![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26061 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als die verschillen er al zijn, waarom zouden die dan per sé moeten weggewerkt worden..... ![]() De voorkeur voor een bepaalde staatsvorm staat immers volkomen los van intermenselijke relaties maar hoort er te zijn in funktie van het gemeenschappelijke belang. Van een samengaan zoudt gij niets merken in Uw persoonlijk leven. In de veronderstelling dat men het voor U zou verborgen houden, zoudt ge het niet eens weten of kunnen vaststellen. Waar is dan het probleem?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 21 januari 2013 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26062 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Het is niet alsof een West-Vlaming en een Antwerpenaar dezelfde mentaliteit hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26063 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In 40-45 wilde Antwerpen verder uitdiepen, de Duitser stelden toen destijds al een max van 10 m gezien de toenemende risico's Het is idioot dat men (nog steeds) niet inzet op Zeebrugge. Het is al de 4e haven inmiddels, met ook nog iets als een Maasvlakte erbij zou Zeebrugge tot een grote wereldhaven van formaat uit kunnen groeien. Binnen Europa ontstaan sterke samenwerksverbanden tussen diverse havens. Als Antwerpen een sterkere samenwerking met Zeebrugge niet zoekt, Zeebrugge zou dit graag willen, zouden ze nog wel eens het onderspit kunnen gaan delven en er een zeer sterke samenwerking met Rotterdam ontstaat (Gezamenlijk coordinatiecentrum schip/vrachtafhandeling, coödinatie centrum zeeverkeer etc. looodsen etc.) Het Delta gebied zou uit kunnen groeien tot een machtig gebied, met twee zeehavens aan de kust (Rotterdam, 2e maasvlakte, plus Antwerpen voor een lager tonnage. Daarnaast nog de overige havens als Brugge, Gent, Vlissingen etc. Deze havens moet men zeker niet onderschatten bij een sterke onderlinge samenwerking in zo'n gezamenlijk conglomeraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26064 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 21 januari 2013 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26065 |
Minister-President
|
![]() Als ik satellietfoto's zoals hieronder zie, dan twijfel ik toch wel aan de wenselijkheid van de groei van onze havens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26066 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26067 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26068 |
Minister-President
|
![]() Het grootste deel van de luchtvervuiling wordt veroorzaakt door het personen- en goederenvervoer, niet door de industrie.
Laatst gewijzigd door Spinoza : 21 januari 2013 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26069 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26070 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U bent de Henri uit Leiden begrijp ik??..
![]() Al goed,.. Hoewel niet zo gebruikelijk voor iemand uit Amsterdam, zal ik dan toch maar de eer van mijn vader zijn geboortestad Rotterdam verdedigen!. Kijk dit maakt toch meer indruk, dan dat openluchtmuseum in 071!. Wat een indrukwekkende mooie brug!. ![]() Toekomstig centraal station in 010!. ![]() Vanuit een andere hoek!. ![]() In Leiden doet men natuurlijk ook aan "moderne architectuur" , maar goed de jongens en meisjes in 071 houden nogal van een borrel. Dus dan krijg je dit soort dingen.. ![]() ![]() Lijkt meer op een vogelkooi dan op een station, maar goed Leiden staat nou eenmaal niet bekend om zijn bruisende stadsleven. Dus dan kom je makkelijk met dit soort dingen weg.. ![]() Rare jongens daar in 071, zelfs in Almere durven ze dat niet neer te zetten.. ![]() Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#26071 | |
|
![]() haha
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26072 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dit was wel de mooist foto die ik zo even snel kon vinden, de rest was nog lelijker.. ook eentje met kerst versiering zag ik.. ![]() Tja de moed der wanhoop zullen we maar zeggen.. ![]() Citaat:
Maar het schiet al op.. Nieuwe reizigerspassage Rotterdam Centraal Jeff |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26073 | |
|
![]() Citaat:
![]() dit staat er al: ![]() dit nog niet helemaal (helaas) ![]()
![]() |
![]() |
#26074 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je speelt vals.. Volgens mij is er nog geen steen gelegd .. Bovendien, zie ik op de laatste foto dat die "vogelkooi" er nog steeds staat.. Je moet maar durven.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26075 |
Gouverneur
|
![]() http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...en_zich__.html
De terreur van de Belgen begint echt de spuigaten uit te lopen. Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voor er maatregelen genomen worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26076 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb een enorme bewondering voor de ouders van de daders die de daders hebben aangebreacht. Een voorbeeld voor menig Nederlandse ouder.
![]() |
![]() |
#26077 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26078 |
Europees Commissaris
|
![]() En wie brengt hem aan bij de politie?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26079 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er lokale en regionale identiteitsverschillen, zoals deze ook binnen de huidige grenzen van Nederland en Vlaanderen bestaan. Deze zijn een verrijking en behoeden ons voor de kleurloosheid van ons herenigde Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26080 | |
|
![]() Citaat:
daar is de werkgroep leo belgicus ook voorstander van! |
|
![]() |
![]() |