Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 21:47   #261
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Nu die van jou nog é.
Ik ben je achterlijke aantijgingen meer dan kotsbeu, onnozel kereltje. Stap naar de moderatoren en vraag hen om na te gaan of, en zo ja welke dubbelaccounts ik op dit of andere fora gebruik. Als je niet bereid bent dat te doen, stop met je kinderachtige verdachtmakingen, of ik stap ZELF naar de moderatoren om je terecht te wijzen. Ik hoop dat je Nederlands voldoende is om DAT te begrijpen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 21:47   #262
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik vetrek trouwens volgende week donderdag naar Turkije voor 10 dagen. Ik denk dat als ik een rascist was naar turken of moslim stoe dat ik er niet op vakantie zou gaan. Alé ja, dat denk ik toch, ik zou niet weten hoe het voelt om rascist te zijn dus...
8) Je zal het je niet beklagen. Ben al twee maal in Turkije geweest, en volgende maand misschien een derde keer 8) Prima vakantieland
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 05:22   #263
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
In Antwerpen heb je toch St Anneke op linkeroever, de plage zoals ze in Antwerpen zeggen ~ had het fonetisch in 't Antwaarps geschreven
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 05:25   #264
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik ben je achterlijke aantijgingen meer dan kotsbeu, onnozel kereltje. Stap naar de moderatoren en vraag hen om na te gaan of, en zo ja welke dubbelaccounts ik op dit of andere fora gebruik. Als je niet bereid bent dat te doen, stop met je kinderachtige verdachtmakingen, of ik stap ZELF naar de moderatoren om je terecht te wijzen. Ik hoop dat je Nederlands voldoende is om DAT te begrijpen!
Doe wat je niet laten kunt Rafke. Jij bent zelf over anderen en hun dubbelaccounts bezig dus waarom zou jij dit wel mogen aanhalen en ik niet? Rapporteer het maar bij de moderatoren maar dan moet je jezelf ook rapporteren é. Of heb jij andere rechten hier?
Oud 5 augustus 2004, 05:26   #265
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Je zal het je niet beklagen. Ben al twee maal in Turkije geweest, en volgende maand misschien een derde keer 8) Prima vakantieland
Ben heel benieuwd, dit gaat mijn eerste keer worden. All-in dus kan niet slecht worden.
Oud 5 augustus 2004, 09:24   #266
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat je Nederlands voldoende is om DAT te begrijpen!
Raf, met alle respect, maar Illwill heeft wel een punt als hij vindt dat je hem te pas en te onpas op zijn kennis van het Nederlands wil "pakken". Dat staat los van welke andere discussie dan ook. Ja, ik vind hem ook een eigenwijs ventje af en toe maar dat is zijn goed recht. Het is niet dat er langs geen kanten mee te praten valt en als hij het niet had gezegd dat Nederlands zijn moedertaal niet is was me dat niet eens opgevallen. Er zijn er hier die het een pak slechter doen...

Over die aantijgingen over dubbelaccounts. Er zijn er hier nog die dat doen. Typisch als er eens een paar mensen dezelfde mening hebben zal er wel een derde zijn met een andere mening die dat plots insinueert. Heel flauw, maar het gebeurt en zo erg is dat nu ook weer niet.

Allee kom, er moet er een de slimste zijn, aantijgingen op wat voor ongefundamenteerd vlak zijn flauw, iemand pakken op zijn taalkennis terwijl die daar ontzettend moeite voor doet is dat ook. Niet leuk om dat te lezen als derde. En nu terug on topic. Of wat over Turkije lullen. Ik ken het helaas alleen nog maar van foto's maar ziet er verdomde geweldig uit....

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 09:58   #267
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Raf, met alle respect, maar Illwill heeft wel een punt als hij vindt dat je hem te pas en te onpas op zijn kennis van het Nederlands wil "pakken". Dat staat los van welke andere discussie dan ook. Ja, ik vind hem ook een eigenwijs ventje af en toe maar dat is zijn goed recht. Het is niet dat er langs geen kanten mee te praten valt en als hij het niet had gezegd dat Nederlands zijn moedertaal niet is was me dat niet eens opgevallen. Er zijn er hier die het een pak slechter doen...
Ik probeer hem helemaal niet te pas en te onpas op zijn kennis van het Nederlands "te pakken", ik probeer hem (overigens vruchteloos) duidelijk te maken dat hij door zijn gebrekkige kennis van het Nederlands vaak de verkeerde conclusies trekt uit wat anderen zeggen. Vooral bij mijn berichten heeft hij klaarblijkelijk in die mate een soort van achtervolginswaanzin gekweekt dat ALLES wat ik zeg bij hem in het verkeerde keelgat schiet. Ik heb hem dat al ettelijke keren proberen uit te leggen, maar zijn haat tegenover mij is blijkbaar sterker dan zijn gezond verstand. Tant pis...

Citaat:
Over die aantijgingen over dubbelaccounts. Er zijn er hier nog die dat doen. Typisch als er eens een paar mensen dezelfde mening hebben zal er wel een derde zijn met een andere mening die dat plots insinueert. Heel flauw, maar het gebeurt en zo erg is dat nu ook weer niet.
Dat is best mogelijk, maar ik ben zijn kinderachtige aantijgingen beu. Als hij me niet beschuldigt van het gebruiken van dubbelaccounts, dan is het wel dat ik zijn discussies (of wat daarvoor moet doorgaan) saboteer. Ik hoef dat soort kinderachtige beschuldigingen niet te pikken en ik reageer daar dan ook op.

Citaat:
Allee kom, er moet er een de slimste zijn
Daar heb je gelijk in! Ik heb daarom besloten om hem als allereerste op mijn negeerlijst te zetten, zo hoef ik zijn dwaze praat niet langer te aanschouwen en kan ik me er ook niet aan ergeren.

Citaat:
aantijgingen op wat voor ongefundamenteerd vlak zijn flauw, iemand pakken op zijn taalkennis terwijl die daar ontzettend moeite voor doet is dat ook.
Dat is het 'm nu juist: hij DOET helemaal geen moeite! Hij heeft zich iets in z'n hoofd geprent en heeft zijn oordeel over mij gevormd en NIETS kan hem daar vanaf brengen. Zoals ik al zei probeerde ik alleen maar om hem erop te wijzen dat hij vaak dingen verkeerd interpreteert omdat hij niet begrepen heeft wat er precies gezegd werd. Dat is nog van een andere orde dan iemand voortdurend op zijn spelfouten wijzen (hetgeen inderdaad erg flauw is, maar soms wel eens leuk kan zijn bij rabiate flaminganten ).

Citaat:
Niet leuk om dat te lezen als derde. En nu terug on topic. Of wat over Turkije lullen. Ik ken het helaas alleen nog maar van foto's maar ziet er verdomde geweldig uit....
Geen nood: vanaf nu is hij voor mij quantité négligable. Zo kunnen jullie rustig een boompje opzetten over de verlokkingen van Turkije.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 10:04   #268
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo kunnen jullie rustig een boompje opzetten over de verlokkingen van Turkije.
Veel meer is er met deze thread niet meer aan te vangen

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 5 augustus 2004, 12:50   #269
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Er zijn hier lieden actief, die het VB in discrediet willen brengen. Typisch voor linkse fascisten!
Neenee, Gudi is back!!!
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 15:58   #270
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
· "Wij zijn een volk. En wij willen een volk blijven. Geen smeltkroes, geen allegaartje, geen vuilbakgemeenschap."[font=Helvetica][size=2](Antwerps Nieuws, 1996, 1 ste kwartaal)[/size][/font]

· "Natuurlijk is een terugkeerbeleid mogelijk. Een groot deel van de vreemdelingen voelen zich nog altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan, ook al hebben ze een Belgisch paspoort. Ze blijven hier louter om economische redenen. Als men hier de geldkraan toedraait, zullen veel vreemdelingen naar hun land terugkeren."[font=Helvetica-Oblique][size=2][font=Helvetica][size=2] [/size][/font][font=Helvetica][size=2]('t Blok in Aalst, 2000, 4)[/size][/font][/size][/font]

[font=Helvetica][size=2][font=Helvetica][size=2][/size][/font][/size][/font]

Uiteraard hebben ze het hier over "criminele vreemdelingen", zeker?
Neen, over de "criminele vreemdelingen" en de "profiterende vreemdelingen".
De "overblijvende vreemdelingen" zullen er niet zoveel last van hebben dat de geldkraan wordt dichtgedraaid, die zullen gewoon verder doen zoals de rest van de bevolking hier. Er is niets mis met een leefbare "smeltkroes" maar het mag inderdaad geen "vuilbakkengemeenschap" worden. Of dacht jij van wel ?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 16:03   #271
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
De "overblijvende vreemdelingen" zullen er niet zoveel last van hebben dat de geldkraan wordt dichtgedraaid, die zullen gewoon verder doen zoals de rest van de bevolking hier. Er is niets mis met een leefbare "smeltkroes" maar het mag inderdaad geen "vuilbakkengemeenschap" worden. Of dacht jij van wel ?
Waar staat "criminele" vreemdelingen? Waar staat "profiterende" vreemdelingen? En waarom, bovendien, weer dat onderscheid tussen vreemdelingen en niet-vreemdelingen, zelfs al hebben ze een Belgisch paspoort! Niks mis met een leefbare smeltkroes? Lees eens: [size=4]GEEN [/size]smeltkroes staat er. Lijkt me duidelijk.

Oud 5 augustus 2004, 16:30   #272
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
al aan een oplossing gedacht voor de "criminele belgen/vlamingen" en "profiterende belgen/vlamingen"? Naar waar gade die sturen? of krijgen die een voorkeurbehandeling of veroorzaken zij geen overlast of wil je dat gewoon niet zien? Ik vraag het maar hé. Ik vraag mij ook af waarom er per definitie in deze zaken een onderscheid moet worden gemaakt tussen vreemdelingen en belgen? zijn criminelen geen criminelen en profiteurs geen profiteurs? indien niet wat is dan het verschil?

Omdat een toekomst voor iedereen belangrijk is.
groen!tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 20:06   #273
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar staat "criminele" vreemdelingen? Waar staat "profiterende" vreemdelingen? En waarom, bovendien, weer dat onderscheid tussen vreemdelingen en niet-vreemdelingen, zelfs al hebben ze een Belgisch paspoort! Niks mis met een leefbare smeltkroes? Lees eens: [size=4]GEEN [/size]smeltkroes staat er. Lijkt me duidelijk.
"Uiteraard hebben ze het hier over "criminele vreemdelingen" ... was toch het laatste zinnetje in die posting waarop ik reageerde??? Zoals de tekst er stond klonk het misschien alsof het over "alle vreemdelingen" ging en daar moest natuurlijk weer stomweg direct op gereageerd worden nietwaar, zoals sommigen telkens weer met dezelfde opmerking afkomen en doen alsof ze niet weten wat de mensen juist bedoelen. Stop met daarover komedie te spelen aub... En voor wat dat "Belgisch paspoort" betreft...
Oud 5 augustus 2004, 20:18   #274
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"Uiteraard hebben ze het hier over "criminele vreemdelingen" ... was toch het laatste zinnetje in die posting waarop ik reageerde???
Eh, ja. Dat had ik geschreven. Dat van het Blok was hetgeen erboven staat...

Citaat:
Zoals de tekst er stond klonk het misschien alsof het over "alle vreemdelingen" ging en daar moest natuurlijk weer stomweg direct op gereageerd worden nietwaar,
Eh ja, en terecht ook.

Citaat:
zoals sommigen telkens weer met dezelfde opmerking afkomen en doen alsof ze niet weten wat de mensen juist bedoelen. Stop met daarover komedie te spelen aub...
Pardon??? Uw punt??

Citaat:
En voor wat dat "Belgisch paspoort" betreft...
Ja?

Oud 6 augustus 2004, 21:51   #275
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!tje
al aan een oplossing gedacht voor de "criminele belgen/vlamingen" en "profiterende belgen/vlamingen"? Naar waar gade die sturen? of krijgen die een voorkeurbehandeling of veroorzaken zij geen overlast of wil je dat gewoon niet zien? Ik vraag het maar hé. Ik vraag mij ook af waarom er per definitie in deze zaken een onderscheid moet worden gemaakt tussen vreemdelingen en belgen? zijn criminelen geen criminelen en profiteurs geen profiteurs? indien niet wat is dan het verschil?
Weeral zo een vraag die al meerdere keren is gesteld, en al meerdere keren een of ander antwoord heeft gekregen, dacht ik...

Naar mijn zeer bescheiden mening (... en waarschijnlijk die van de meeste Belgen, ook die van vreemde oorsprong die zichzelf hebben aangepast, ingeburgerd en zichzelf niets te verwijten hebben...) is er wel degelijk een verschil! Jazeker, er zijn autochtone Belgen die enkel in "den bak " thuis horen, daar heb ik geen enkel probleem mee integendeel. Jazeker, er zijn autochtone Belgische profiteurs die uit hun luilekker leventje moeten gegooid worden, en dat dit veel te weinig gebeurt is gewoon een schande! (... ik schrijf dus niet: "alle werklozen zijn profiteurs" )
Sommige vreemdelingen echter menen zich hier te mogen komen vestigen en menen het recht te hebben zomaar mee te genieten van een sociale zekerheid waar de (voor het allergrootste deel) autochtone bevolking generaties lang heeft voor gewerkt, belastingen voor betaald, gestaakt enz enz, en waar zijzelf (die vreemdelingen) nooit een cent of de minste inspanning hebben aan geleverd...Als tegenprestatie niets dan last berokkenen, ganse buurten doen verpauperen,op de criminele toer gaan, weigeren zich ook maar een beetje aan te passen aan de levenswijze van de oorspronkelijke Belgische bevolking, er op uit zijn om zoveel mogelijk familie te laten overkomen die op hun beurt op andersmans kosten komen leven enz enz (... het is allemaal al zoveel keer gezegd, geschreven, aangetoond, bewezen enz dat er spijtig genoeg teveel van dat soort tussen zitten) is voor sommigen blijkbaar een recht... Deze groep moet eruit. Naar waar? Zoeken ze maar zelf uit, met hun terecht gekregen uitwijzingsbevel rond hun nek, voor mijn part. Dus ook diegenen van de "derde generatie die hier geboren zijn" en na drie generaties nog steeds niet verder zijn geraakt dan het OCMW, drugshandel, mensenhandel enz en straks wellicht "Islamitisch strijder en terrorist"...
Een Belgisch paspoort moeten ze verdienen en blijven verdienen, zoniet is het maar een vodje papier dan hen weer moet afgenomen worden, en krijgen ze weer de nationaliteit die hun ouders, grootouders of wathever hadden.
En de autochtone oorspronkelijke Belgen met crimineel gedrag zullen meteen plaats zat hebben in onze gevangenissen. En de werkende bevolking - aanvaardbare allochtonen en autochtonen - zal niet meer moeten betalen voor vreemdelingen die hier geen werk hebben, geen opleiding, geen kans om ooit in hun eigen levensbehoeften te voorzien... en die maar blijven toestromen. En ja, we zullen moeten helpen en solidair blijven met een aantal werklozen, maar niet meer met die uit de ganse wereld en zeker niet met diegenen die het niet waard zijn en niet verdienen.
De kan gaat zo lang te water tot ze barst... en dan is het naar de bliksem voor iedereen. Dus: kiezen, limieten bepalen, problemen oplossen of verwijderen, regeren en beslissen op een manier die een toekomst waarborgt voor zoveel mogelijk mensen, maar opnieuw: niet voor de ganse wereld. Wat niet kan, kan niet.
Oud 6 augustus 2004, 23:15   #276
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Mensen die lid zijn van een bepaalde sekte "geloven" daar ook in. Toch is het mogelijk om hier sommige sektes op een lijst te zetten en als "gevaarlijk" te bestempelen. Werden er bovendien ook geen sektes verboden?
Wat valt dan wel en wat valt niet onder die vrijheid van godsdienst?

Ik behoor tot de "Drakengenootschap". wij geloven in het bestaan van een driekoppige draak (vrede zij met hem) die leeft in het midden van het Melkwegstelsel. Dagelijks trek ik me terug in mijn kelder, waar ik dan de boodschappen van de Draak(vzmh) kan ontvangen. Ik mag niet werken in plaatsen waar ongelovigen werken. Ik mag wel gebruik maken van de sociale voorzieningen van de ongelovigen. Ik beroep me op de vrijheid van godsdienst om op deze manier werkloosheidvergoedingen te ontvangen zonder ooit aan werk te geraken!
Ik d�*cht al dat ik iets aan jou gemerkt had....
Heb je een erkenningsaanvraag ingediend voor je cultus bij het Ministerie van Justitie?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 01:02   #277
The Twinlightning Bolt
Banneling

Standaard

Het verschil is dat criminele Belgen wel degelijk bestraft worden, om een straf voorbeeld aan te halen bv. Marc Dutroux. Criminele vreemdelingen worden daarentegen praktisch niet gestraft en kunnen hun criminele aktiviteiten gewoon verder zetten, daar ze door het linkse beleid beschermt worden onder de mom van multiflauwekul en hun politiek correctnonsens.
Ook is het opmerkelijk dat de criminele en profiterende Belgen een grote minderheid vormen, daar waar criminele en profiterende vreemdelingen een niet meer te negeren meerderheid vormen binnen onze maatschappij.
Zoiets is onrechtvaardig en het is dan ook niet meer dan normaal dat hier tegen opgekomen wordt.
Deze vreemdelingen moeten absoluut uit onze samenleving verwijderd worden door bikkelharde wetten op te stellen tegen deze zich crimineel gedragende groep.
Zonder pardon het land uit, definitief.
The Twinlightning Bolt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 01:07   #278
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Twinlightning Bolt
bla bla bla bla bla
Tof zeker, zo simplist zijn?

Laatst gewijzigd door nou nou : 8 augustus 2004 om 01:07.
Oud 8 augustus 2004, 01:11   #279
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Twinlightning Bolt
Het verschil is dat criminele Belgen wel degelijk bestraft worden, om een straf voorbeeld aan te halen bv. Marc Dutroux. Criminele vreemdelingen worden daarentegen praktisch niet gestraft en kunnen hun criminele aktiviteiten gewoon verder zetten,
Heel jouw verdere post ontkracht door je eigen inadequate voorbeeld.
Inderdaad een héél "straf" voorbeeld van hoe justitie faalde (nav Dutroux is heel ons justitioneel apparaat omgegooid ) en hoe iemand keer op keer wel werd opgepakt, vrijgelaten en lekker zijn criminele feiten kon verder zetten.
Julie en Melissa stierven een hongersdood omdat Dutroux op dat moment 'eventjes' vast zat. Ze hadden hem en wisten niet eens dat ze'm hadden.
Als d�*t jouw lichtend voorbeeld is???

Ook geen groot licht hee?

Laatst gewijzigd door oriana : 8 augustus 2004 om 01:11.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2004, 01:15   #280
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Ook geen groot licht hee?
Strafste eufemisme voor "complete duisternis" ooit...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be