![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() Waar zouden ze heen gaan? Van de schurkenstaat Israel moeten ze niet weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze blijven want zij zijn tenminste wel een 'verrijking' !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u daar officiële cijfers van? Met link.
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u dat bewijzen? Hebt u daar cijfers van? Een link naar correcte statiestieken? Andere bewijzen?
![]() |
#267 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() loze bewering...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is vooreerst niet 'onze'. Jij hebt geen enkele verdienste aan de opbouw van dat stelsel, integendeel, je teert er enkel op, zoals jouw soortgenoten erop af zijn gekomen. Het is enkel de verdienste van de autochtonen, en daar horen ook de joden bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gezinnen met 7 kinderen betalen 0€ belastingen. Hoe meer kinderen, hoe minder je bijdraagt aan de sociale zekerheid. Bovendien vergen deze kinderen steeds ongelofelijk veel inspanningen om niet in de marginaliteit en criminaliteit te geraken. Dus je kan je wel vragen stellen bij de bijdrage aan de sociale zekerheid van de gemiddelde migrant. Dat is nu ook eenmaal de discusie van de laatste jaren. Sociale zekerheid die onder druk komt door enerzijds de vergrijzing, en anderzijds de migranten bevolking. Er moet steeds een gezonde verhouding zijn van mensen die geven en nemen. Laatst gewijzigd door Yous : 24 januari 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beetje contradictorisch lijkt mij ![]() Laatst gewijzigd door Baka : 24 januari 2012 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen idee wat je voor de rest zit uit te kramen, misschien moet je je eens laten nakijken door een dokter. Hersenspinsels die hun eigen leven gaan leiden, lijkt me niet gezond te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() De rol van de vrouw bij deze vrouwenonderdrukkers:
De orthodoxe joden, bijvoorbeeld de chassidisme, geven de vrouwen bijna geen rechten. Zij moeten kinderen baren, het huishouden doen, kinderen opvoeden en nog meer van die typisch vrouwelijke dingen. In het jodendom mogen vrouwen geen leidinggevende functie bekleden. Ze mogen geen voorganger zijn in de synagoge, geen voorzanger, rabbijn of bestuurslid. De vrouw wordt ook uitgehuwelijkt, maar in de minder strenge stromingen mogen vrouwen zelf hun man kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat het enorm veel inspanningen gevergd heeft om me uit de marginaliteit en criminaliteit te halen. Ik wist zelfs niet dat ik en mijn broers en zussen daar ooit ingezeten hadden. Mijn ouders hebben al die jaren belastingen en sociale zekerheid betaald. Maar volgens jou hebben ze teveel genomen en niets gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |