![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar jij wilt daar wel je anti-rokers dictatuur opgedrongen zien.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft hij niet de moed vrienden en kennissen voor het hoofd te stoten. Dus hoopt hij maar dat vadertje staat de klus voor hem klaart. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt, groot verschil. Citaat:
Ten opzichte van verleden jaar is er een stijging van 2 pct. meer rokers. Sla er De Morgen maar op na. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
Ze weten dat ik niet houd van roken in mijn huis, en zijn attent genoeg om daar rekening mee te houden. Dat heet elementaire beleefdheid tov de gastheer !! Ai ai ai, daar had je even niet aan gedacht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het over meer dan dertig jaar geleden, toen de reclame roken of stimuleerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een schril contrast met die onbeleefderiken die ge in uw vorige post beschreef. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat zal je euro wel vallen, en zul je wel beseffen dat de problemen integraal te wijten zijn aan de rokers zelf, zowel het feit dat ze roken, alsook het feit dat ze ongestoord roken waar anderen bij zijn. De klachten die rokers hebben over de anti-rokers, hebben ze volledig aan zichzelf te wijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus,ik sta buiten eentje te roken of in de zomer op terras maar opeens komt er naast mij aan de andere tafel een niet roker;dus dat wil dan zeggen dat ik vanaf dan niet meer mag roken want er is een niet roker in mijn nabijheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, dat was nu niet zo moeilijk he ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Als men wil dat er niet meer gerookt word dat ze het boeltje dan gewoon afschaffen,zo simpel is het.
En ik wil alcohol weg uit cafe's want die dronkenlappen zowel ouwe als jonge mensen zijn een gevaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Om misverstanden te vermijden : alcoholmisbruik en milieuverontreiniging zijn, net als roken, ernstige problemen, en pasklare antwoorden of oplossingen heeft niemand daarvoor. Maar gelieve niet van onderwerp te veranderen, hier gaat het over roken, niet over alcohol. Beiden hebben weinig met elkaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Jeugdhuizen vegen voeten aan rookverbod
Tijdens de maand januari werden 44 jeugdhuizen gecontroleerd op het rookverbod. De helft was niet in orde met de wet. Dat antwoordde de minister van Volksgezondheid, Rudy Demotte (PS), maandag aan senator Hugo Vandenberghe (CD&V). Roken is al sinds 2006 verboden in jeugdhuizen, lokalen van jeugdbewegingen en jeugdverblijven. (belga/hln) Verwondert mij niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() Demotte is gefrustreerd omdat enkele familieleden zijn gestorven aan kanker en hij moet zelf stoppen met roken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw rokende vrienden zijn beleefd, mijn rokende vrienden zijn beleefd en toch is het hun eigen schuld dat roken moet verboden worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik stopte met roken, was het gelijk gedaan met roken in mijn huis ook. Toen mijn beste vriend mij dat onder mijn neus wreef, vertelde ik hem dat het zijn beslissing was of hij mij nog kwam opzoeken. Na een korte periode van 'boycot' kwam hij weer aan huis en ik ging dan ook samen met hem naar buiten, ons gesprek verder zetten terwijl hij zijn sigaretje kon roken. En als we samen op cafe gingen, kon hij rustig roken en ik rook tweedehands mee. En toch blijf ik ervan overtuigd, dat de staat geen recht heeft om een legaal product te verbieden in publiek toegankelijke prive ruimtes (zoals daar zijn de horeca bedrijven)
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |