![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsof ge sos moet zijn om hier een probleem in te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Politici in raden van bestuur moeten hun mandaten oplijsten. Iedereen weet dan dat ze betrokken partij zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 november 2017 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. marie menske voor gedetaileerde informatie over kruiperij dient u zich te wenden tot ervaringsdeskundige meneer Rob Van De Velde, schepen te Antwerpen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou beter de zaak tunneplaats serieus onderzoeken ipv na te gaan of men een cola zero met betonboeren mag drinken.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik ben alvast fan van opboeken .. doch breng het Poolmanneke niet op ideeën .. nadat we moesten durven, denken én doen .. zullen we straks moeten opboeken ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 november 2017 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. wat kan ik daar op zeggen of toevoegen dan : u heeft gelijk, meneer Noels was opnieuw fenomenaal .. wanneer het op een wedstrijdje om 't er luidst ideologische winden laten aankomt, wint steevast diegene met die de meeste bonen vrat .. Geert had natuurlijk het competitieve voordeel dat hij mee mag aanschuiven aan de ruif waar de markies van O ook uit vreet .. ben ik daarmee verdrietig over de inderdaad lamentabele prestatie van madamme Genez ? het is niet anders ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u kan zich niet inbeelden meneer hoe verdrietig dergelijke uitspraken mij maken .. ik beoog geenszins angstaanjagend noch vreeswekkend te zijn .. zoals sommige niet nader genoemden ben ik immers bijzonder ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. incredibili sum bekt niet in het latijn ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- over 't Fornuis: Bart heeft het verkeerd ingeschat en hij zou beter van in 't begin serieus gereageerd hebben. - over de begroting: het is niet zo goed, maar in de regering wil men nu liever niet teveel besparen.
![]() |
![]() |
#273 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De man die t'stad gaat redden, alleen een aureool ontbreekt nog... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En laten we Chantal Pauwels niet vergeten: ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 26 november 2017 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat integriteitsbureau is opgericht door de politici zelf omdat ze hun doen en laten zeker niet in wetten willen gieten. Er is in dit land geen wet die politici verbiedt om contacten te hebben met het bedrijfsleven of om er zelf actief aan deel te nemen terwijl ze daarnaast nog een (belangrijk) politiek mandaat hebben. Mocht er wel zo'n wet bestaan dan zat de hele PS en een groot deel van de rest van de politici achter tralies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ook verontrustend dat de in de affaire genoemde ex-kabinetschef van Dewever ook gewoon terug werkt als ambtenaar ruimtelijke ordening.
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voila! We zijn er. Toch nog enig nieuws dat interessant is. Ik wist het al met zekerheid dat het er zo aan toe gaat in het milieu maar desondanks komt er weer een belangrijk detail aan de oppervlakte. Eén ding weet ik ook. Stedenbouw is nooit voor de sossen geweest. Ruimtelijke wanorde was te belangrijk. Bewijs maar wie de wanorde schept. De ambtenaar of de politieker. Maar ik moei mij niet meer met het oprakelen van namen. De doos van Pandora zal ik dus niet openen. Ze openen die doos wel om tegen onschuldigen actie te kunnen voeren. Maar ik herhaal één ding. De doos is ditmaal geopend en daar zullen er nog veel spijt van krijgen. De omerta is ditmaal omzeild binnen de eigen politieke gelederen. Mogelijk kan men de schuld nog wel op de ambtenaren van Stedenbouw afwentelen. Maar in dat verhaal ga ik reeds lang niet meer mee. Daarvoor heeft het onderzoek te velde mij te veel inzicht verschaft. En die "cola onder zero" zal ik maar zelf uitdrinken zeker? Anders is het weer de zoveelste waarvan de houdbaarheidsdatum verstrijkt. Het geld groeit niet op mijne rug hoor. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 26 november 2017 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doch, het is zeer stil.
![]() |
![]() |