![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
|
![]() De VS zoekt onherroepelijk oorlog met Iran. Die komt ook als het aan de VS ligt. Ten deze helpt Iran een duitje mee in het zakje te doen, veroorzaakt door hun dreigende taal. De VS zal daar bepaald niet van onder de indruk zijn.
Het ziet liever niet een zootje ongeregeld in de VS terugkomen en lijkt het Obama beter dat ze in het M-O in een nieuwe oorlog verwikkeld raken.
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel is het regime radeloos en wil het door een harde lijn aan te nemen thuis scoren, tevergeefs uiteindelijk, ofwel gaan ze uit de kast komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei , ik lees zopas in hln dat Iran een Amerlkaans vliegdekschip bedreigt.
Niet doen mannen , niet doen, dat is slecht voor uw gezondheid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.wisconsinproject.org/coun...n/nuke2003.htm In a letter dated May 5, Mr. Aghazadeh informed the IAEA of Iran's intention to build a heavy water power reactor using Canadian CANDU reactor technology. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is of een CANDU en geen verrijkingsinstallatie, of duidelijk een honger voor plutonium.
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Daar doelde ik eigenlijk op.
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Als hun olieindustrie niet gebombardeerd word.
Laatst gewijzigd door Kasumi : 3 januari 2012 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zijn al lang bezig met hen te provoceren in de hoop dat Iran reageert zodat ze een excuus hebben om nog eens een oefening in regime change te beginnen. Ik ben geen liefhebber van het Iraanse bewind maar ik kan maar al te goed begrijpen dat ze een nucleair wapen willen (al is het maar de vraag of er effectief een gemaakt wordt - ik herinner me dat Irak zogezegd ook vol weapons of MD zat). Gezien zowel Obama als alle republikeinse kandidaten uitgezonderd Ron Paul staan te popelen om Iran aan te vallen verwacht ik binnen afzienbare tijd oorlog. Sowieso ten laatste tegen de presidentsverkiezingen, kwestie van zijn (Obama's) tanende populariteit wat proberen op te vijzelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie echt geen enkele goede reden om Iran aan te vallen. En laten we wel wezen, de uitspraken van Iran zijn al bij al nog een uiterst kalme reactie op wat de VS er de laatste tijd uitspookt. I.e. drones over Iran, spionagevliegtuigen over Iran, industriële sabotage en sinds kort nu ook het dreigement dat landen die handel drijven met Iran geen handel meer met de VS mogen drijven. I.e. de schuldige is hier niet Iran. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 3 januari 2012 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.finanzen.net/rohstoffe/oe.../Realtimekurse krijgt net een abrupte stijging van een 0,5 % in een vijftal minuten. Edit: net de 112,2 losjes overschreden...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 januari 2012 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |