Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2007, 00:02   #221
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat je hem nog nooit tegen gekomen bent. Ik kom hem vrijwel iedere dag tegen. En het is iedere dag leuk!
Maar goed, hij houdt niet écht van Geert. Geert won de voorzitterschapverkiezingen van hem, en het was niet echt close. En als je maar 5 stemgerechtigde Spiritisten hebt, en dan verlies je nog met een groot verschil, tja... Dan kun je wel begrijpen dat Eric niet langer van Geert houdt.
En aangezien scheldproza voor Eric evenzeer tot de zaken des alledaags behoren als adem halen, durft hij wel eens uit de bocht te gaan. Zijn favoriete categorie betreft krachttermen waarin op de één of andere manier feces zijn verwerkt. Dat kan van het simpele "kak" tot je geciteerde, edoch al ietwat gesofisticeerder "kolossale boodschap" gaan.
Hij heeft bovendien een haat-liefdeverhouding met het VB. Hij beweert absoluut tegen te zijn, maar houdt zich ganser dagen onledig met het vullen van eindeloze monologen, soms eens een heuse discussie over en met het VB, waarbij er ook weer gul met kak en pis wordt gesmeten. Ik denk dat hij er aan verslaafd is en eigenlijk helemaal niet wil dat de mensen stoppen met voor het Belang te stemmen. Het is zijn leven, snap je?
Maar nu is hij zelfs niet meer bij Spirit.
Oud 7 december 2007, 00:15   #222
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De RTBF maakte enkele jaren geleden een verhelderende film.

Deze legt de nazi wortels en de nazi sympathieën van de leiders van het VB ondubbelzinnig vast en bewijst deze met verbluffende beelden.

Het is ongelofelijk dat de BRT deze film nog steeds niet uitzond.

Het zou moeten verplicht worden in elke school, en vertoond op elke politieke vormingsdag van om het even welke democratische organisatie of partij.

Gelukkig is deze film te zien op internet. Maar dat is niet voldoende.

Mag ik mijn politieke vrienden vragen om uitzending van deze film te voorzien in de zendtijd van hun partij, of om op alle mogelijk wijzen te zorgen dat deze documentaire wordt bekend gemaakt bij het grotere, Vlaamse publiek?

U kan hem hier bekijken via het internet.
Sommige beelden zijn ronduit schokkend.

http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654
Aan die reportage merk ik nergens iets ernstigs verkeerds op.Wel uw vrienden de moslims,daar zie ik iedere dag hun ware aard naar boven komen.
Sommige beelden zijn schokkend,klig helemaal plat,watje dat ben je.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 00:54   #223
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Aan die reportage merk ik nergens iets ernstigs verkeerds op.Wel uw vrienden de moslims,daar zie ik iedere dag hun ware aard naar boven komen.
Sommige beelden zijn schokkend,klig helemaal plat,watje dat ben je.
Ik vermoed dat je het hebt over filmpjes gemaakt door buitenlandse terroristen?
Deze filmpjes gaan over hier. OVer allemaal mensen die nog steeds actief zijn in de Vlaamse politiek. Over mensen die macht hebben, zetels bekleden en waar jij en ik belastingeld voor neertellen.
Ik vind dat schokkender dan filmpjes over marginalen, terroristen in verweggistan voor wat mijn en jouw persoonlijke levenssfeer betreft.
De Talibanen van Antwerpen zijn gevaarlijker dan die van Ouagadougou, zo is het toch?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 07:52   #224
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
filip dewinter heeft zelf al gezegd dat het paste in die tijd en dat hij er niet meer achter staat...
En dan maar blijven beweren dat het VB niet veranderd is!!!

Kijk, het VB is sterk veranderd, zowel qua stijl als qua inhoud/ideologie! De partij aanvaardt nu vreemdelingen "als ze maar Nederlands spreken en ook levben om te produceren en consumeren (westerse cultuur-blabla weet je wel)! Destijds pleitte de partij voor remigratie en dat is nog steeds een rechtlijnig correct standpunt dat wel degelijk realistisch is én NIET strafbaar. Reden voor de verandering: rechtse bourgeois-kiezers willen aantrekken. Spijtig!
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 09:41   #225
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
IK vind dat Feremans wel een punt heeft in dit filmpje

Laatst gewijzigd door maarte : 7 december 2007 om 09:41.
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 10:47   #226
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik vermoed dat je het hebt over filmpjes gemaakt door buitenlandse terroristen?
Deze filmpjes gaan over hier. OVer allemaal mensen die nog steeds actief zijn in de Vlaamse politiek. Over mensen die macht hebben, zetels bekleden en waar jij en ik belastingeld voor neertellen.
Ik vind dat schokkender dan filmpjes over marginalen, terroristen in verweggistan voor wat mijn en jouw persoonlijke levenssfeer betreft.
De Talibanen van Antwerpen zijn gevaarlijker dan die van Ouagadougou, zo is het toch?
Als jij denkt dat er hier geen van die gekken zitten ben je wel echt onwetend,meer woorden amak ik daar niet aan vuil.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 12:13   #227
Insano
Burger

Insano's schermafbeelding

Standaard

Ongelooflijk wat een film dat was. Ik had hem nog nooit gezien, maar ik had niet gedacht dat ze zomaar schaamteloos een propaganda-film durfden van te maken

Ik moet toegeven dat het hierdoor best wel aangenaam was
Insano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be