![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
als men iets koopt, dan is dat de bedoeling dat men het produkt kan gebruiken op die manier die men zelf wil; dat je er 100% controle over hebt en bij windows is dat niet het geval; zo is men bv verplicht om een internetaansluiting te hebben om je windows te registreren (tenzij je ergens ne wpa-killer vindt) en kan je slechts 3 maal je windows terug installeren/registreren vooraleer je weer naar de winkel moet lopen voor een nieuwe key.. zo zijn er nog tal van 'louche' zaken met windows wat volgens mij niet door de beugel kunnen.
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 11 april 2005 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Je kan je windows zoveel installeren als je zelf wil. 3 keer, ik weet niet waar jij je windows hebt gehaald maar... Je moet trouwens je windows maar 1 keer registreren, eenmaal bekend is dit geldig voor altijd. 3) Tal van louche zaken...zullen we beginnen met 1? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om jouw voorbeeld dan te volgen: Jij zegt : het is normaal dat een BMW niet gratis is, maar als ik er eentje onbewaakt zie staan zou ik gek zijn om hem niet te pikken want ik kan toch niet worden gepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel. Er is eigenlijk geen enkele reden waarom ze dat dan wel zouden doen en nu niet. Ik denk dat dan vooral veel mensen met een oude Windows zullen blijven zitten (die ze indertijd met hun pc hebben meegekregen). Ik gok toch dat een 5-tal % van de mensen WEL met Linux overweg kunnen maar het nu niet doen uit luiheid. Als daar echter €100 of meer tegenover staat, kan die stap misschien wel gemaakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pas op! je bent verhaaltjes (metaforen zijn voor verhaaltjes, he) aan het maken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Enkel en alleen als je pc in dezelfde configuratie blijft. Nu weet ik trouwens zeker dat je WinXP versie een gekraakte versie is. Verklaart overigens waarom je Windows Update werkt. 3) implementatie van IE, implementatie van Messenger, implementatie van media player, MS-VM die het gebruik van Java blokkeerde indertijd, idem met ActiveX en JS, koppelverkoop, implementeren van Frontpage in IE, en deze dan meteen HTML laten genereren die enkel onder IE werken waardoor concurrent-browsers minder waard zijn, bugs in software creëren om update-verkoop te stimuleren, software-innovatie tegengaan om update-verkoop te stimuleren... Als je wil, zal ik eens een lijstje proberen op te zoeken. Dit komt nog maar enkel van mij. Doet me denken: heel da spel met die sleutelgenererenprocessen etc is toch hét bewijs dat MS wel degelijk iets aan het doen is tegen illegale Windows-versies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik wist helemaal niet of jij vind dat windows gratis moet zijn of niet. Als ik jou quote dan heb ik het niet percé altijd tegen jou, degene die vinden dat windows gratis moet zijn weten dat ik het tegen hen heb. 3) Word je niet opgepakt tegenwoordig wanneer je een bmw jat? Waar woon jij kerel? 4) Heb jij al eens een cd gecopieerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat hem daarboven niet keuren, dan moet je zelfs het chassisnummer niet wegvegen. Komaan, illwill, wat houd je tegen? Er is weinig kans dat je gepakt wordt, hoor. Dus als je geen geweten hebt: go for it, dude!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je vroeg naar voorbeeld van louche zaken van Microsoft, ik geef je voorbeelden van louche zaken van Microsoft. Of andere bedrijven dat ook doen of niet, heeft hier geen blaas mee te maken. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 12 april 2005 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat ik gepakt word omdat ik illegaal windows gebruik is 0, hoe groot is de kans dat je gepakt word volgens jou indien je een auto jat? Komt nog bij dat ik elke dag windows gebruik, hoeveel kans om gepakt te worden heb je indien je de hele dag auto's jat? Waarom zou ik mijn leven verbrotten door dergelijke criminele feiten? Ik denk dat jij je auto nergens graag laat staan. Laatst gewijzigd door illwill : 12 april 2005 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft er wel mee te maken omdat men over andere bedrijven niet klaagt, het is bij velen gewoon een rage geworden om gewoon anti MS te zijn terwijl ze zelf windows op hun pc hebben staan. Als ik niets van BMW moet hebben dan zal er ook nooit 1 op mijn oprit staan, de anti MS's beweren dat het geen reet waard is en dat er beter is maar ze gebruiken nog wel steeds windows...tja, ze maken enkel zichzelf wat wijs hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar ik vind het wel gemakkelijker dat (Gentoo) Linux voor een lagere prijs een (voor mij althans) beter besturingssysteem levert. Citaat:
De meesten kennen Linux niet, waardoor ze er ook niet om vragen. Dit verandert echter langzaam maar zeker. We zullen eens zien of binnen 10 jaar nog op zo veel PC's windows staat... Citaat:
Citaat:
Hierdoor dringen ze hun producten (zoals Messenger, Internet Explorer of Windows Media Player) op door ze bij Windows te voegen. Omdat al een programma bij Windows is gevoegd, gaan mensen niet meer op zoek naar (mogelijk betere) alternatieven, waardoor die geen inkomsten meer hebben en failliet gaan. In Linuxdistributies worden standaard veel Media Players, verschillende Messengers en verschillende webbrowsers ingevoegd, zodat de gebruiker WEL kan kiezen tussen verschillende alternatieven. Laatst gewijzigd door DenMathias : 12 april 2005 om 18:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat vindt ge van da voorbeeld dat hun software andere software blokkeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Troost je: ik laat de auto waar ik mee rijd (ik heb er zelf geen) wel eens staan. Ik ben er zeker van dat de meerderheid van deze bevolking eerlijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |