![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij hebben daar geen zaken mee. Toch niet zo ingewikkeld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2, Als je met iemand niet gezien wil worden ga je er ook niet mee over de weg wandelen in het openbaar. 3, Een firma gaat huis geen mannetje inhuren om de beelden te bekijken om al dan niet te gaan uitzoeken met welke beelden ze iemand kunnen gaan chanteren. Flauwe verzinsels welke niet in de realiteit voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat w�*s een concreet voorbeeld. Had je dat ècht niet door, of doe je maar alsof?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1/ De leeftijd van de ondervraagden en vooral 2/ De concentratie allochtonen daar waar er een meerderheid voor meer camera's is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo lang er geen camera's bij mij thuis opgesteld worden, mogen ze die van mijn part zetten waar ze willen.
Heb alleen een probleem met flitscamera's, die onder het mom van onze veiligheid zowat overal staan. Iedereen weet intussen dat die enkel dienen om de belastingen wat aan te spekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die jouw op straat tegenkomen hebben er ook geen zaken mee. Klaag hen dan ook aan ok.
Geef een concreet vb ipv "ze hebben daar geen zaken mee" ![]() Is dat alles wat je hebt? Je hebt er gewoon geen argumenten voor, je wil het gewoon niet...dat is alles. Mij goed, is genoteerd...reageer dan ook niet meer...ik wil dan van anderen weten of zij wel een concreet argument hebben om erop tegen te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geld verdienen? Op welke manier gaat iemand geld verdienen door beelden waar ik op te zien ben? Verklaar dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat blijkt uit de link (waar je duidelijk niet op geklikt hebt), maar de vraag is of jij het ook kan...
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet een bordje hangen dat ge dus gefilmd wordt. Je mag de beelden maar bijhouden zolang als nodig is, ... jaja en hier zit het addertje he, ... hoe lang is zolang als nodig is... Voor sommige zaken is dat maximum een dag, een paar dagen, een week... voor andere kan dat maanden zijn... Vb : Iemand pint met een gecloonde kaart, ... een klant merkt dat maar als zijn afrekening komt, bij Visa en sommige creditcards kant dat meer dan een maand duren... Je moet dus kunnen teruggaan tot die bepaalde dag. ander voorbeeld : Je tankt "gratis" ... dat wordt in priciepe gezien wanneer het gebeurd,... die mogen hun tapes dus strikt genomen zo lang niet bijhouden... ander voorbeeld : Iemand sluipt onze Computerroom binnen en foefelt daar wat met de apparatuur, maanden later wordt dat pas ontdekt... Kortom die tijdsbeperking maak je zolang je er maar in slaagt er een degelijke uitleg voor te verzinnen en hoe groot uw harde schijven zijn van de recorder server, waar alles op opgenomen wordt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch raar. Op het moment dat er een camera van een zender in de buurt is, worden mensen bijna vertrappeld om toch maar in beeld te kunnen komen.
Maar als het gaat om criminaliteit te bestrijden, kan het opeens niet. Waar is de logica ? Privacy ? Enig idee wat er op dit eigenste moment allemaal door je internetverbinding flitst ? Zowat al je gedrag op het net kan worden opgevist. Daar staat blijkbaar niemand bij stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juni 2010 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() PRIVACY DOES MATTER = link naar filmpje
Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juni 2010 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek eens op wat bescherming van de privacy inhoudt, ventje. Ik hoef jouw opzoekingswerk niet te doen. En kom nog eens terug wanneer je weet waar je over spreekt, in plaats van hier wat uit je nek te komen lullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Dat je biezonder ijdel bent.
|
![]() |
![]() |