![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk dat er ook voor iedere job wel wat te zeggen is hoor:
een kantoorbediende die op de pc werkt zal zijn ogen veel meer vermoeien en 's avonds een zere poep hebben. een kantoorbediende die vb met cijfertjes werkt zal tegen 's avonds zooo'n hoofd hebben. een bouwvakker zal tegen 's avonds ne zere vinger hebben van op te kloppen en handen vol splinters. een orderpicker/magazijnier zal tegen 's avonds vergaan van de rugpijn. en iedereen denkt ook wel altijd dat een ander zijn job een luilekkerjob is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De rest is cafépraat.
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja als je in eens als forman wil beginnen, dan zit je natuurlijk in de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T' is wel zo dat je aan de haven uw "connecties" moet hebben.
Ik heb ooit ook eens mogen werken aan de haven. Lang geleden. t' is te zeggen ik moest er twee keer per dag zijn om te "stempelen" om te kijken of er een boot kwam of zo. We stonden daar denk ik met 1000 man. Af en toe hadden ze 4 man nodig. Ik heb daar nooit gewerkt. Triest geval geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Als foreman beginnen kun je vergeten idd, en dat is maar niet meer dan normaal. Iedereen zou overal verplicht op de onderste trede moeten starten.
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 7 november 2006 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben het met layla eens. Zo'n mentaliteit moet je je kinderen bijbrengen naar mijn mening. Als iedereen zijn kind leert om een leeghanger te worden, of dit als voorbeeld geeft, dan zal de economie binnen x aantal jaar op zijn gat vallen.
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou het zelfs niet halftime kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister
|
![]() Ik ben geen leeghanger en leer mijn kinderen ook niet om leeghanger te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, mijn shippers samen met hun rederijen zullen dan waarschijnlijk wel niet goed weten wat ze zeggen; 't is dat ze zo nodig over zo'n aspecten praatjes moeten verkopen natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() En welke wijsheid geef jij je kinderen dan mee? Anderen zullen wel gaan werken zodat jij thuis kan niksen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dus niet in waarom het een probleem zou zijn om je kids dat te leren terwijl je zelf gedwongen bent thuis te zitten. Je kan zelfs thuis werken en geld verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik was vroeger ook van die mening gedaan, maar ik had een tijdje problemen om de oudste zijn tanden te laten poetsen omdat 'papa is nie tattes poese en anno ooke nie.' maw kinderen nemen vaak hun eigen ouders als voorbeeld.
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 2/3 gaat heus niet alleen naar de sociale zekerheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maar hey, mij maakt het uiteindelijk niet uit hoor. We leven in een vrij land. Er zijn een hoop mensen die geloven in een sprookjesboek, sommigen worden zelfs hysterisch als je er iets over in vraagstelt, waarom zou jij dan je shippers niet mogen geloven ook al verkopen zij kletspraat terzake. ![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Minister
|
![]() Al goed dat ze haar kinderen tenminste nog iets leert, bij oppervlakkige mensen moet men de lat wat lager leggen. Het is haar vergeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als iedereen alles op voorhand zou weten wat er met hun leven zou gebeuren.... dan....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() voor sommige mensen is 'werken' nu eenmaal het hoogste dat ze met hun simpel verstand kunnen bereiken.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 november 2006 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |