![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Foei foei, Alfons...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vraag het aan Vansan...
Moslimfundamentalisme "De staatsveiligheid moet de moskees van radicale imams scherp in de gaten houden. En zodra opgeroepen wordt tot geweld tegen ongelovigen of andere bevolkingsgroepen, moet er vervolgd worden. Als het enigszins kan moet je die imams terug op het vliegtuig zetten naar hun thuisland - precies zoals de Fransen al een keer of tien gedaan hebben. Als je dat niet doet, dreigen voorstedelijke gemeenten verloren te gaan voor de democratie." Illegale imams? "Ik heb het nog niet gecheckt, maar mij is verteld dat een deel van die extremistische imams zelfs illegaal in België verblijft. Hoe naïef kan een overheid zijn."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Quote van Pietje :
De "Grijze Wolven" , zijn geestesgenoten van jullie. Maar in Turkije zijn ze wel verboden Mag ik erop wijzen dat de "Grijze Wolven" helemaal geen geestesgenoten zijn van ons ? Hun ideaal komt er opneer een groots Turks rijk te creeëren waarin geen plaats is voor andere nationaliteiten, daarmee dus ook niet deze van Vlamingen. Ze nemen regelmatig deel aan zeer gewelddadige aktiviteiten waaronder ook moord, in mijn ogen kun je deze over de zelfde kam scheren als moslimfundalimentisten. Helemaal niets gemeen dus met het Vlaams Blok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 4 augustus 2004 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Blok is helemaal niet extreem, dat plakaatje werd hun door gezamelijk links opgeplakt.
Ik zou eerder van extreem links spreken daar ze in een democratisch "land" heel dictatoriaal optreden tegen de oppositie door als enigste macht van media en justitie te gebruiken die volledig onder hun invloed staan, alsook het openlijk negeren van de stemuitslag bij verkiezingen. DAT noem ik pas extreem ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() Illwill, hoe kun je nu in hemelsnaam genieten van zon, zee, en strand wanneer je door niets anders dan Turken bent omgeven ? Dat bedoelde ik met "innige deelneming". Jouw reis is even leuk als een begravenis bij te wonen van je dierbaarste overleden vriend of vriendin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kunt van een appel nooit een ei maken jongen, stop met dit zinloze gedraal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() Er zijn hier lieden actief, die het VB in discrediet willen brengen. Typisch voor linkse fascisten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Ik maak van een appel helemaal geen ei, integendeel. Jij bent degene die van een appel iets anders maakt, zelfs geen ei maar een hele omelet met spek.
Het Nazisme was extreem rechts, dat is waar daar zij verschillende extreme daden hebben verricht in teken van de Übermensch, het Vlaams Blok daarentegen heeft geen enkele extreme daad verricht, dus je kan moeilijk hun klasseren als extreem-rechts. Nergens in hun programmapunten zul je zaken tegenkomen als de wederoprichting van concentratiekampen, trouw zweren aan een fuhrer, ... Het Vlaams Blok is gewoon een rechtse partij, maar daar houdt het dan ook bij op. Zeker niet extreem. Maar ja, wanneer het menselijk oog besmeurd met een dikke laag stront probeert te kijken zoals dit bij linkie-winkies het geval is, dan zijn de resultaten van het zienvermogen blijkbaar even hallucinerend als bij inname van drugs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President