![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() Dat gezeur van de Vlamingen over het Nederlandse bier vind ik altijd buitengewoon kinderachtig. Je moet geen Westvleteren met Heineken vergelijken. Je moet pils met pils vergelijken. Heineken en Amstel zijn echt niet slechter dan Maes en Jupiler. Het zou me verbazen als de meeste Belgen bij een blinde smaaktest het verschil tussen de Nederlandse en Belgische pilsjes zouden proeven. Dus hou op met dat kinderachtige gedrag. Dat siert jullie totaal niet. Je zou bijna gaan denken dat jullie gewoon jaloers zijn omdat Heineken het meest gedronken pilsje ter wereld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeeeeeeeeeeeeeuw....
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() Vlaams lijkt inderdaad op Rotterdams(met name de uitspraak van de klinkers),met een zachte g.
Laatst gewijzigd door Sidharta : 29 juni 2009 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar "erg" aan?
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij ligt het paradijs niet in Holland. Laatst gewijzigd door system : 29 juni 2009 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Waarom maken jullie Vlamingen daar altijd zo'n halszaak van? Moeten wij onze excuses aanbieden omdat wij niet zo'n verfijnde eetcultuur hebben als jullie, ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vazal?
![]() Moet hier niet het woordje "verrader" opduiken?
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Meer to the point nog: Quisling.
Laatst gewijzigd door system : 29 juni 2009 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Soms denk ik dat je geen humor hebt, System, maar een reactie als deze maakt het weer helemaal goed.
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() Onbekend maakt onbemind. Zoveel is duidelijk. De Nederlandse keuken heeft in ieder geval iets uit onverdachte hoek voortgebracht, wat geen andere keuken zou kunnen - en ik overdrijf geenszins, maar is alleszins de moeite van het plaatsen alhier waard om eenzijdige beschimpingen van system en anderen te loochenstraffen: de Nederlandse rijsttafel, voortgekomen uit de rijke, culturele verscheidenheid en als erfenis van de Nederlandse tijd in Indonesië/Nederlands-Indië.
En begin niet meteen te fulmineren en te razen over "Nederlandse, koloniale uitbuiting". Ik heb alles erover gehoord en ik loop niet ervoor weg. Ik ben getrouwd met een Indonesische, dus ik weet hierover alles te vertellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister-President
|
![]() Belgie heeft een boerenkeuken.Op zich prima ,maar Nederlanders hebben het te druk om iedere dag zo uitgebreid te koken.
Alleen bij speciale gelegenheden en in restaurants ,is het eten in Nederland meestal beter dan in Belgie. |
![]() |
![]() |