![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2661 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat de vrouw de hoofdrol speelt: zonder vrouw geen leven.
![]() |
#2662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien komt u tot rare conclusies omdat u niet goed weet wat de bijbel is en waarvoor die staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer zelfs, er kwamen heel tegenstrijdige antwoorden die het kantelmoment van "hoopje cellen" naar mens op de meest uiteenlopende fases plaatsten. Dat moet een mens dan wel tot nadenken stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe is dat het enige dat u aanbrengt. Eigenlijk draait u voortdurend hetzelfde plaatje af, zonder ons te zeggen waar dat recht nu eigenlijk op gebaseerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2668 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als wij 1 iets uit deze thread kunnen leren dan wel dat religieuzen nog steeds uitmunten in onverdraagzaamheid. Voor mij niet op het randje maar ver over de grens van het toelaatbare.
![]() |
![]() |
#2669 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat iedereen gewoon onverdraagzaam is. Enige verdraagzaamheid strekt zich hoogstens uit tot personen met meningen die nog ietwat overlappen met de eigen mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2670 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb hem op mijn boekenplank, op mijn iphone en op het internet. Het is belangrijk om te weten wat in de bijbel staat als ge met fundamentalisten discussieert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2671 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrijheid is het hoogste goed zei Geert Wilders in zijn rede voor de rechtbank. Ik ben geen fan van populisten als Wilders maar hij heeft een punt, alhoewel hij een kleine fout maakt. Volgens hem wil islam onze vrijheden afnemen, maar in mijn ogen is het net christendom dat jarenlang onze vrijheden zwaar beknot heeft. Ik denk niet dat het seculiere europa de islam gaat overnemen nu we na 2000 jaar eindelijk de grootste fundamentalistische godsdienst ter wereld eruit gebonjourd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2672 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U dringt net wel op, anders is de abortusregeling geen enkel probleem é. Mensen KUNNEN een abortus ondergaan, je moet niet é. Dat is een keuze, een keuze die jij ons wilt ontnemen! U klaagt niks aan, u klaagt gewoon omdat u niet kunt verkroppen dat mensen nu eenmaal mensen zijn en dat wij leven maken en niks anders.
![]() |
![]() |
#2673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vindt dat blijkbaar binnen de grenzen van het toelaatbare. Ik hoop voor jou dat er nooit iemand zo over jou zal denken, wanneer je bijvoorbeld oud en afhankelijk zal zijn van anderen. Want dan zal je wel weten wat ver over de grens is van toelaatbare verdraagzaamheid. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2676 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, laat ons mensen met rust.
![]() |
#2677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen vergelijking. Het is een afweging.
U vindt het verkeerd dat een vrouw haar ongewenst kind zou moeten uitdragen. Mensen met een andere mening daarover vind u onverdraagzame bemoeials. Waar of niet? Maar zoals, eerder al gezegd, laat u het kind onterecht volledig buiten beschouwing, terwijl dat kind net de hoofdrolspeler is in het abortusverhaal. Zonder kind is er geen sprake van abortus. Ik vind ongewenst zwanger zijn ook erg hoor, twijfel daar maar niet aan. Maar het is niet zo erg als gedood worden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 mei 2012 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2679 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is ook altijd hetzelfde é, verder dan wat emogeneuzel geraken de onverdraagzamen niet. En maar roepen en roepen en roepen....wat is er mis met mensen die geen verantwoordelijkheid durven dragen voor hun eigen leven + daarenboven anderen hun verantwoordelijkheid willen ontnemen en dat allemaal omdat zij geen afscheid kunnen nemen van hun ingebeeld vriendje eenmaal volwassen. Medelijden, iets anders kun je voor die mensen niet voelen.
![]() |
#2680 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() weeral uw overtuiging opdringen, op agressieve wijze.
'k Ben al lang blij dat je akkoord gaat dat abortus op zich het probleem niet is, enkel de religieuze onverdraagzaamheid voor de mogelijkheid tot het nemen van die keuze.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 15 mei 2012 om 10:02. |
![]() |
![]() |