![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veelzeggend.....
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dezelfde reden reden dat jij deze draad zinloos vindt en zou willen dat er zo vlug mogelijk over deze zaak gezwegen wordt?
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De houding van deze N-VA-er snap ik nog veel minder als die van het VB.
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() yep ik denk dat raf een goede.... zou zijn geweest....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze had ik gemist. Er is hier vroeger nog zo iemand geweest die dezelfde tactieken gebruikte als Raf. Het is hem vergaan zoals de meesten die putten graven voor anderen. Hij viel er zélf in.
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() eigenlijk komt het er op neer dat Raf mensen haat..... zielig he...
seffens gaat hij mij ook nog viseren.... LOL...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 3 juli 2007 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Vlaamse vrienden, [/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Bij de eedaflegging van donderdag was het meteen prijs. Het lot duidde me aan als lid van de bijzondere commissie die de geloofsbrieven en de klachten moest onderzoeken m.b.t. de kieskringen Leuven, Nijvel en Brussel-Halle-Vilvoorde. [/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]In die commissie heb ik moeten vaststellen dat de andere Vlaamse partijen geenszins bereid waren om het ongrondwettig karakter van de unitaire kieskring B-H-V te onderstrepen en aldus rekening te houden met de 624 bezwaarschriften die werden ingediend. [/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Omdat Didier Reynders, met de steun van CD&V en N-VA, kon verhinderen dat ik als verslaggever enige persoonlijke inbreng zou hebben in het verslag, heb ik meteen beslist om ontslag te nemen uit deze functie. [/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Oprechte, Vlaamse groeten,[/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]Bart[/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond][/FONT][/SIZE][/FONT] [FONT=Garamond][SIZE=3][FONT=Garamond]meer op www.vlaamsbelang.org[/FONT][/SIZE][/FONT]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Dus
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies.
HIER ging het om en dat wilde Jan Jambon niet geweten hebben.
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
Als er iets gebeurt zijn er meestal meerdere versies van de waarheid. Niet dat er iemand liegt maar iedereen beleeft het anders. Zeker bij een conflict. Laeremans vertelt hier zijn versie van de waarheid maar hij is tevens partij in een conflict. Ik zou ook niet zonder meer de versie van Jambon geloven. Ancapa zegt heel stellig 'Dit is gebeurd'. Maar aangezien we er niet bij zijn geweest had ik graag ook nog de versie van een onafhankelijke derde gehoord. Maar er waren geen onpartijdige 'derden' bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Daar tegenover staat dat hij politiek geen ervaring heeft. In tegenstelling met BL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou er in Nederland geen enkele partij zijn die zich daartegen zou verzetten? Zouden dergelijke verkiezingen hoe dan ook hebben plaatsgevonden in Nederland? Wel, hier HEBBEN ze plaatsgevonden. Als je er niets meer over hoort dan weet jij evengoed als ik wat er gebeurde in die commissie.
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je liever een "tsjeef" of een waalse loeder ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
We moeten nu weer wachten tot de volgende vergadering om verder te kunnen en officieel protest te kunnen indienen. |
||
![]() |
![]() |