![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Staatssecretaris
|
![]() Als gij ook een dag vrij wilt als ge bloed gaat geven, moet ge daarachter eens gaan vragen bij uwe baas. Als die daarvoor te gierig is, dan is dat niet de schuld van de ambtenaren.
![]() |
#262 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar dan moet het volledige statuut bekeken worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zitpenningen, geen loon.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn in ieder geval cumuleerbaar met het loon van de overheid, twee dagen per maand. Is dat niet leuk, twee keer betaald worden om je politieke hobby uit te oefenen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Leraren horen zich te schamen.
Veroordeelde drugdealers niet. Of ben ik, ook hier, weer verkeerd? Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 december 2012 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de term "jongeren" wordt hier nogal los gebruikt, niemand dwingt die mensen van drugs te kopen en te gebruiken. Ik herinner me mijn begintijd op het gebied van dealen, ik was 17 jaar en speeddealer in de koekestad. Ik vroeg eenieder die me verzocht om hem drugs te verkopen uitdrukkelijk ofdat dit nu wel een goed idee was. Allemaal wezen ze me terecht, het waren mijn zaken niet. Je begrijpt dat ik daar dan na een tijdje maar mee stopte. Zeg Jack, of had je het over de leraar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U blijft het maar hebben over enkele rechters en generaals. Ja dat is mooi. Ze hebben dan ook een enorme verantwoordelijkheid gedragen gedurende hun carrière. Ik benijd ze niet. Probeer dat nu eens los te koppelen van deze algemene discussie over ambtenarenpensioenen. U weet wel, die andere 99%, die in de verste verte geen 3.000 euro netto pensioen hebben, zelfs niet na een carrière van 40 jaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. En geen onderwijzers en leerkrachten meer. Als u zelfs maar de geringste notie had wat onderwijs zoal inhoudt, zou u zulke belachelijke uitspraken zelfs niet durven denken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar daar hebben ze nu eenmaal niet voor gekozen. Ze hebben ervoor gekozen om een lager loon te verdienen in de loop van hun carrière, maar dan wel met het vooruitzicht op een iets beter pensioen.
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah? Een hoger loon? Oké. Maar dan wel met terugwerkende kracht tot aan het begin van de carrière hé!
|
![]() |
![]() |