![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#222 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sommige beelden zijn schokkend,klig helemaal plat,watje dat ben je. |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Deze filmpjes gaan over hier. OVer allemaal mensen die nog steeds actief zijn in de Vlaamse politiek. Over mensen die macht hebben, zetels bekleden en waar jij en ik belastingeld voor neertellen. Ik vind dat schokkender dan filmpjes over marginalen, terroristen in verweggistan voor wat mijn en jouw persoonlijke levenssfeer betreft. De Talibanen van Antwerpen zijn gevaarlijker dan die van Ouagadougou, zo is het toch? |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk, het VB is sterk veranderd, zowel qua stijl als qua inhoud/ideologie! De partij aanvaardt nu vreemdelingen "als ze maar Nederlands spreken en ook levben om te produceren en consumeren (westerse cultuur-blabla weet je wel)! Destijds pleitte de partij voor remigratie en dat is nog steeds een rechtlijnig correct standpunt dat wel degelijk realistisch is én NIET strafbaar. Reden voor de verandering: rechtse bourgeois-kiezers willen aantrekken. Spijtig! |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 7 december 2007 om 09:41. |
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Burger
|
Ongelooflijk wat een film dat was. Ik had hem nog nooit gezien, maar ik had niet gedacht dat ze zomaar schaamteloos een propaganda-film durfden van te maken
Ik moet toegeven dat het hierdoor best wel aangenaam was |
|
|
|