Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2009, 22:26   #261
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
zie mijn vorige post. en ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag.
Ik doe niet mee aan 'De vraag van 1 Miljoen'!
Ik zit niet meer in de kleuterklas en jouw vragen slaan sowieso nergens op - je hebt mijn antwoord - doe ermee wat je wil - dat is hoe ik er over denk!
de rest interesseert me niet - dat zijn 'details' in de geschiedenis.
Wat jij doet is 'mierenneuken' zodat anderen het groter geheel uit het oog zouden verliezen - en jij steeds opnieuw je grote 'bewijs' kan etaleren.
Jouw bewijs is gewoon dat jij het hier neerpent - dat is voor mij geen bewijs - dat is jouw mening net als wat ik hier schrijf, mijn mening is.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:28   #262
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik doe niet mee aan 'De vraag van 1 Miljoen'!
Ik zit niet meer in de kleuterklas en jouw vragen slaan sowieso nergens op - je hebt mijn antwoord - doe ermee wat je wil - dat is hoe ik er over denk!
de rest interesseert me niet - dat zijn 'details' in de geschiedenis.
Wat jij doet is 'mierenneuken' zodat anderen het groter geheel uit het oog zouden verliezen - en jij steeds opnieuw je grote 'bewijs' kan etaleren.
Jouw bewijs is gewoon dat jij het hier neerpent - dat is voor mij geen bewijs - dat is jouw mening net als wat ik hier schrijf, mijn mening is.
alles goed in het benidorm van spanje?
Oud 4 juni 2009, 22:28   #263
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus de islam heeft er niets mee te maken zoals ik al zei. Het waren individuele moslims.

aanbaden is een verkeerd woordje van mij, ik bedoelde belijden van de islam (zoals in de van dale: mos·lim de; m,v -s belijder vd islam)
Wat waren 'individuele' moslims?
Degenen die meevochten met de nazi's?
Of de terroristen die elke dag opnieuw terreur zaaien érgens ter wereld?
Oud 4 juni 2009, 22:28   #264
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
alles goed in het benidorm van spanje?
Spuit 11!
Oud 4 juni 2009, 22:29   #265
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat waren 'individuele' moslims?
Degenen die meevochten met de nazi's?
Of de terroristen die elke dag opnieuw terreur zaaien érgens ter wereld?
beide

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:34   #266
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beide
Beide haalden/halen hun inspiratie uit de *heilige* koran - hét oorlogshandboek.
Oud 4 juni 2009, 22:34   #267
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de goede orde - ik heb het over 'islam' - niet over individuele moslims - dus je beschuldiging slaat nergens op - dat maak jij er van ofwel hoop je dat ik dat doe.

Jouw bewijzen verzin je ook ter plekke.

Jij verdedigt "islam" - mensen of individuele 'moslims' kunnen jou geen fluit schelen - jij hebt het hier steeds over "de islam" - daar is niks, maar dan ook NIKS goeds aan. In fact zijn moslims ZELF slachtoffer van die kwaadaardige, satanische ideologie!
het feit dat de meeste moslims geen slechte mensen zijn is ondanks dat ze moslim zijn en NIET dankzij islam, NIET dankzij "de islam", maar omdat de meesten dat boekske NIET volgen zoals ze zouden moeten doen - volgens datzelfde boekske - als je ook maar IETS van islam wist - zou je weten WAT het is en dat élke moslim hun boekske tot de letter MOET volgen - gelukkig doen de meesten dat juist NIET!

sorry ik heb nergens gezegd dat de islam peis en vree is, ik heb nergens maar dan ook maar iets over de islam gezegd, behalve dat het er niets mee te maken heeft. (met welk punt dan ook)

Oud 4 juni 2009, 22:35   #268
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beide haalden/halen hun inspiratie uit de *heilige* koran - hét oorlogshandboek.
en dat is de fout van de moslims die hun inspiratie haalden uit de koran, niet van de islam

Oud 4 juni 2009, 22:39   #269
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sorry ik heb nergens gezegd dat de islam peis en vree is, ik heb nergens maar dan ook maar iets over de islam gezegd, behalve dat het er niets mee te maken heeft. (met welk punt dan ook)
...en IK zeg dat islam/koran er ALLES mee te maken heeft - ze halen tenslotte hun inspiratie uit het boekje!
Dat zeg ik nu al 1000 X.
het feit dat NIET ALLE moslims slechte mensen of terroristen zijn betekent dat ze hun boekje NIET kennen of NIET tot de letter volgen - gelukkig - ze zijn ZELF slachtoffer van de haatzaaiende. wrede ideologie - sommigen weten het zelf niet - omdat ze zelf niet MOGEN nadenken - ALLES wat ze moeten weten staat in de islamitische geschriften - van hoe vaak ze MOETEN bidden via HOE ze naar't toilet moeten tot HOE en wanneer ze kelen van ongelovigen moeten oversnijden - ALLES te vinden in de *heilige geschriften van de religie van de Wrede!
Oud 4 juni 2009, 22:39   #270
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
en dat is de fout van de moslims die hun inspiratie haalden uit de koran, niet van de islam
Waar zouden moslims nu anders hun inspiratie gaan halen dan in de koran ? Doe nu eens gewoon zeg ! Je bent toch niet achterlijk ?.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:42   #271
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij draait een beetje door - je schroeven staan los

Lees nou eens wat je zélf schrijft - als er GEEN inspiratie te halen was uit dat oorlogshandboek zouden ze er ook geen uit kunnen halen - als die god nou eens een échte god geweest zou zijn en - ten eerste een boek zou laten neerdalen uit (weetikveel) de hemel bvb in een 'verstaanbare' taal voor IEDEREEN - en ten tweede - een beetje vredelievende dingen erin zou zetten - zoals - heb je naasten lief - Thou Shalt NOT Kill etc - nou???
Djeeeeze... wat een verknipte logica ...

...en dat noemt ons racisten!

Tis de FOUT vd moslims hoor - NIET van dat wreed terreurboekje ...

Laatst gewijzigd door SDX : 4 juni 2009 om 22:45.
Oud 4 juni 2009, 22:47   #272
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Waar zouden moslims nu anders hun inspiratie gaan halen dan in de koran ? Doe nu eens gewoon zeg ! Je bent toch niet achterlijk ?.
je begrijpt me verkeerd

het is de fout van de mensen die hun inspiratie halen volgens hun (verkeerde) interpretatie van de koran.

als er nu mensen zijn (vb van gelder) die hun inspiratie halen van een videospelletjes is het toch ook niet de schuld van dat videospelletje?

je bent toch ook niet achterlijk?

Oud 4 juni 2009, 22:50   #273
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- NIET van dat wreed terreurboekje ...
dat is UW interpretatie van de koran. er zijn miljoenen moslims met een andere interpretatie. zeg me nu niet dat die miljoenen MOSLIMS nu
1) geen "echte moslims" zijn of
2) een verkeerde interpretatie hebben.

gelukkig zijn interpretaties zoals de uwe even zeldzaam als de interpretatie die bijvoorbeeld de taliban-leiders er aan geven.

Oud 4 juni 2009, 22:54   #274
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
je begrijpt me verkeerd

het is de fout van de mensen die hun inspiratie halen volgens hun (verkeerde) interpretatie van de koran.

als er nu mensen zijn (vb van gelder) die hun inspiratie halen van een videospelletjes is het toch ook niet de schuld van dat videospelletje?

Videospeeltjes die extreem gewelddadige scène's laten zien kunnen gestalte geven aan het geweld dat sommigen in zich meedragen, en helpen om tot daden over te gaan. Die video's zijn dan niet de springstof, maar wel de lont & aansteker.
De koran speelt dezelfde rol. Gelovigen die inplaats van de koran van buiten te leren, sport zouden beoefenen, of hard werken, zouden hun teveel van energie en aggressiviteit daarin kunnen kwijtspelen , inplaats van bommen te gaanleggen, of mensen te vermoorden.

Laatst gewijzigd door beste vriend : 4 juni 2009 om 22:55.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:55   #275
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je begrijpt me verkeerd

Neeneenee Sywen - draai of keer het hoe je wil - de wieg van islam was wáár ook alweer - zei je net zelf - en dáár wordt islam beleden zoals het zou moeten - zoals bedoeld is met dat boek - die (pseudo)islamgeleerden verkondigen dat vaak genoeg in hun mosketen - islam zoals hier bij ons beleden wordt is géén échte islam volgens HEN - eens er voldoende aantallen zijn - waar jij bij hoort, want jij bevordert dat - zal er échte islam mét sharia wetgeving ingevoerd worden - élk land waar dat reeds van toepassing is - is een woestenij van ellende, armoede, wreedheid, barbaarsheid, onderdrukking etc...
Moslims HIER hebben - voorlopig - nog een goed bestaan - DANKZIJ (NIET ONDANKS) ONZE westerse democratische seculiere samenleving!
HET ultieme doel van islam is 'theocratie' - en geloof me - islam in islamitische landen is daar HEEL duidelijk in - daar laten ze GEEN misverstand over bestaan!
Oud 4 juni 2009, 22:58   #276
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is UW interpretatie van de koran. er zijn miljoenen moslims met een andere interpretatie. zeg me nu niet dat die miljoenen MOSLIMS nu
1) geen "echte moslims" zijn of
2) een verkeerde interpretatie hebben.

gelukkig zijn interpretaties zoals de uwe even zeldzaam als de interpretatie die bijvoorbeeld de taliban-leiders er aan geven.
achja - ik maak me er niet meer druk om - mijn tijd zal het nog wel duren - na mij - de zondvloed - trek je plan ...you'll see ..

...hey, ken je Wilders die heeft nogal zetels gehaald uit het niets he - weet je ook waar hij en zijn partij voor staan?
Oud 4 juni 2009, 23:04   #277
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neeneenee Sywen - draai of keer het hoe je wil - de wieg van islam was wáár ook alweer - zei je net zelf - en dáár wordt islam beleden zoals het zou moeten - zoals bedoeld is met dat boek - die (pseudo)islamgeleerden verkondigen dat vaak genoeg in hun mosketen - islam zoals hier bij ons beleden wordt is géén échte islam volgens HEN - eens er voldoende aantallen zijn - waar jij bij hoort, want jij bevordert dat - zal er échte islam mét sharia wetgeving ingevoerd worden - élk land waar dat reeds van toepassing is - is een woestenij van ellende, armoede, wreedheid, barbaarsheid, onderdrukking etc...
Moslims HIER hebben - voorlopig - nog een goed bestaan - DANKZIJ (NIET ONDANKS) ONZE westerse democratische seculiere samenleving!
HET ultieme doel van islam is 'theocratie' - en geloof me - islam in islamitische landen is daar HEEL duidelijk in - daar laten ze GEEN misverstand over bestaan!
wat een baarlijke nonsens.

de wieg is in saoedi-arabie. en dat land is toevallig wel geen woestenij van ellende, armoede, wreedheid, barbaarsheid. En zoals je zelf zei, daar word islam beleden zoals het moet. zoals in 90% van de islamitische landen

(groen is soennitisch, rood is sjiitisch)

en wonder boven wonder de situatie die jij beschrijft is misschien in 2-3 landen van toepassing. wie heeft er nu de verkeerde interpretatie? die landen waar islam word bedreven waar het moet (de 90%) of die paar uitzonderingen (en jij die dezelfde interpretatie blijkelijk volgt)

Laatst gewijzigd door Sywen : 4 juni 2009 om 23:05.
Oud 4 juni 2009, 23:14   #278
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

AAAaaaarrrrrgh - plaats die akelige plaatjes niet zo prominent voor mn neus met al dat islam-groen - btw - al die 'groene' landen zijn ware paradijsjes waar mensenrechten en vooral vrouwenrechten hoogtij vieren huh?
Je mag ze hebben zei ik toch net - ga er maar wonen - in die paradijsjes.
Oud 4 juni 2009, 23:18   #279
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
de wieg is in saoedi-arabie. en dat land is toevallig wel geen woestenij van ellende, armoede, wreedheid, barbaarsheid. En zoals je zelf zei, daar word islam beleden zoals het moet. zoals in 90% van de islamitische landen
Saudi-Arabië, land van wahabisme, waar 12-jarige bruidjes niet van hun vieze pedo-echtgenoot mogen scheiden van meneer de shariarechter, waar vrouwen geen rechten hebben, waar ongelovigen en andersgelovigen geen rechten hebben, waar ongelijkheid en apartheid heerst. Dát Saudi-Arabië is volgens meneer Sywen, de islam-apologeet, het land waar islam beleden wordt zoals het moet.

Dank u om dat te verduidelijken. Dan weten we weer precies waar u staat.

(geen idee of Sywen dit kan lezen, want naar eigen zeggen heeft meneer Sywen, de hobby-inquisiteur, mij aan zijn negeerlijstje toegevoegd)

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 4 juni 2009 om 23:19.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 23:18   #280
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

aah, ridiculiseren, het laatste wapen van een demagoog

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be