Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2011, 15:21   #2441
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Neen Raf u liegt.
Nee, Paulus, ik lieg niet. De waarheid staat er zwart op wit.

Citaat:
Kijk eens aan! U heeft het op eigen kracht weten te vinden! Dat is zowaar een vooruitgang! Ziet u wel dat u het kan, als u maar een beetje moeite doet? Ik heb daar zelf trouwens geen moment aan getwijfeld.

Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat de partners niet beschermd zouden worden door het huwelijk.
Ja, dat heeft u wel gezegd. Dat staat hier zwart op wit voor iedereen te lezen. Meerdere mensen hèbben dat trouwens ook gelezen en u daar op gewezen.

Citaat:
Ik heb dat ook verduidelijkt hier
U heeft achteraf inderdaad uw woorden verdraaid. Uw kak ingetrokken, om eens een oerdegelijke Vlaamse uitdrukking te gebruiken.

E
Citaat:
eigenlijk heeft het geen belang want dat heeft hoegenaamd niks met de essentie van mijn mening te maken. Ook dat werd al een paar keer gezegd.

U bent daar nu al bladzijden lang over aan het doordrammen, maar nu heeft het ineens geen belang meer. Wie denkt u hier eigenlijk nog voor de gek te houden met uw gekronkel en gespartel? (Buiten uw trouwe volgeling Xenophon natuurlijk)

Citaat:
Maar ja....

Wat moet je anders hé?!

U bent een schande voor dit forum Raf. Een grote schande zelfs. Uw gedrag maakt een eerlijke discussie onmogelijk. Ik hoop dat de moderatie tussenkomt. Dan hoor je het eens van een ander ook.

Paulus.
De splinter en de balk, Paulus; Daar heb ik u eerder al eens op gewezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 15:24   #2442
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee, Paulus, ik lieg niet. De waarheid staat er zwart op wit.

Kijk eens aan! U heeft het op eigen kracht weten te vinden! Dat is zowaar een vooruitgang! Ziet u wel dat u het kan, als u maar een beetje moeite doet? Ik heb daar zelf trouwens geen moment aan getwijfeld.

Ja, dat heeft u wel gezegd. Dat staat hier zwart op wit voor iedereen te lezen. Meerdere mensen hèbben dat trouwens ook gelezen en u daar op gewezen.

U heeft achteraf inderdaad uw woorden verdraaid. Uw kak ingetrokken, om eens een oerdegelijke Vlaamse uitdrukking te gebruiken.

E

U bent daar nu al bladzijden lang over aan het doordrammen, maar nu heeft het ineens geen belang meer. Wie denkt u hier eigenlijk nog voor de gek te houden met uw gekronkel en gespartel? (Buiten uw trouwe volgeling Xenophon natuurlijk)

De splinter en de balk, Paulus; Daar heb ik u eerder al eens op gewezen.
Ik ben het beu.

Ik laat het oordeel aan de moderatie.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 15:34   #2443
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, want dat staat daar niet eens.
Ja, dat staat daar wel.

Citaat:
Dat zegt over uw persoon dat u zo ver durft gaan, dat u zelfs overgaat tot beledigingen en kwetsende beschuldigingen van medeforummers, van frustratie omdat u geen argumenten meer hebt.
Ochottekes toch.. Moet ik rap wat Kleenex brengen?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 15:46   #2444
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik doe geen beroep op de traditie zoals jij beweert. En volgens u is dat nu juist de belangrijkste fout die ik zou maken....

Dat slaat dus nergens op.

U zegt ook dat ik een drogredenering gebruikt. Maar ik gebruik niet eens redenering, laat staan dat het een drogredenring zou zijn.
Het beroep op traditie IS een drogredenering, Paulus.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogred...ep_op_traditie

Citaat:
De enige reden die ik kan bedenken waarom u dat doet is omdat u om echte argumentatie verlegen zit.
Nee, Paulus, de enige reden waarom ik dat doe is in de hoop dat de boodschap tot u zal doordringen dat uw motivering om het huwelijk voor te behouden voor man en vrouw geen objectieve motivering is.

Citaat:
U moest maar eens ophouden met woorden van anderen te verdraaien. Dat zou al een heel goed begin zijn.
Misschien moest u al maar eens ophouden uw eigen woorden te verdraaien... Ik verdraai namelijk niks. Ik druk u met uw neus op uw eigen uitspraken. Dat u het niet fijn vindt om voor het blok gezet te worden, kan ik ook niet helpen. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 15:48   #2445
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben het beu.

Ik laat het oordeel aan de moderatie.

Paulus.
Tja... Vroeger in het fröbeltje hoorde je dat ook vaak: "pas op, of ik haal mijn grote broer!"

Het zegt veel over uw ehm... "argumentatie" dat u nooit op inhoudelijke zaken ingaat, maar liever spelletjes speelt over "quotekadertjes" en dergelijke meer.

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 15:52   #2446
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Wat zegt het eigenlijk over een persoon wanneer zowat zijn volledige oeuvre op een forum zich beperkt tot het onderwerp homoseksualiteit? Van de laatste 500 posts van paulus gingen er een drietal niet over homo's. Nu zijn er wel meer van die eendimensionale forummers, maar die komen er meestal gewoon voor uit dat ze een hekel hebben aan moslims/joden/Amerikanen/[vul doelgroep naar keuze in].
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 16:02   #2447
regenboog
Schepen

regenboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn reactie is nochtans volkomen logisch, Paulus, en helemaal niet arrogant. Ik wijs u op de drogredenering die u gebruikt, namelijk een beroep op traditie. Ik heb dat in klare en duidelijke bewoordingen gedaan. Zèlf u moet die uitleg kunnen begrijpen. Ik heb u ook al meermaals uitgelegd waarom dat een drogredenering is, maar blijkbaar speelt u liever spelletjes. Het zij zo. De meelezer is gelukkig niet zo dom als u schijnt te denken. Meerdere mensen hebben al te kennen gegeven dat ook zij die drogredenering herkennen in uw betoog.

Maar we begrijpen het wel hoor. U kan nu natuurlijk niet meer terug zonder hier af te gaan als een gieter.
Sorry, de andere meelezers die hebben meegevolgd zijn nu waarschijnlijk al volledig op de hoogte waarom een beroep op traditie een drogredenering zou zijn.
Ik nu niet verwend doen, maar ettelijke pagina's doornemen is een frustrerende en tijdrovende onderneming. Dus, in het kort, waarom?
regenboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 16:03   #2448
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat zegt het eigenlijk over een persoon wanneer zowat zijn volledige oeuvre op een forum zich beperkt tot het onderwerp homoseksualiteit? Van de laatste 500 posts van paulus gingen er een drietal niet over homo's. Nu zijn er wel meer van die eendimensionale forummers, maar die komen er meestal gewoon voor uit dat ze een hekel hebben aan moslims/joden/Amerikanen/[vul doelgroep naar keuze in].
Dat zegt dat niet iedereen zich zo maar laat beschuldigen van homofobie, waar dit epistel en zo vele andere mee begon.

Paulus.
Oud 11 mei 2011, 16:04   #2449
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht
Sorry, de andere meelezers die hebben meegevolgd zijn nu waarschijnlijk al volledig op de hoogte waarom een beroep op traditie een drogredenering zou zijn.
Ik nu niet verwend doen, maar ettelijke pagina's doornemen is een frustrerende en tijdrovende onderneming. Dus, in het kort, waarom?
Amper drie postjes hoger vind je een linkje naar Wikipedia met de uitleg over "beroep op traditie".

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 16:06   #2450
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat staat daar wel.
Neen.

Citaat:
Ochottekes toch.. Moet ik rap wat Kleenex brengen?
Neen. U moet gewoon ophouden met mij voortdurend te beschuldigen van homofobie van leugens en op een eerlijke manier durven discuteren.

Met argumentatie ipv met beschuldigingen en beledigen.

Dat zou al een hele stap vooruit zijn.

Paulus.
Oud 11 mei 2011, 16:06   #2451
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Niet alleen de laatste 500 posts. In zowat elk topic over homoseksualiteit zal je zien dat de meerderheid van de berichten van de hand van Paulus zijn...

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 16:07   #2452
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen.

Neen. U moet gewoon ophouden met mij voortdurend te beschuldigen van homofobie van leugens en op een eerlijke manier durven discuteren.

Met argumentatie ipv met beschuldigingen en beledigen.

Dat zou al een hele stap vooruit zijn.

Paulus.
Splinter, balk, etc...

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 16:07   #2453
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja... Vroeger in het fröbeltje hoorde je dat ook vaak: "pas op, of ik haal mijn grote broer!"
Dat verwonderd me eerlijk gezegd niet.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:25.
Oud 11 mei 2011, 16:12   #2454
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het beroep op traditie IS een drogredenering, Paulus.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogred...ep_op_traditie
U denkt dat mensen kinderen krijgen uit traditie of zo? Nogmaals. Mijn vaststelling is niet eens een redenering. Hoe zou het dan kunnen een drogredenering zijn?

Citaat:
Nee, Paulus, de enige reden waarom ik dat doe is in de hoop dat de boodschap tot u zal doordringen dat uw motivering om het huwelijk voor te behouden voor man en vrouw geen objectieve motivering is.
Met leugens, valse beschuldigingen en kwetsende beledingen zal dat nooit lukken Raf.

Probeer het eens met de waarheid, al was het maar voor de varandering.

Citaat:
Misschien moest u al maar eens ophouden uw eigen woorden te verdraaien... Ik verdraai namelijk niks. Ik druk u met uw neus op uw eigen uitspraken. Dat u het niet fijn vindt om voor het blok gezet te worden, kan ik ook niet helpen. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Ik heb helemaal niks verdraaid. Ik ben hier nog geen enkele vraag uit de weg gegaan en geen enkel woord moeten terugtrekken.

Nog minder te moeten beroepen op platte leugens over mijn medeforummers.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:13.
Oud 11 mei 2011, 16:24   #2455
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:30.
Oud 11 mei 2011, 16:27   #2456
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet alleen de laatste 500 posts. In zowat elk topic over homoseksualiteit zal je zien dat de meerderheid van de berichten van de hand van Paulus zijn...
Net zoals je mij en anderen in zowat elke topic over homosekualiteit van homofobie beschuldigt en beledigt.

Paulus.
Oud 11 mei 2011, 16:27   #2457
regenboog
Schepen

regenboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amper drie postjes hoger vind je een linkje naar Wikipedia met de uitleg over "beroep op traditie".
Ik kan er onmiddelijk een drogredenering bij toevoegen:

'Het staat in de Wikipedia, dus het is onbetwistbaar...'

Zeggen dat een beroep op traditie in alle gevallen fout zou zijn is op zich een tendentieuse aanname. Namelijk een recente liberale (utilitaristische) aanname. Edmund Burke werd door het slijk gehaald door de 'verlichte' utilitarier Jeremy Bentham (die in uw Wikipedia artikel bij de belangrijkste bronnen staat).
regenboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 16:28   #2458
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U denkt dat mensen kinderen krijgen uit traditie of zo? Nogmaals. Mijn vaststelling is niet eens een redenering. Hoe zou het dan kunnen een drogredenering zijn?
Het gaat ook niet om uw vaststelling, Paulus. Het gaat om wat u uit die vaststelling concludeert. Is dat voor u nu werkelijk zo moeilijk te begrijpen? Of doet u maar alsof?

Citaat:
Oud 11 mei 2011, 16:32   #2459
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat ook niet om uw vaststelling, Paulus. Het gaat om wat u uit die vaststelling concludeert. Is dat voor u nu werkelijk zo moeilijk te begrijpen? Of doet u maar alsof?
Het gaat wel om mijn vaststelling. Deze was niet objectief volgens u.

Begint het te dagen?

Een geheugensteuntje:
Op welke manier of in welk opzicht, is de vaststelling dat overal ter wereld en door alle tijden heen, die relaties waarvan men procreatie verwacht (man-vrouw dus), beschermd erkend en gevierd werden door de gemeenschap waartoe ze behoorden, niet objectief als reden volgens u?
Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:42.
Oud 11 mei 2011, 16:35   #2460
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht
Ik kan er onmiddelijk een drogredenering bij toevoegen:

'Het staat in de Wikipedia, dus het is onbetwistbaar...'

Zeggen dat een beroep op traditie in alle gevallen fout zou zijn is op zich een tendentieuse aanname. Namelijk een recente liberale (utilitaristische) aanname. Edmund Burke werd door het slijk gehaald door de 'verlichte' utilitarier Jeremy Bentham (die in uw Wikipedia artikel bij de belangrijkste bronnen staat).
Precies.

Raf geeft gewoon een linkje naar wat wikipedia over een beroep op de traditie zegt.

Maar de vraag was: "Waarom?"

Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2447

En daar kwam geen antwoord op. En het zal niet komen ook vrees ik.

Of misschien wel als u een pagina of tien geduld hebt en onterecht emmers stront over uw hoofd hebt gekregen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2011 om 16:44.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be