Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 15:50   #241
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrFrege
Jan V. kan men kloten kussen, en gij motherfucker 'groen!tje': you can suck my big black dick...
Kijk eens aan... We gaan al zijn dubbelaccounts nog te weten komen se

Foei foei, Alfons...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 16:05   #242
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Vandaag komt het er op neer dat er in de wereld/op aarde nog slechts twee soorten mensen zijn:

1. moslims (en hun sympatisanten)
2. ongelovigen (en hun sympatisanten)

Ofwel behoor je tot de ene groep, ofwel behoor je tot de andere. Het wordt een strijd op leven en dood tussen die twee groepen. Kies zelf tot welke groep je wil behoren.
Een dwangbuis! Snel!
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 17:41   #243
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Een dwangbuis! Snel!
Dejohan is ontsnapt!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 18:39   #244
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

vraag het aan Vansan...

Moslimfundamentalisme

"De staatsveiligheid moet de moskees van radicale imams scherp in de gaten houden. En zodra opgeroepen wordt tot geweld tegen ongelovigen of andere bevolkingsgroepen, moet er vervolgd worden. Als het enigszins kan moet je die imams terug op het vliegtuig zetten naar hun thuisland - precies zoals de Fransen al een keer of tien gedaan hebben. Als je dat niet doet, dreigen voorstedelijke gemeenten verloren te gaan voor de democratie."

Illegale imams?

"Ik heb het nog niet gecheckt, maar mij is verteld dat een deel van die extremistische imams zelfs illegaal in België verblijft. Hoe naïef kan een overheid zijn."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 19:30   #245
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Quote van Pietje :

De "Grijze Wolven" , zijn geestesgenoten van jullie. Maar in Turkije zijn ze wel verboden

Mag ik erop wijzen dat de "Grijze Wolven" helemaal geen geestesgenoten zijn van ons ?
Hun ideaal komt er opneer een groots Turks rijk te creeëren waarin geen plaats is voor andere nationaliteiten, daarmee dus ook niet deze van Vlamingen.
Ze nemen regelmatig deel aan zeer gewelddadige aktiviteiten waaronder ook moord, in mijn ogen kun je deze over de zelfde kam scheren als moslimfundalimentisten. Helemaal niets gemeen dus met het Vlaams Blok.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 19:36   #246
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Quote van Pietje :

De "Grijze Wolven" , zijn geestesgenoten van jullie. Maar in Turkije zijn ze wel verboden

Mag ik erop wijzen dat de "Grijze Wolven" helemaal geen geestesgenoten zijn van ons ?
Hun ideaal komt er opneer een groots Turks rijk te creeëren waarin geen plaats is voor andere nationaliteiten, daarmee dus ook niet deze van Vlamingen.
Ze nemen regelmatig deel aan zeer gewelddadige aktiviteiten waaronder ook moord, in mijn ogen kun je deze over de zelfde kam scheren als moslimfundalimentisten. Helemaal niets gemeen dus met het Vlaams Blok.
Ik bedoel, dat ze "even" extreem zijn. En in Turkije, zijn ze wel verboden. 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 20:05   #247
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Omdat ge voor veel minder geld naar mijn buurt in Antwerpen kunt komen en u toch in Turkije wanen.
Ik ga naar turkije voo rzon zee en strand, hebben ze dat dan ook in Antwerpen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 20:06   #248
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
De "Grijze Wolven" , zijn geestesgenoten van jullie. Maar in Turkije zijn ze wel verboden 8)
Ze krijgen steun uit politieke hoek dus verboden zou ik ze helemaal niet noemen.
Oud 4 augustus 2004, 20:07   #249
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik ga naar turkije voo rzon zee en strand, hebben ze dat dan ook in Antwerpen?
Alleeej Illwill SintAnneke plaaag eeeej

Laatst gewijzigd door oriana : 4 augustus 2004 om 20:07.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 20:08   #250
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Kijk eens aan... We gaan al zijn dubbelaccounts nog te weten komen se

Foei foei, Alfons...
Nu die van jou nog é.
Oud 4 augustus 2004, 20:09   #251
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Alleeej Illwill SintAnneke plaaag eeeej
Hey? Kan effe ni volgen hoor.
Oud 4 augustus 2004, 20:15   #252
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Het Vlaams Blok is helemaal niet extreem, dat plakaatje werd hun door gezamelijk links opgeplakt.
Ik zou eerder van extreem links spreken daar ze in een democratisch "land" heel dictatoriaal optreden tegen de oppositie door als enigste macht van media en justitie te gebruiken die volledig onder hun invloed staan, alsook het openlijk negeren van de stemuitslag bij verkiezingen. DAT noem ik pas extreem !
Oud 4 augustus 2004, 20:20   #253
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Illwill, hoe kun je nu in hemelsnaam genieten van zon, zee, en strand wanneer je door niets anders dan Turken bent omgeven ? Dat bedoelde ik met "innige deelneming". Jouw reis is even leuk als een begravenis bij te wonen van je dierbaarste overleden vriend of vriendin.
Oud 4 augustus 2004, 20:20   #254
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Blok is helemaal niet extreem, dat plakaatje werd hun door gezamelijk links opgeplakt.
Ik zou eerder van extreem links spreken daar ze in een democratisch "land" heel dictatoriaal optreden tegen de oppositie door als enigste macht van media en justitie te gebruiken die volledig onder hun invloed staan, alsook het openlijk negeren van de stemuitslag bij verkiezingen. DAT noem ik pas extreem !
als jij jezelf achter hitler schaart, of in ieder geval hem als een groots man beschouwd, als je je zelf achter de Waffen SS schaart, of in ieder geval grote sympathie naar ze uit, beiden de geschiedenis in geschopt als extreem rechts, en je zelfs in dit forum hebt durven zeggen dat je helaas de tweede wereldoorlog niet hebt meegemaakt, dan denk ik inderdaad dat voor jou extreem rechts een gewone alledaagse manier van denken is. Helaas, ik moet je desillusioneren, ook het Vlaams blok is rechts, en extreem en de meeste blokstemmers zijn nog zo eerlijk om dat toe te geven.

Je kunt van een appel nooit een ei maken jongen, stop met dit zinloze gedraal.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 20:34   #255
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Illwill, hoe kun je nu in hemelsnaam genieten van zon, zee, en strand wanneer je door niets anders dan Turken bent omgeven ? Dat bedoelde ik met "innige deelneming". Jouw reis is even leuk als een begravenis bij te wonen van je dierbaarste overleden vriend of vriendin.
Pfff wat een onzin kerel! Ten eerste wat kan mij het schelen dat ik omringd ben door turken. Ten eerste, zolang ze niets verkeerd doen heb ik er geen problemen mee, ten tweede weet ik wel zeker dat ik me ga amuzeren op het strand en ten derde weet iedereen dat het meestal de slechte van den hoop zijn die naar ons land komen, niet dat er daar geen meer zijn maar hier worden ze geconcentreerd en men mag er niets aan doen anders ben je rascist, vandaar de problemen. Ginds kun je als turk moeilijk een turkse agent beschuldigen van rascisme é.
Oud 4 augustus 2004, 20:35   #256
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trouwens je spreekt de omgekeerde onzin uit op dezelfde manier als onze vriend Raf. Tzou me niets verwonderen...
Oud 4 augustus 2004, 21:07   #257
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Er zijn hier lieden actief, die het VB in discrediet willen brengen. Typisch voor linkse fascisten!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 21:08   #258
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Ik maak van een appel helemaal geen ei, integendeel. Jij bent degene die van een appel iets anders maakt, zelfs geen ei maar een hele omelet met spek.

Het Nazisme was extreem rechts, dat is waar daar zij verschillende extreme daden hebben verricht in teken van de Übermensch, het Vlaams Blok daarentegen heeft geen enkele extreme daad verricht, dus je kan moeilijk hun klasseren als extreem-rechts. Nergens in hun programmapunten zul je zaken tegenkomen als de wederoprichting van concentratiekampen, trouw zweren aan een fuhrer, ...
Het Vlaams Blok is gewoon een rechtse partij, maar daar houdt het dan ook bij op. Zeker niet extreem. Maar ja, wanneer het menselijk oog besmeurd met een dikke laag stront probeert te kijken zoals dit bij linkie-winkies het geval is, dan zijn de resultaten van het zienvermogen blijkbaar even hallucinerend als bij inname van drugs.
Oud 4 augustus 2004, 21:15   #259
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
als jij jezelf achter hitler schaart, of in ieder geval hem als een groots man beschouwd, als je je zelf achter de Waffen SS schaart, of in ieder geval grote sympathie naar ze uit, beiden de geschiedenis in geschopt als extreem rechts, en je zelfs in dit forum hebt durven zeggen dat je helaas de tweede wereldoorlog niet hebt meegemaakt, dan denk ik inderdaad dat voor jou extreem rechts een gewone alledaagse manier van denken is. Helaas, ik moet je desillusioneren, ook het Vlaams blok is rechts, en extreem en de meeste blokstemmers zijn nog zo eerlijk om dat toe te geven.

Je kunt van een appel nooit een ei maken jongen, stop met dit zinloze gedraal.
Uw manier van denken is anders ook niet mis: de mening van een individueel persoon = het gedachtengoed van een politieke partij.
Oud 4 augustus 2004, 21:43   #260
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Hey? Kan effe ni volgen hoor.
In Antwerpen heb je toch St Anneke op linkeroever, de plage zoals ze in Antwerpen zeggen ~ had het fonetisch in 't Antwaarps geschreven
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be