![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 9 februari 2008 om 21:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zal heus wel wat gebeurd zijn, maar in dit geval durf ik met mijn ganse 'gutfeeling' én na enig onderzoek te zeggen [i]'It takes two to tango.' [i/] Ik hoop dat "Kalm, man!" hulp krijgt met zijn psychische problemen en dat Brugge zijn sereniteit er niet bij verliest.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 10 februari 2008 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn avatar is een Pruisische adelaar, geen adelaar van het derde rijk. Mijn onderschrift is een onderdeel uit de "Hohenfriedberger-marsch", een muziekstuk uit de 18e eeuw geschreven door Frederik II. In geen enkele reactie heb ik hier ooit het derde rijk verdedigd. Ik zie dus niet in waarop uw belachelijk bericht slaat, maar als ik uw avatar bekijk, kan ik me wel een idee vormen van uw hersencapaciteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Had jij vroeger niet een stukje uit de vlaamse leeuw als onderschrift?
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 10 februari 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Ik dacht er overigens aan om mijn onderschrift te gaan veranderen, maar nu blijkt dat mensen als Antoon zich geschoffeerd voelen door mijn huidige onderschrift, laat ik dat nog maar even staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mag dat gerust blijven staan.Want als we sommige kwieten moeten volgen,zouden alle adelaars en roofvogels nazi's zijn. Is waarschijnlijk daarom dat er geen afbeeldingen van de eerste grootschalige pedofiel mogen zijn.En ze hebben gelijk,want dat ventje is de grootste schande van de mensheid. Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 februari 2008 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() En aangezien er sommigen toch deze "weg" inslaan.....
Niemand piepte toen Duitsland,Polen en Rusland aanviel.De Oeral en Kaukasus met zijn schatten waren het doel.Maaaaaaaarrrr toen de Rus van zich afbeet en dreigde van in minder dan 4 uur in Oostende te staan,kwam opeens de Amerikaan te voorschijn. The Boy's hoorden dat maar eerst in 1944 alstublieft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In Israel komt het verhaal nu pas in de media.
Newsflash 10:51 U.S. Jew: Belgian restaurant asked me to leave because I wore skullcap (Haaretz) http://www.haaretz.com/hasen/objects...wTickers.jhtml Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 11 februari 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
Een hele bevolkingsgroep racistisch noemen, is dat geen racisme? In dit land mag je natuurlijk de Vlamingen alles verwijten. Veel progressieven doen niet liever. Het is zelfs een positieve daad. Met vreemdelingen moet je natuurlijk voorzichtiger zijn, want dan ben je een 'racist'. Hoe kan het anders. Linda, ik denk inderdaad dat je een beetje beter uit je doppen moet kijken;
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 11 februari 2008 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Een mentale versie van retinitis pigmentosa bestaat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() 't Mag zijn wat het wil, ik ga daar zeker geen voet binnen zetten. Dat ze dan maar leven van de geestelijk armoedigen die daar gaan zitten om zichzelf wijs te maken dat ze iets zijn. Hun minderwaardigheidscomplex gaat niet weggaan van daar te gaan zitten, voor hetzelfde te eten wat ergens anders de helft of minder kost. Zich slecht voelen in zijn vel dat is toch kostelijk. Ik snap niet dat mensen daar zo hardnekkig in willen volharden.
Laatst gewijzigd door Linda : 11 februari 2008 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is hier in ons land zo onuitstaanbaar voor de joden, dat men hen in de VS het statuut van vluchteling wil geven.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ayaan Hirsi Ali doet gewoon haar boekje open over de ware aard van de islam. En nog maar goed ook. De wereld kan niet genoeg geïnformeerd worden over deze achterlijke, vrouwdenigrerende religie. |
|
![]() |
![]() |