![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen bij hoofddoekjes zullen ze steigeren, en d�*�*r krijg ik het van op mijn heupen. Bij mij in de klas moeten kruisjes òòk onzichtbaar blijven, net als handjes van Fatima, badges met een hamer en sikkel, of t-shirts met een doodskop of zo. Mijn leerlingen waarderen mijn rechtlijnigheid in deze materie.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Wat is er fout aan doodskoppen?
Welke mongool verzint zo'n regels? |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En ja ik zeg islamofobie want deze aanpassingen zijn er enkel maar gekomen sinds de recente haat tov moslims en zijn enkel daarom tot stand gekomen. Hoeveel jongeren dragen er nog een kruisje? Het is niet de moslims hun fout dat wij ons geloof verloren zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De hoofddoekkwestie is dood en doodsimpel.
Het is een teken van discriminatie en onderdrukking van de vrouw, een teken tegen de scheiding van kerk en staat, menselijke waardigheid, oproep tot moord van andersgelovigen, oproep tot moord op homo's...enz In België is ooit een miljoen mensen voor racisme veroordeeld voor het herhaaldelijk aanklagen van bovenvernoemde en algemeen geweten gemeenplaatsen. Dus: Sleep een VZW van de islam voor het gerecht te Gent, vind een politiek benoemde rechter en veroordeel ze voor onverdraagzaamheid, racisme, xenofobie, sexisme en oproepen tot moord. Bewijzen? Lees hun partijprogramma (Koran). Hetzelfde uiteraard voor de Chasidische Joden (enkel xenofobie, sexisme en racisme) en anderen.
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() The attempt to repress has the effect of exciting.
//Aleister Crowley |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel last van fanatico-fobie, dat moet ik eerlijk bekennen, maar het doet er verder niet toe wat tot dat fanatisme aanleiding geeft.
Of dat nu RSCA, het Vlaams Belang, de consumptiemaatschappij of een of andere godsdienst is, dat doet er voor mij niet echt toe. Fanatisme vind ik ontmenselijkend.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Partijlid
|
![]() Ik ben op het platteland geboren en daar zie je nog altijd geen (moslim) hoofddoeken, wat je daar vroeger wel constant zag was katholieke vrouwen die een sjaal over hun hoofd droegen. Schandalig niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Ja, een nieuwe generatie Kruisvaarders die de goddeloze islam willen bestrijden ("goddeloze" of "heidense", niet "ketterse",wat juister zou zijn)
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom schrijft Zoethout dit in zijn onderschrift over jou ? Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimensie : 24 juni 2009 om 22:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Komen er minder "achterlijke religieuze fundis" als men hoofddoeken verbiedt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Enkel plebs vecht tegen symbolen. Goedkope mensen hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |