![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: Citaat:
jouw typefout Die migranten dus die beter Nederlands spreken dan jij, beter schrijven, beter rappen, en waarschijnlijk ook beter kunnen luisteren. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 september 2010 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, u weet net zo goed als ik dat de politiek & de clerus de pedo's met man en macht uit de Vlaamse cel zullen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 14 september 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de opsluiting van deze schurken betreft : ik weet niet of de geile paterkes en pastoorkes het zo prettig zouden hebben met losgeslagen jonge bandieten samen in een klein celletje. Eerst en vooral zouden de rollen omgedraaid zijn, en ten tweedde zou er wel eens flink wat geweld bij te pas kunnen komen...Stel je Van Geluwhe voor in een overvolle cel samen met drie Marrokkaanse kickboksers van 20 jaar, in de genre van " Moordenaars van De Moor "... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahum, men vraagt een dame niet naar haar leeftijd. Maar een kind ben ik al lang niet meer, onze Eberhard daarentegen kijkt waarschijnlijk nog naar kindershows. Waarover ik overigens geen woord kwaad wil zeggen ... sinds mijn kinderen beweren dat ik spoedig zal gaan dementeren, kijk ik naar Teletubbies en vind het heel plezant.
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het woord is van oorsprong een samenstelling van type en fout; type is een zelfstandig naamwoord met verschillende betekenissen, waaronder 'gegoten letter'. Een typefout was van oorsprong een fout in het zetwerk: er stond een verkeerde (gegoten) letter in het zetsel. Maar tegenwoordig kent bijna niemand die technische achtergrond meer en is deze betekenis van type nauwelijks meer bekend.
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betwijfel ik sterk, gezien de kwaliteit van wat u "muziek" die "succesvol" is noemt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste witte Vlaming die bij dit succces ook maar in de buurt kan komen is voorlopig niet in zicht. Zoals eerder gezegd niet zo gek, want de meeste witte muziek-Vlamingen zijn al lang uitgeburgerd. English please. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 september 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg tegen uw kinderen dat als je naar rapmuziek begint te luisteren ze de nodige maatregelen moeten nemen.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 september 2010 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Minister
|
![]() In Nederland was het zover gekomen dat de Nederlandse regering iemand ging vergelijken met Le Pen, Hitler, Haider, enz... Deze man waarschuwde nog voor de negatieve, agressieve reacties ten gevolge hiervan op zijn leven en achtte deze mensen mee verantwoordelijk voor zijn eventuele dood. Helaas zetelt dit krapuul ondertussen gewoon verder en is er ook nooit één straf uitgesproken tegen hen.
http://www.youtube.com/watch?v=vbcuyUVb-nY Alles doen ze voor wat stemmen van een paar allochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen lastige allochtonen biedt een correcte spelling geen bescherming. Een goede uitspraak van het Arabisch vaak wél, en dat weet ik uit ervaring. Mij zullen ze nooit een haar krenken: ik zeg dat ik me tot de islam heb bekeerd, en ze gaan niet kijken of er een stukje van tussen mijn benen is weggeknipt, zoals bij de Barbarijse zeerovers gebruikelijk was.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jongens hebben misschien enig succes omdat ze gratis te beluisteren zijn via internet maar wat verkoopcijfers betreft zijn ze niet eens bestaande! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 'ook', dat slaat op jou?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 september 2010 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere artiest is te beluisteren op internet (God zij gezegend). De één wat meer dan de ander. Alleen zien we daar gek genoeg nauwelijks nog witte Vlamingen tussen die hun eigen taal de moeite waard vinden. De witte Vlaming....Uitburgeren? Hun Nederlands niet goed genoeg? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 september 2010 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |