![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met Belgische & Vlaamse groeten
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 augustus 2021 om 17:25. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
is natuurlijk het toppunt van" Belgicistisch argument " bij gebrek aan echte argumenten. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben een bosmongool en ik ben niet bang om vlakaf tegen jou te zeggen dat je een fiere Belg bent, maar alles behalve een Vlaming die trots is op zijn Vlaamse roots. Daarvoor haat je teveel Vlamingen.
|
|
|
#245 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Seats and Sofa's ?
Of Ikea.... Keuze genoeg.
|
|
|
#246 | |
|
|
Citaat:
Ik ben fiere Vlaming in België. Mijn land : België. Mijn afkomst : Vlaanderen Ik heb daar geen buitenstaand voor nodig om daar over te oordelen. En tussen ons gezegd en gezwegen, Ik denk dat een Wout Van Aert en een Nina Derwael veel meer doen voor het Belgische gevoel dan enkele fanatici op een forum doen voor het Vlaamse gevoel. De eersten maken ons plaatsvervangend fier op België. De tweede laten ons een degout krijgen van de Vlaemen en hun zuiverheids-heimwee.
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard.
Zoals iedereen weet die het systeem D'Hondt begrijpt. Voor diegenen die dat te hoog is gegrepen, die kunnen wellicht beter andere interesses volgen want ze gaan er toch nooit geen kloten van de Schoof van begrijpen. Tenzij ze desondanks toch gewoon wat willen mee keuvelen. Dat mag uiteraard. |
|
|
|
|
|
#248 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.
Citaat:
Waarom het gemakkelijk maken als het moeilijk ook gaat? Als het gemakkelijk is begrijpen de kiezers dat het spel niet eerlijk gespeeld wordt. En panda's kijken niet zo nauw. Citaat:
Over het Vlaams Belang geen woord.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 augustus 2021 om 20:11. |
||
|
|
|
|
|
#249 | |
|
|
Citaat:
Wever kon geen Utopia Flandria op poten krijgen Zijn onkunde mocht hij later federaal ook nog eens etableren
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
als je weet dat de Belgische staat niets doet om de taalwetten te laten respecteren in Brussel, zodat deze stad volledig verfranst werd onder het Belgische bewind. |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://context.reverso.net/vertalin...nds/etablieren
|
|
|
|
#252 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor degenen die geen kloten van de schoof van het systeem D'Hondt begrijpen: vijf reacties.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
x
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 augustus 2021 om 22:00. |
|
|
|