![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik wil zelfs afwassen als bijverdienste in het weekend.
Nu ik mooi geld verdien, ben ik intussen verslaafd geworden aan spaarrek uitgroeien. Dat moet dus bereikt worden met ongezond werk, daar ik genen deftige diploma heb. In feite gene, een getuigschrift zal al veel zijn. Mijn vriendin dat wanneer de kleine naar school gaat full time gaat werken. Ja, het kan er alleen maar beter op worden. Ik mag dan misschien geen hoge functie hebben, maar mijnen arbeid adelt En ja, ik moet nu eenmaal vuil en ongezond werk doen om meer te verdienen. Maar dat kan mij misschien in de toekomst nog motiveren om avondschool te volgen. Wat zit ik hier eigenlijk allemaal af te lullen
|
|
|
#242 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Opdracht: Zoek de profiteur! Citaat:
Oplossing: Die voorraad is er, maar helaas zit er een andere holbewoner op, en die wil die voorraad alleen verhandelen voor 3 mammoetten en genoeg nertspels voor 2 mantels. Iedereen met een minimum aan hersens in zijn kop vroeg zich natuurlik onmiddelijk af welke bijdrage deze naamloze holbewoner leverde aan de welvaart in deze eenvoudige samenleving. Geen enkele! Het is gewoon een parasiet door anderen te laten werken voor noodzakelijke natuurlijke hulpbronnen enkel en alleen door erop te "zitten". Het spreekt voor zich dat in een gezonde holbewonerssamenleving die parasiet gewoon van de voorraad vuursteen geflikkert wordt!
Laatst gewijzigd door @lpha : 22 oktober 2009 om 19:45. |
||
|
|
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
ge kunt ook deeltijds afwassen (of wat dan ook), dan krijgt ge nog wat bij van den dop maar kost ge de staat toch minder dan voltijds doppen.
+ ge hebt meer sociale contacten, ge hebt een bezigheid en dus minder kans op depressie of de klaagziekte. ik heb een tijdje groenwerk gedaan. schoffelen, tuintjes doen van bij rijke mensen, bospaden maaien met de bosmaaier... nog heel plezante tijden gehad. het sociale circuit is ook een optie, als je 5 jaar werkloos bent. de werkdruk is iets minder (nu ja, dat verschil wordt echt wel kleiner) en sfeer is er wat losser. |
|
|
|
|
|
#244 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Doei. |
||
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet zo onwaardig als het steeds onder nieuwe namen terugkeren naar een forum waar je duidelijk niet gewenst bent.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#247 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Vrij simpel inderdaad, en vooral: ontwijkend. Je gaf een opmerking, ik gaf een tegenargument, geïllustreerd met een prentje. Je begint over het prentje. Not impressed, dus. Citaat:
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 22 oktober 2009 om 23:04. |
||
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt me nog niet één keer zand in de ogen kunnen strooien met je dubbelnicks. Waarom denk je dat dat nu wel zal lukken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Banneling
|
80% van de horeca werkt in't zwart. Geen wonder dat de horeca erg blij is met hun gratis afwassers!
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Edit: en ik zou ook graag even je bron vernemen voor die 80%.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 oktober 2009 om 12:12. |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat is de 'dempingsfactor' of de 'groeifactor' die de belastingen opleveren, of hoeveel keer kan het geld rollen.... Voorbeeld stel bvb de verguisde zwarte economie... ik laat mijn huis schilderen intzwart voor 1000 euro, die gast laat zijn tuin doen in zwart voor 800euro, die tuinier laat zijn auto vermaken voor 600euro intzwart, die garagist laat zijn vrouw naar de beautycentra gaan voor 400euro. Die beauty gaat naar de winkel shoppen voor 300euro... etc stel dan de heerlijke belaste economie ik koop een rapport van Delloite en Touch voor 5000euro incls BTW die Delloite Consulent krijgt netto 1000euro en koopt daar een TV mee de winkelier verdient 100euro netto om zo eens op het restaurant te zitten. Philips verdient 100euro om te investeren in een nieuwe fabriek. En de arbeiders die de TV gemaakt hebben verdienen op hun gewerkte tijd aan die TV nog 100euro waar ze ook eens mee kunnen gaan eten. Dus in faze 3 is nog 300euro van de 5000euro beschikbaar, terwijl in de zwarte economie in faze 5 nog altijd 300euro beschikbaar van een startbedrag die 5 keer kleiner was... Je ziet hoe snel dat geld verdwijnt hé ... En daarover gaat het volgens mij in de economie: hoe meer belastingen hoe sneller de economie versmacht, HET GELD DRAAIT NIET MEER ROND
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 oktober 2009 om 12:36. |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad, bovendien ontvangt de staat zelf in die zwarte economie nog altijd geld, want ze pakken nog altijd 20 % btw op verkochte goederen, ze moeten met andere woorden niet komen zagen, ze pakken toch ergens btw of taks en in het ultieme geval erfenisrechten. Hoe denk je dat de zwitsers geld verdienen, die hebben da goed bekeken, het bankgeheim absoluut maken en daarnaast een industrie van luxe horloges en juwelen opzetten... Ge gaat uw couponneke knippen in Zurich en brengt meteen met de winst een Breitling mee voor mijnheer en een Rado voor madam bvb, ... Zwitserse bank gelukkig, zwitserse juwelier gelukkig, klant gelukkig, en zwitserse staat stiekem ook gelukkig, wie is er nu getild die onozele europese landen die denken ongestraft hun burgers te kunnen uitzuigen... |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ochottekes toch... En èrg dat ik dat vind!
|
|
|