![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: 'hitler... | |||
...was een toneelspeler, leugenaar, charlatan' |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
...was een duivel, een monster' |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
...was een seksueel gefrustreerde psychopaat' |
![]() ![]() ![]() |
20 | 29,85% |
...geloofde oprecht dat hij deed wat goed was' |
![]() ![]() ![]() |
26 | 38,81% |
...bezat een hypnotiserend talent' |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,45% |
iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat het niveau hier vaak zeer laag is, is waar. U draagt daar dikwijls toe bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg het mij al af . Piano is geen dommerik. Maar mensen verschillen. Welhaast iedereen heeft (al of niet bewust) eigenbelang in het achterhoofd. Alleen groten zijn in staat om rationeel te denken. Maar zo zijn er niet veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() Jazeker.
Piano gevoed met zijn wensdenken. Komt sympathieker over dan er tegenin gaan. Piano dus gerustgesteld dat zijn ingebeelde vijanden de echte vijanden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De mensen willen voor de gek gehouden worden zeker? En als je onder het mom van het "hogere" eens goed de beest mag uithangen, slaat het blijkbaar zeer goed aan bij "das Volk", van hoog tot laag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#249 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Toen ik een klein kind was ben ik ook nog ooit eens gedoopt - heb daar echter nooit niet achter gevraagd - heb me al dikwijls afgevraagd of het niet mogelijk is om mezelf te laten ontdopen - zodat die schijnheilige kerk geen subsidies meer voor mij als zogenaamd gelovige ontvangt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 | |||||
|
![]() Citaat:
Moet ik daar ergens papieren voor aanvragen of zo ? Indien iemand me info kan brengen - dank bij voorbaat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 juni 2005 om 18:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals het een stomiteit was de russen aan te vallen en dan vooral, de blitzkrieg die ze bezig waren niet verder te zetten. A na Duinkerken, direct doorstoten naar Engeland B in de woestijn, Rommel niet weghalen, maar zijn werk laten voortdoen, namelijk Egypte platwalsen en verder richting Saoudie Arabië voor de olie en de olievelden in rusland vanuit het zuiden aanvallen en beveiligen. Zo had hij Stalin rustig kunnen laten sudderen gedurende enkele jaren, en had die vanzelf op de knieën gevallen. Maar dit is een pure strategische nabeschouwing natuurlijk. Had hij het anders gespeeld, en die mensen niet uitgeroeid, dan hadden we al in 44 een verenigd europa gehad, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
King, stel nu dat het toch waar is van die god enz... dan kom je als ongedoopte zowiezo in het voorgeborchte van de hel. je kan dus maar beter goed leven, en u toch laten dopen als formaliteit, ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met al die mormonen, getuigen van Jehova, en andere gelovigen in 1 leider 1, god enz... Piano, mensen willen nu eenmaal bedrogen worden, ... Dat is met alles zo, altijd zijn het weer die kleine menselijke hebbelijkheden, die hun de das om doen : hebzucht, ergens bij willen horen, liefde, wraak speel daarop in, en je kan iedereen rond uwe vinger draaien en de zotste dingen laten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(* bv. Milgram http://www.new-life.net/milgram.htm ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Er zijn ooit eens -in een of ander flutmagazine- interviews verschenen met verschillende ex-dictators, vraag me niet meer welke. Van compleet doorgedraaide afrikaanse keizers tot misleide filantropen. Er liep slechts een rode draad door al die verschillende verhalen uit verschillende culturen. Er was zich niet één persoon bewust van het kwaad dat hij of zij zou hebben aangericht. Niet één die spijt of wroeging had en vond dat excuses gepast zouden zijn.
Ik heb de hele draad niet gelezen maar vond dit wel passen. Welke conclusies hier uit getrokken kunnen worden ? Tja waar eindigt de chemie, de materie en waar begint de waan en ligt daar nog iets tussen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |