![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo de indruk dat ik tekeningetjes moet maken bij alles wat ik schrijf om begrepen te worden.
Dat is erg vermoeiend. Slaap lekker lievezottekens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die tekeningen u kan helpen ,ik zou zeggen ,doe het ,dat bespaard mij hier een hoop kopzorgen ...
Maar tot u toegewenst ,slaap zacht mijn beste... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij ook èh. Lekker slapen & morgen gezond weer op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat slapen gaan is niets ,het is het weer opstaan dat het pijnlijkst is ...
Die kapotte enkel laat zich steeds weer voelen .... En dat is een cadeautje dat ik over hield van mijn voetbalcarriere.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 15 mei 2022 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24088 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De propaganda bij ons werkt veel beter, steekt beter in elkaar. Waarschijnlijk zoals "ons" wapentuig en tanks beter zijn hé. De russische orks kunnen er niks van bakken, of plots dan toch wel wanneer het jullie goed uitkomt? Citaat:
Citaat:
Waarom denkt ge dat cultureel marxisme met hun multicul hier de scepter zwaait en we overspoeld worden met immigranten die met onze cultuur niks te maken willen hebben? Nog efkes en het is gedaan met Vlaams volk en identiteit en cultuur. Ge weet hopelijk toch wat cancel cultuur is, of hoe noemt dat in het nederlands? Moeten we daar ook een tekeningske bij gaan maken voor u? Ik weet niet of gij ne rechtse zijt of denkt te zijn maar als dat zo is, dan is het een ramp. Dat zou wel verklaren waarom rechts nooit nergens vooruitgang boekt en we ons steeds dieper in de shit bevinden waarin we ons bevinden. Citaat:
Vrije meningsuiting my ass. En voor de honderdste keer. Europa is mijn land. Ik woon hier en bescherm mijn land en mijn cultuur tegen complete afgang en verraders. Ik hoef niet in Rusland te moeten wonen. Rusland kan onze bondgenoot zijn, zeker als de linkse culturele marxisten hier bij ons alles blijven kapot maken en het Amerikaanse shit imperialisme / globalisme moet gestopt worden. Dat is de grote strijd die bezig is. Rusland is de laatste verdediging tegen die waanzin. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn vraag is hier uiteindelijk ,kan jij bestraft worden met pro vriendelijke Russische uitspraken in dit land ....
En kan kan ik in Rusland dezelfde straffeloosheid krijgen als ik daar anti vriendelijke uitspraken wat Rusland poneer op de media... Graag je antwoord wat dit betreft mijn beste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u mag uw pro Russische vuilspuiterij hier wél ongestraft verkondigen... Waar klaagt u dan eigenlijk over mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat beschermen anderzijds vind ik ietwat melig Jeanne d' A. gedoe, beetje gedateerd, maar ik ken je niet: dus "soit", apart van gefronste wenkbrouwen. Alleen, jouw hele bijdrage lezen hier en dan je persoonlijke koppeling naar Vanguardisme, -een oude origineel bolsheviekse (niet cultureel Europese) puur USSR strekking-, ontgaat me. Alleen je besluit voldoet aan die definitie, dacht ik. Kan je dat eventueel Vanguardisme van jou wat toelichting om mijn curiositeit te helpen kalmeren? Merci. ![]()
![]() |
![]() |
#24092 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik houd mij aan de wet. Heeft de Belgische wet ons verboden om Russisch vriendelijke commentaar te geven hier? Neen. Waarom heeft niemand ons dat verboden? Waarom is er geen decreet of wet gestemd om dat te verbieden? Zitten wij als Belgen in oorlog of in speciale militaire operatie waar duizenden soldaten sterven? Neen. De Russen zitten wel in een speciale situatie. Duizenden sterven voor het vaderland. Het past totaal niet die ultieme opofferingen te banaliseren door interne verdeeldheid te zaaien. Ik heb u direct geantwoord. Antwoord mij nu eens: wat is uw politieke strekking? Als je rechts zijt of stemt dan is het een totale klucht en noem ik u de "verrader". Ik zeg dat niet beledigend bedoelend, maar eerder dat ge niet rechts genoeg zijt om te beschermen wat moet beschermd worden. Zelfs groene Mie Vogels heeft meer verstand dan de hele aanhang van Rechts in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Vanguard : 15 mei 2022 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24093 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toch heel snel:Vanguard is gewoon een snelle alomvattende naam die het volgende moet inhouden: voorpost zijn, een beetje vooruitlopen op (nieuwe) politieke strekkingen en bewegingen. Metapolitiek bedrijven (dat vooral). Het "Overton Window" ![]() Het is zeker niet de de bolsjevistsiche betekenis Vanguardism, integendeel. Dat melig woordgebruik kan wel kloppen, sorry. We moeten het verstaanbaar houden voor een zo groot mogelijk publiek. Beetje Trump strategie misschiens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24094 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat echt mijn beste....
![]() Citaat:
het is u bij deze vergeven dat de Russische wet niet vriendelijke commentaren op hun beleid wat oorlogsvoering tegenover Oekraïne betreft gaat dreigen te bestraffen met 15 jaar gevangenschap .... Beseft u wel u vrij u hier bent wat uw mate van kritiek betreft... ![]() ![]() Citaat:
Hier moogt gij dat hé , of ik in het andere geval nog zou mogen antwoorden hebben zou ik maar moeten afwachten he... Citaat:
Jow zeg ,wat doe jij hier eigenlijk nog in dit land waar méér dan 40% in Vlaanderen rechts stemt.... Vertel dat eens liever.... ![]() Als ik u was met uw principes ,was ik allang weg geweest ,of gaat het hier om een hypocriete keybordwarrior in Mie Vogels style met véél blablaba en weinig boemboem ...... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 mei 2022 om 02:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24095 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik handel toch niet tegen de belgische wet. En wat is juist "vuilspuiterij" volgens u? Wat een overstatement. Ik heb als gematigde pro rus in deze materie nog geen enkele beledigende of botte uitspraak gemaakt, doden bejuicht, leedvermaak gehad of wat dan ook. Ik heb trouwens familie aan beide kanten. Zet dat eens af tegen de acties en woordgebruik van alle pro Oekraieners hier. Als dat de verheven "westerse waarden" zijn die we willen exporteren dan is het erg gesteld. Niks van dat gebrul en schuimbekkerij zal mij overtuigen. Ik sta achter de russen hun standpunt in deze materie, omdat dit voor mij 100% authentiek is én het past volledig in de strategie van Nieuw Rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24096 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben al lang weg uit Belgie vent. En mijn 600 postekes en weekske aanwezigheid hier wegen niet op tegen uw dagelijks gefrustreerd getokkel hier voor hoeveel jaren al. Keyboard warrior, zegt hem onze slimme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24097 |
Banneling
|
![]() neo-nazi's en neo-commies hand in hand
Toch raar dat onze neo-nazi's hun 'broeders' in Oekraïne niet verdedigen... Propaganda, de stropop voor alle feiten die naar boven komen -Nog geen journalisten gezien die op tv protesteren tegen de westerse leugens -Nog geen massale ontslagnames omdat westerse jours de leugens niet meer willen verkopen -Duizenden feiten gebracht door duizenden bronnen en elke leugen uit het fabriekje neergesabeld als een fabricaat..de ontkenning is ziekelijk te noemen Honderdduizenden (voorzichtige schatting) russen zijn beschaamd over wat hun leger en leiders uitspoken in Oekraïne En ik ben beschaamd voor jullie |
![]() |
![]() |
![]() |
#24098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe de groeten ginder van al de Belgen die meehielpen om Oekraïne te laten winnen in Turijn !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tommy ga jij deze medestander nog kudos geven ? ![]() |
|
![]() |
![]() |