![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof je een boer laat toezicht houden over de staatsfinanciën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aangenaam verrast dat ik speciale aandacht krijg van Kneus. Dat tekent al iets. Nu zelf nog met serieuze argumentatie debatteren met gelijken en dan moet hij zich niet meer opwinden in het falen van anderen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 29 april 2018 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thorn was, na nog wat wedervaren, uiteindelijk tot een zelfstandig vorstendom in de Nederlanden. Dus wie fantaseert er hier op los? U toch wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() Correctie: Wetsfaalse Kreis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Ik vat eens eenvoudig samen: Thorn heeft ooit bij het prinsbisdom behoort. Thorn was lange tijd een onafhankelijk vorstendom met eigen munt en rechtspraak, zoals meerdere gebieden in deze regio. Thorn heeft bestuurlijk gedurende een periode ook bij de Westfaalse Kreis gehoord. Bij deze stop ik de discussie. Het is vermoeiend discuteren met mensen van slechte wil die mijn woorden verdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van partijen die die gadgets bleven uitdelen: ze durfden niet stoppen "omdat de anderen het ook deden". Ze zijn pas gestopt toen ze er afspraken over konden maken. Dat zegt iets over partijen. Het zegt ook iets over kiezers ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet inderdaad bijzonder vermoeiend zijn om enkele strohalmen uit de geschiedenis te gebruiken om (u weet wel, "tot in de twaalfde eeuw") een ideologisch standpunt ook maar enige kracht te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Maar wie heeft al zovele bladzijden van dit forum volgeklad over die leeuw die zijn nagels niet gewassen heeft? Ik niet hoor. Ik begin er niet aan trouwens wegens een onzinnige draad. Een draad die trouwens eindigt met nog meer onzin. Maar goed. Ik heb reeds teveel inbreng besteed aan deze onzin. Doe dus maar verder. Hello Jan; waar zit je vent? Gelukkig hebben ze jou bij het VB. Jij brengt tenminste de vernieuwing. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdraaien is nog het ergste niet Joske. Als je er niet tegen kunt koop je best op de tweedehandsmarkt een afgedankte "kindervoiture" en je gaat er bij nacht op de autostrade mee rondbollen. De beste manier om van je vermoeidheid definitief af te geraken. Waar is de tijd dat er iemand op dit forum dit voor waarheid kwam vertellen? Moet kunnen. Ge zuipt een stuk in uw botten en komt dan verklaren dat er overstroming is. ![]() Maar ik deel uw visie Joske.Ik stop ook bij deze met de discussie. Ik ben ook al vermoeid en ik ben er zelfs nog niet aan begonnen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 april 2018 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We weten allemaal dat de Kneus al lang een hekel heeft aan alles wat het VB verkondigt. En we weten ook dat de Jan een aanhanger is van die partij. Wel ik begrijp het weer niet. Mogelijk jullie wel? En we weten ook dat het VB absoluut geen verdediger is van buitenlanders. En dat onze huidige regering iets probeert te verhelpen aan het feit dat veel buitenlanders hier komen werken. En dat vooral hun beroepsijver niet de voornaamste drijfveer is waarom ze hier komen werken. Goed! Je weet het dus? Wel dan adviseer ik van in deze draad de nrs. 251; 261;264;272 en 273 te lezen. En vervolgens ga je even naar de topic "Belastingdruk in België" en je leest de nrs. 197; 201 en 202. Daar staat dus de echte reden vermeld waarom buitenlanders hier wel gewenst zijn. Onvolledigheid is nooit een leugen. Ik begrijp het dus niet om diverse redenen maar mogelijk zijn jullie slimmer natuurlijk. Voor de rest geef ik geen commentaar. Voor slimme mensen is die trouwens niet nodig. Het zijn niet de eerste leugens die dit forum moet slikken. Er zijn geen bijkomende redenen waarom buitenlanders hier komen werken dus. Gewoon; ze zijn werklustig. Wat zit onze regering dan te verzinnen om wat te verhelpen aan de toestand? En kneus heeft waarschijnlijk iets op zijn lever want het schabouwelijk taalgebruik is toch niet bruikbaar in de hogere kringen waar hij normaal vertoeft. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 april 2018 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
heb geen zin altijd de zelfde zever te lezen, da zijn de vlaams nationalisten grappiger en ze schrijven niet altijd de zelfde onzin hot marike is nog meer amusement als deze kerel
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 30 april 2018 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, van dezelfde aard als het geroep en getier na de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Toen huilden ze in koor dat het kiessysteem ondemocratisch was. Obama was acht jaar aan de macht. Lang genoeg om dat systeem aan te passen. Niet echt geloofwaardig om na acht jaar te roepen en te tieren dat alles ondemocratisch verloopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lap! We zijn hiernavolgend weeral vertrokken. Goed dus. Mombakkes op en zoveel mogelijk betweter spelen om je zogezegde partij te beschadigen en dan nog steun krijgen van leugenaars die diezelfde partij constant aanvallen. Het klopt dus niet. Aan geen kanten. De Jan trekt weer bewust het bos in. Straks neemt hij ons mee naar het "'Bronzen tijdperk". Zijn visje hangt weeral in het water. Gaat er ditmaal weer een snoek op bijten? Ik sluit hier af. Mij niet gezien hoor kereltjes. En... hier buiten geschopt worden op dit forum is geen oneer hoor. Het is trouwens alleen maar voorbehouden voor sommigen. Zoals overal in de politieke wereld. Wat de ene ongestraft mag moet de andere wel ondergaan. En met goedkeuring van alle rechtvaardigen. ![]() Vlaggenproblematiek dus afgesloten? Mij goed dus! Laatst gewijzigd door werkman : 1 mei 2018 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dikke proficiat met jouw kortste post uit jouw forum-leven.
|
![]() |
![]() |