![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat het "ik kan er niks aan doen" imago van Martin nu eens en voor altijd is verdwenen! Deze koelbloedige moordenares heeft geen sikkepit spijt en zorgt er zelfs voor dat de burgerlijke partijen niet vergoed worden, maar bovendien pleegt ze nog eens fraude bovenop door dan zelfs nog van het OCMW te willen leven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2012 om 07:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() Als één van de slachtoffers mijn kind moest zijn dan zou ik haar na haar vrijlating hetzelfde lot laten ondergaan.
![]() |
#243 |
Vreemdeling
|
![]() ondershat niet de straf die ze nu gaat krijgen
zelf zelfmoord is nu heel aanlokkelijk voor haar een ogeevenaarde mentale marteling dat ik het zeilig voor haar vind |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik dan weer niet begrijp:
"De juwelencollectie werd in augustus 1996 in beslag genomen tijdens huiszoekingen in het huis van Marc Dutroux en Michelle Martin in Sars-la-Buissière. " de politie h�*d die collectie dus in handen. ik weet dat we hier boerkesvloms spreken dat niemand begrijpt, maar ik vraag me toch af welke communicatiemogelijkheden ze ginds in Wallonië hebben: blijkbaar verstaat daar niemand wat iemand anders zegt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De politie en het parket kan je hierin niets verwijten.
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus: de politiek legt beslag op de juwelen en een jaar later krijgen ze een door Martin ondertekende brief uit naam van een zwaar demente persoon die verklaart dat de juwelen van haar zijn? En dat wordt nèrgens onderzocht?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2012 om 08:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Het waren haar spullen al,.... dus heeft ze die niet geërfd,... Ik ben ook geen voorstander van dat het huis naar haar kinderen gaat maar het is nu eenmaal de wet. Het is aan de wetgever om de gaten te vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de villa is van de grootmoeder de juwelen waren "zogezegd" (zie hierboven) ook van de grootmoeder. de wasmachine + andere huishoudspullen waren ook van de grootmoeder Grootmoeder sterft, dochter erft dochter (michelle) weigert de erfenis, maar aanvaardt blijkbaar wèl de huishoudspullen voor later gebruik? bij de arme klaren! De villa + juwelen worden na de weigering door Martin doorgesluisd naar de kinderen Dutroux-Martin. dit k�*n niet. Op het ogenblik dat Martin de wasmachine +huishoudspullen aanvaardt, aanvaardt ze de ganse erfenis, en dus k�*n ze die villa of juwelen niet wegschenken alvorens ze zelf haar schulden heeft betaald. Het zou nogal gemakkelijk zijn anders: garagist is zwaar failliet, zijn vader sterft en laat vijf appartementen na, garagist weigert de erfenis (de appartementen) en zijn eigen kinderen krijgen dus die appartementen. En de schuldeisers kunnen op hun kin kloppen? En dit allemaal omdat de kinderen van de failliete garagist er niks aan kunnen doen dat hun vader failliet werd verklaard?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat had ze toch al? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.belfius.be/info/NL/theme...pen/index.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders zou er bij elk beslag wel een briefje volgen van een of ander familielid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de mensen die zich nu opwerpen als verdedigers van de - weliswaar totaal onschuldige - kinderen van het duivelskoppel: die vinden het dan maar doodnormaal dat de andere kinderen van de burgerlijke partijen daar dan wèl schade door mogen lijden? Hoeveel geld hebben die ouders al niet moeten ophoesten om gewoon maar hun réchten te kunnen verkrijgen? Die krijgen géén pro deo advokaatjes hoor, en met dat geld hadden de broers en zussen van het slachtoffer al lang kunnen geholpen zijn zodat ze tenminste een woning konden aankopen - geen villa zoals moordenares Martin zou geërfd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In geval van Michele zou het zo zijn dat men vanaf een voorarrest geen eigendom meer kan verpatsen aan anderen.
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beslagrechter beslist bij betwisting |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach ach, ocharme de kinderkes Dutroux-Martin.....
de ERFGENAMEN van de pedo-opbrengsten zullen we maar zeggen zeker? Degenen die toch zo'n spijt hebben van wat hun ouders deden, degenen die vooral MEELEVEN met de ouders van de door hun moeder verhongerde kinderen. Dié onschuldige kinderen, juist ja... Citaat:
Michelleke de heks heeft dan blijkbaar toch de volledige erfenis verworpen (in 2000) en dus waren de spullen bij de arme klaren ook van haar kinderen. Hoe zou Martin het in feite vinden moesten h�*�*r kinderen ontvoerd worden en uitgehongerd tot zij haar schuld aan de burgerlijke partijen heeft betaald? Tijd om de belastingen nog eens te gaan oplichten precies. ik weiger de erfenis van mijn moeder, geef mijn huidige bezittingen aan mijn kinderen, en dan ga ik lekker veel lenen en alles opdoen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2012 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |