![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor diegenenen die het niet mochten weten: gisteren is er met groot gedruis in alle media (zie Phara) een anti-VB boek voorgesteld van Tom Cochez (ex De Morgen) die betaald is met belastingsgeld via de Vlaamse Gemeenschap. Totale coverage. Als G Annemans of FDW een boek schrijven dan worden de auteurs door alle uitgevers geweigerd op straffe van economische repercussies en mag dat boek niet getoond worden in bijvoorbeeld de Standaard Boekhandel.
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ze kunnen het zich gewoonweg niet meer permitteren ... de vlaamse lezer is dat beu, en begint er blijkbaar naar te handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Citaat:
Een Vlaming is een mossel. Een mossel blijft een mossel. Of.....eventueel....als het even kan.....toch misschien?......????...... a propos... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 juni 2010 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een gierige mossel ... en een abonnement in alle stilte opzeggen ... dat zou m nog durven ze :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
|
![]() Oeps...da's grof...een abonnement opzeggen...en dan maar klagen als pocolinkieworld zulke onverlaten terecht voor fascist, nazi en bekrompen vendelzwaaierkes uitmaakt...
![]() |
#266 |
Gouverneur
|
![]() Westerse beschaving? Dat is een revolutionair idee!
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zit er volledig naast. Je kent Knack duidelijk niet. Ik wel, ik ben er op geabboneerd. Naast Knack zelf krijg je ook nog Knack-weekend (zeer interessant), Knack Focus, MO (een mondiaal magazine) en meestal een Knack-extra over een actueel onderwerp, dus 5 magazines voor de prijs van 1. Niet slecht voor een magazine die niet goed boert. Ze zouden dus de verkiezingspropaganda van het VB kunnen weigeren zoals de kranten en de meeste weekbladen. Natuurlijk doen ze het voor de lieve centen, het belangrijkste is echter dat ze het toch maar doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
haha MO mondiaal magazine ![]() ![]() on topic : sinds de dood van Sus zijn ze in vrije val |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Europees Commissaris
|
![]() MO lees ik niet en je sherlock verwijzing is dus niet aan mij besteed. Voor de rest is Rik Van Cauwelaert een uitstekend journalist en absoluut geen belgicist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Staatssecretaris
|
![]() Om terug te komen op deze topic. Volgens de laatste berichten zal Alexandra Colen enkel een mededeling voorlezen.
![]() |
#271 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, het zijn harde tijden voor Duistere Duikboten! Alexandra die een mededeling voorleest, welke maf komt daarvoor uit zijn luie zetel?
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Is Hot Marijke als VB aanhangster nu ook al pocolinks?
![]() |
#276 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar nee, ik ben een heel lief meisje. Ik heb echter wel iets tegen achterlijke trutten �* la Alexandra. Verbijsterend dat het VB die frigide non niet buitensmijt.
![]() |
#277 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geef niet om die onnozele etiketjes van links en rechts, dat is allemaal al lang voorbijgestreefd. Ik ben voor rechtvaardigheid.
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kostprijs: wat humo's en wat krantjes en het hoeft nog niet gezegd dat het de kranten van 7 juni zullen zijn. Aan sympathisanten kan ze makkelijk hun stapel oude kranten en weekbladen opvragen. Het is een domme (voor de partij) en geniale (voor Alexandra) stunt tegelijk. Ze heeft haar roeping in marketing duidelijk gemist. Nog een persoonlijke bonus voor Sandra is dat ze waarschijnlijk verdomd goed weet dat Filip Dewinter zijn ene wenkbrauw van radeloze woede heeft opgevreten na de aankondiging van Xandraake. Persoonlijke nota: Alexandra Colen staat voor zowat alles waar ik niet voor sta (op een kleinigheid na) en staat bij mij qua populariteit zowat gelijk met aartsgriezel Filip De Man. Maar ik herken een persoonlijke overwinning wanneer ik er eentje zie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. Moet de nieuwe Knack nog aanschieten. Toch blijft het feit dat de kranten de advertenties weigeren. En dat is iets dat ik enkel toelaatbaar vind indien het gaat om criminele praktijken. Dat men advertenties voor de KKK zou weigeren, begrijpelijk, maar als de "o nee, weer een moskee" karnavalskraker ook al reden zou zijn om verkiezingsadvertenties te weigeren, dan ga ik uit censuurallergie steigeren. (wel leuk hoe dat rijmt)
|
![]() |
![]() |