Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2017, 19:49   #261
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Hoe heeft het Hof dit bewezen?
Ik denk dat dit bewezen werd door Francken gelijk te geven.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2017, 20:04   #262
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, viermiljoentje, dat neemt allemaal niet weg dat jouw soort vandaag toch maar eens het deksel keihard op het reukorgaan heeft gekregen. Jullie zijn er toch wel even groggy van. Dat valt duidelijk te merken aan jouw onnozel boodschapje hierboven. Het enige grassprietje waaraan je nu hopeloos poogt je aan vast te houden is grijpen naar een vertrouwde maar o zo doorzichtige taktiek: op de man/vrouw spelen met gebruik van jouw traditioneel debielentaaltje. Daarmee heb je jouw in-trieste reputatie op dit forum weer eens alle eer aangedaan.
.. kom kom .. zoals de media heden vandaag berichtten : tejooke kraait te vroeg fictorie ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2017, 20:11   #263
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Door Francken gelijk te geven, tiens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat dit bewezen werd door Francken gelijk te geven.
Francken wil geen visum geven aan een Syrisch gezin. In welke paragraaf van het arrest zegt het Hof dat dit gezin inderdaad geen recht heeft op een visum/er geen visum moet toegekend worden?
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2017, 20:41   #264
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Francken wil geen visum geven aan een Syrisch gezin. In welke paragraaf van het arrest zegt het Hof dat dit gezin inderdaad geen recht heeft op een visum/er geen visum moet toegekend worden?
Nolfke, in welke paragraaf stelt het Hof dat Theo wel een visum moet toekennen ?

Trouwens, er bestaat niet zoiets als een recht op een visum...

Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 8 maart 2017 om 20:42.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2017, 20:48   #265
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Nolfke, in welke paragraaf stelt het Hof dat Theo wel een visum moet toekennen ?

Trouwens, er bestaat niet zoiets als een recht op een visum...
In geen enkele paragraaf. Ik heb dan ook nergens beweerd dat het Hof Francken ongelijk heeft gegeven.

Geeft u nu gerust de paragraaf aan die stelt dat Francken niet verplicht is een visum af te leveren.
Oud 8 maart 2017, 20:53   #266
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach,wil je het zo weer spelen?

Het maakt geen zak uit of dat gezin wel of niet recht heeft op een visum. Volgens Francken is dat trouwens geen recht maar een gunst. Een gunst die Francken weigerde. Van het Hof m�*g Francken dat, als staatssecretaris voor asiel en migratie, weigeren.

Citaat:
Met zo'n humanitair visum zouden oorlogsvluchtelingen op perfect legale én veilige manier naar een Europees land kunnen afreizen, om daar dan asiel aan te vragen. Maar volgens het Hof valt zo'n situatie niet onder de Europese Visumcode en is het aan de lidstaten zelf om op basis van het nationale recht te beslissen over het humanitaire visum.
Jij bedoelt allicht dat de beslissing van een Belgische rechter die de wet nogal "vrij" interpreteert zwaarder weegt dan de uitspraak van het Europees Hof. In Belgique is idd alles mogelijk. Het zotste eerst, en jij staat daar, uiteraard, met je hele gewicht achter.

Hopelijk weeg je zwaar genoeg want ik zie Francken niet plooien voor een Belgisch rechtertje van kus mijn kl..... nadat het Europees Hof besliste om de hete aandappel door te schuiven. Als dat Belgisch rechtertje zijn zin doordrijft krijgt Belgique de vluchtelingenpopulatie van heel de wereld op zijn dak. Je ziet van hier dat daar ook maar iemand op zit te wachten.
Oud 8 maart 2017, 20:55   #267
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In geen enkele paragraaf. Ik heb dan ook nergens beweerd dat het Hof Francken ongelijk heeft gegeven.

Geeft u nu gerust de paragraaf aan die stelt dat Francken niet verplicht is een visum af te leveren.
Geef jij de paragraaf eens dat Francken verplicht is om een visum af te leveren.
Oud 8 maart 2017, 20:56   #268
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ach,wil je het zo weer spelen?

Het maakt geen zak uit of dat gezin wel of niet recht heeft op een visum. Volgens Francken is dat trouwens geen recht maar een gunst. Een gunst die Francken weigerde. Van het Hof m�*g Francken dat, als staatssecretaris voor asiel en migratie, weigeren.

Jij bedoelt allicht dat de beslissing van een Belgische rechter die de wet nogal "vrij" interpreteert zwaarder weegt dan de uitspraak van het Europees Hof. In Belgique is idd alles mogelijk. Het zotste eerst, en jij staat daar, uiteraard, met je hele gewicht achter.

Hopelijk weeg je zwaar genoeg want ik zie Francken niet plooien voor een Belgisch rechtertje van kus mijn kl..... nadat het Europees Hof besliste om de hete aandappel door te schuiven. Als dat Belgisch rechtertje zijn zin doordrijft krijgt Belgique de vluchtelingenpopulatie van heel de wereld op zijn dak. Je ziet van hier dat daar ook maar iemand op zit te wachten.
Toch grappig dat u zaken leest in dat arrest die er helemaal niet in staan.

Of wacht, u hebt natuurlijk dat arrest niet eens gelezen.
Oud 8 maart 2017, 20:57   #269
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mijn vorige reply was blijkbaar te cynisch om door te dringen ...

lachen met de intellectuele capaciteiten, Panda, waarin verschilt dat met lachen met iemands huidskleur ? allebei gewoon aangeboren toch, nietwaar?

terwijl anti-racisme uw dada toch is, maar blijkbaar alleen maar omdat daar wetgeving rond bestaat, niet uit innerlijke overwegingen.

jij hebt met andere woorden de ethiek en de moraliteit van een vierjarige kleuter, Panda. Ik zal het dus anders en duidelijker verwoorden. Ja, lachen met domheid is verkeerd. Het is even ethisch fout als racisme, mocht je het niet uit puur domheid doen, gezien de repetitiviteit zou je daar godverdomme een permban voor aan uw ignorante kloten moeten krijgen.
Als domme mensen de misplaatste behoefte voelen om hun stupiditeiten en hun onmacht te willen airplay geven terwijl ze van voor niet weten dat ze van achter leven dan moet ik dat niet gewoon ondergaan. Dan is reactie niet alleen toegelaten, maar ook perfect normaal. Op een discussieforum is het -dacht ik- de normale manier van handelen. Tenzij voor linkiewinkies die doen alsof ze elke "mening" van een intellectuele buidelrat waardevol vinden... Feel free to do so, als je je aangetrokken voelt bij die club.
Even normaal is dat als men merkt dat men te doen heeft met iemand die gewoon wat zit mee te zwammen vanuit een feitelijk misplaatste constructie van begrip dat men dat gaat aanklagen/ontmaskeren/belachelijk maken indien het burlesk is.
En net dat is hier het geval : het gaat niet gewoon over een meningsverschil, maar over een carnavaleske verkrachting van de werkelijkheid vanuit de fantasiewereld van iemand met een geborneerde kijk over hoe de wereld draait voorbij de limieten van haar keuken & "de grote francofonie". (aka : l'épouse). Iemand die zelf zegt dat zij de media niet volgt, maar wel die media becommentarieert op basis van wat "lezersreacties" en daar dan heelder theorietjes over bijeen zit te fantaseren is in het beste geval een fabulant, in het andere geval een over het paard getilde manipulatieve troll.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2017, 20:57   #270
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Geef jij de paragraaf eens dat Francken verplicht is om een visum af te leveren.
Heb ik nooit beweerd. Geen idee waarom u van mij verwacht dat ik bewijzen aandraag voor zaken die ik niet eens beweerd hebt.
Oud 8 maart 2017, 20:58   #271
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch grappig dat u zaken leest in dat arrest die er helemaal niet in staan.

Of wacht, u hebt natuurlijk dat arrest niet eens gelezen.
Ik heb hersens en ben in staat om logische gevolgen te trekken. Zo te zien hebben juristen daar nogal moeite mee.
Oud 8 maart 2017, 20:58   #272
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ja, ik ook. so?
Ik ook, en nu gaat het moeilijk worden... Oei...
Oud 8 maart 2017, 20:59   #273
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb hersens en ben in staat om logische gevolgen te trekken. Zo te zien hebben juristen daar nogal moeite mee.
Dat jij geen juridische redenering kunt opbouwen, had ik al lang door, hoor...
Oud 8 maart 2017, 21:00   #274
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
U moet geen logische gevolgen trekken. U moet gewoon een paragraaf citeren.

Maar daarvoor moet u eerst een arrest lezen i.p.v. op basis van uw eigen gedacht 'logische gevolgen te trekken'.
Oud 8 maart 2017, 21:03   #275
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik nooit beweerd. Geen idee waarom u van mij verwacht dat ik bewijzen aandraag voor zaken die ik niet eens beweerd hebt.
Citaat:

Wat insinueer je hiermee? Toch dat Francken wél verplicht is om een visum af te leveren?

Heb je gebrek aan werk dat je je hier interessant komt maken?
Dat zou me in alle geval niet verwonderen.
Oud 8 maart 2017, 21:04   #276
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U moet geen logische gevolgen trekken. U moet gewoon een paragraaf citeren.

Maar daarvoor moet u eerst een arrest lezen i.p.v. op basis van uw eigen gedacht 'logische gevolgen te trekken'.

Ik moet niks.
Moeten staat op stal.
Oud 8 maart 2017, 21:07   #277
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dus per vergissing "prioritieven" schrijven ipv "prerogatieven" stellen jullie gelijk met weigeren 'iets meer te willen weten over iets' ...

dat vind ik dan weer ferm bij zijn haar getrokken. voor mij lijkt dat meer op iemand persoonlijk willen raken (bij gebrek aan inhoudelijke argumenten of uit intellectuele luiheid inhoudelijke argumenten aan te brengen?).
Sorry hoor... maar je bent nét iets te intelligent om met de construct weg te geraken dat je deze ene zin uit honderden discussies met dezelfde teneur kunt isoleren en daarop een oprecht oordeel mag vellen.

Er is een maandenlang spoor van stompzinnigheden terug te vinden voor wie de berichten even sorteert en diagonaal doorneemt. Stupiditeiten die dan nog als het ware als een geuzentitel worden gedragen.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 maart 2017 om 21:09.
Oud 8 maart 2017, 21:08   #278
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:

Dergelijke paragraaf hoeft er niet te zijn. De wet is immers overduidelijk en verplicht Francken niet tot het afleveren van een visum.

Een recht op een visum bestaat immers niet, Nolfke.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2017, 21:09   #279
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
[/b]

Wat insinueer je hiermee? Toch dat Francken wél verplicht is om een visum af te leveren?

Heb je gebrek aan werk dat je je hier interessant komt maken?
Dat zou me in alle geval niet verwonderen.
Voor iemand die zit te pochen met zijn capaciteiten om logische gevolgen te trekken zou u in de filosofie toch grandioos gebuisd zijn voor het vak logica.

Volgens u is "Het Hof verplicht Francken niet tot het afleveren van een visum" hetzelfde als "Volgens het Hof is Francken niet verplicht tot het afleveren van een visum".

Zoek de denkfout en kom in september eens terug hé.

Laatst gewijzigd door Ja_an : 8 maart 2017 om 21:09.
Oud 8 maart 2017, 21:14   #280
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor iemand die zit te pochen met zijn capaciteiten om logische gevolgen te trekken zou u in de filosofie toch grandioos gebuisd zijn voor het vak logica.

Volgens u is "Het Hof verplicht Francken niet tot het afleveren van een visum" hetzelfde als "Volgens het Hof is Francken niet verplicht tot het afleveren van een visum".

Zoek de denkfout en kom in september eens terug hé.
Je hoeft niet op mij te wachten. Ik bedank voor de eer.

Die de groeten aan jouw collega van de PVDA.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be