![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tja, die flikkers worden al opgewonden van wat hoofdhaar, wat zou je dan verwachten van wat blote borsten, een natte droom al wakende?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslim! Als het even mag. Kan je dan even verduidelijken waar die bal juist werd misgeslagen. Zeg mij niet dat je afhaakt met de staart tussen de benen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
en ene mag andere nietconfrontere of uitmakne omwille vanhun gewooonte oflevenstijl !! m.a.w. leeer metmekaar levebn , we hebbe 1 AARDE , helpdie om zeep , en ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1)ik kies zelf wel 2)het was een fout veronderstelling dus slaat de bal mis wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat gevoel van weg kijken is volgens veel mensen een soort complex dat geconstrueerd wordt. Die constructie moet afgeworpen worden om bevrijd te worden. Dat noem ik dwaling. Ik pleit niet voor een beperking van de vrijheid voor die dames(hoe dwalend dat het ook is). Dat gevoel dat u laat wegkijken noem ik natuurlijk. (fitra) Ik pleit voor een ruimte van een ware vrijheid naast een dwalende vrijheid. Misschien bestaat het al gedeeltelijk, zijn er stranden in belgie waar monokini verboden is? Ik verduidelijk mij verder Ik geloof zoals de islam leert, dat schaamte natuurlijk is en dat je er uzelf van losmaken onnatuurlijk is. De mens is een speciaal dier. De 'neutrale zone' in de maatschappij is er een zonder beperkingen of duidelijke normen? Dat is schadelijk volgens mij want dat is een mythe want geen bh is ook een norm maar dan vanuit mijn standpunt normeloos, maar je kan dat evengoed omdraaien dus er bestaat geen neutraliteit maar je kan dat wel nastreven. Door andere normen te accepteren naast ofwel moet de maatschappij neutraal zijn, ambtenarij en al. Zal denk ik niet gebeuren, bewijs mij dat een minirok neutraal is? vb een naakte vrouw is uiterste van het spectrum en een boerka is ander uisterste. Het ene is natuurlijk om mee rond te lopen volgens x maar onnatuurlijk voor y en vise versa. Wie heeft gelijk; ca n'existe pas. Hoe los je dat op? De meerderheid die de minderheid verdrukt zoals nu? De meerderheid zegt hoofddoek is niet neutraal blote benen wel, dus dat is zo want ge moet u aanpassen aan de meerderheid, beseft men wel wat voor een beperking van de vrijheid men aan het verdedigen is? Mijn standpunt is vb dus dat een niqab dragen op de tram WEL voortkomt in de fitra(natuur) van de vrouw maar op poedel naakt NIET. Ik kan dat niet bewijzen, das ook niet mogelijk en das normatief. Maar ik geloof dus dat naakt lopen tegen de natuur van de mens, het enige wat ik vraag is om daar een ruimte voor te erkennen, niet om de onnatuurlijke naaktstranden te verbieden. Moest de neutrale zone streven naar neutraliteit zou ik wrslk dit idee niet verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kind wordt naakt geboren en heeft met die naaktheid niet het minste probleem. Dat wordt hem/haar aangeleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw neutraliteit is per definitie niet neutraal. Neutraal bestaat niet. Voor nudisten is naakt neutraal, voor religieuze gekken is elke vierkante centimeter huid bedekken neutraal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij was diegene die hier eerder al opriep dat anderen respect moeten hebbene n tonen voor jouw geloof en opvattingen. Met je vorige uitspraak toon je echter aan dat dat éénrichtingsverkeer is, en dat jij een gelijkaardig gedrag niet moet vertonen. En toch blijf je verwonderd dat mensen je niet volgen in je dogma's? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En natuurlijk waren die dames onderdrukt en houden moslimmannen zich niet bezig met hun kinderen hoe cliché je moest eens weten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat u vrij om terug te keren naar uw eigen land. Moeten wij ons hier alles laten afnemen?
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#279 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Minister
|
![]() En uw voorstel valt bij de overgrote meerderheid niet in goede aarde, beter bij neerleggen dan he.
|
![]() |
![]() |