van George W. Bush), Francis Fukuyama en Paul Wolfowitz. Vele van de leden van het PNAC hebben nauwe banden met de wapen-en/of olieindustrie. In het bijbehorende PNAC-document, dat integraal op internet terug te vinden is PNAC, wordt uitvoerig uit de doeken gedaan welke mogelijkheden er allemaal zijn om de macht van de Amerikaanse natie uit te breiden. Zo was er bijvoorbeeld al in 2000, dus voor 11 september, beslist dat Irak zou worden aangevallen, en dat deze actie diende voor het spijzen van de Amerikaanse industrie, vooral de oorlogs-en olieindustrie. In dezelfde tekst staat dat de US nood heeft aan "a new Pearl Harbour" Dat deze plannen bestonden, kon men al vermoeden, maar dat deze nagenoeg volledig op internet terug te vinden zouden zijn, tart alle verbeelding!
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 19 augustus 2006 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de olie-en wapenindustrie belangen heeft in het leger is net zo normaal dat de pharmacie industrie een belang heeft in de volksgezondheid. En van de plannen op internet, zeer betrouwbaar?????????????????? Ik denk het niet. militaire plannen worden om de haverklap bestudeert en verandert. Wat 9/11 betreft, het is goed dat men vragen erover stelt maar als bewezen is hoe en waarom, er niet over doordrammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu , gelet op de manier waarop Fukuyama zich afgekeerd heeft van PNAC is het toch wel vreemd dat je hem nooit over een inside job hoort spreken. Beste voorbeeld dat dat PNAC clubje zo machtig niet is, is overigens de margnalisatie die enkelen van hen hebben ondergaan de laatste jaren. Sowieso, het doet geen afbreuk aan de initiele vraagstelling. kom nu eens met bewijzen dat de mannen die de PNAC verklaring hebben ondertekend gelinkt zijn aan de uitvoerders van 9.11. Wat Irak betreft : denk je nu werkelijk dat dit een schokkende vaststelling is. De afrekening met Saddam lag al vervat in de manier waarop de eerste Golfoorlog beeindigd is.
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Pentagon: Het bewuste rapport vindt men terug op volgende link: http://fire.nist.gov/bfrlpubs/build03/PDF/b03017.pdf Een evaluatie vindt U op volgende link: http://forum.politics.be/showthread.php?t=32047 Volgend relaas sluit aan bij de reeds eerdere evaluatie van de ooggetuigen van dit voorval: http://forum.politics.be/showthread.php?t=30731
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() Een vraagske voor Gun: Ik ben die rot-republikeinen(neo-cons) hier strontebeu. Zijn demokraten beter? Ik hoop nl. op een grandiose demokratische overwinning in november, al is het alleen maar om de republikeinse meerderheid te breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
![]() Citaat:
Waar zit Dick Cheney? Minister in de US Waar zit Donald Rumsfeld? Minister in de US Waar zit Jeb Bush? Gouverneur van Florida Waar zit Paul Wolfowitz? Voorzitter van de wereldbank Citaat:
Saddam was not the most important issue. Let's make a SECOND deal. Zoek de hoofdreden van de IRAK II WAR.
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik schat de democraten niet enorm veel hoger in dan de republikijnen al is de invloed van olie- en wapenindustrie niet zo groot wat op zich al een voordeel biedt wanneer ze geld willen gaan verdienen. De hoofdreden echter waarom ik de democraten liever zie winnen is de combinatie democrat-republican. Een president van de ene met een meerderheid in de senaat van de andere zorgt sowiso voor een grotere vorm van democratie. Daarenboven blijft het mijn droom om Bush II een Impeachment-procedure te laten doorlopen omwille van 9-11 en dat gaat vanzelfsprekend meer voor de hand liggend zijn met een oppositie-kuur voor zijn partij. Hoe voel jij die situatie aan in de vS?
![]() |
![]() |
#238 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
2° aanpassing machtsevenwicht in de regio, gekaderd in grotere WoT
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Yup, daarom dat ik de originele tekst van Hellfigger in rode kleur heb gezet
![]() ![]() ![]() ![]()