Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 17 mei 2006, 22:17   #261
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
U vergeet dat de Palestijnen ook hebben meegevochten met de duits. Dat arrafat zijn oom een groot bewonderaar van nonkel dolf was. En ook de grootste jodenhater Schurchill was een fervent bewonderraar van ome dolf.
Maar dan heeft hij zijn karke gedraait. Ome dolf heeft natuurlijk ook geleerd van pompa winston hoe men concentratiekampen moest maken. En hoe men de boeren vrouwen en kinderen het best kon doodhongeren. Maar ja nonkel dolf was een heel goede leerling!
Dat is geen antwoord op mijn vraag: vind jij ook dat de Duitse bezetters toffe mannen waren?
Oud 17 mei 2006, 22:20   #262
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op mijn vraag: vind jij ook dat de Duitse bezetters toffe mannen waren?
Hoe moet ik dat weten, ik was nog niet geboren!
Vind U het dat ze toffe mannen waren?
fernand is offline  
Oud 17 mei 2006, 22:22   #263
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe moet ik dat weten, ik was nog niet geboren!
Vind U het dat ze toffe mannen waren?
Neen, ik denk dat daar net iets te veel oorlogsmisdaden voor gepleegd werden. Daar zijn redelijk wat historische bronnen over.
Oud 17 mei 2006, 22:25   #264
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Neen, ik denk dat daar net iets te veel oorlogsmisdaden voor gepleegd werden. Daar zijn redelijk wat historische bronnen over.
ok, die zijn er.

Ooit gelezen over oorlogsmisdaden van Japanners ? Chinezen ? Russen ?
Anderen, in Aziatisch landen ? Pol Pot ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 17 mei 2006, 22:29   #265
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ok, die zijn er.

Ooit gelezen over oorlogsmisdaden van Japanners ? Chinezen ? Russen ?
Anderen, in Aziatisch landen ? Pol Pot ?
Daar ging het niet over, het ging over die toffe Duitse bezetters, zoveel sympathieker dan die "koloniserende arabieren".
Oud 17 mei 2006, 22:32   #266
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Daar ging het niet over, het ging over die toffe Duitse bezetters, zoveel sympathieker dan die "koloniserende arabieren".
de Duitse soldaten waren nog "niet zo slecht" zei mijn moeder eens (ze was 12 in 1940 en woonde in Leuven) misschien veel geluk gehad ?
De bombardementen op Leuven waren anders niet van de poes door de station- en rangeerplaatsen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 17 mei 2006, 22:35   #267
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
de Duitse soldaten waren nog "niet zo slecht" zei mijn moeder eens (ze was 12 in 1940 en woonde in Leuven) misschien veel geluk gehad ?
De bombardementen op Leuven waren anders niet van de poes door de station- en rangeerplaatsen.
Geschiedschrijving door het sleutelgat. Niemand zegt dat oorlog geen hel is.

Ik mag toch aannemen dat je meer historisch bronnen hebt dan wat je thuis hebt horen vertellen ?
Oud 17 mei 2006, 22:38   #268
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er bij die gasten, ook veel rondliepen tegen hun goesting, of dat ze zelf de kogel kregen als ze niet dede wat er hun opgedragen werd. Het is steeds gemakkelijk een oordeel te vormen, NA de feiten. Denkt U dat de meeste van die boeren liever bij ons zaten dan bij hun vrouw. Waar dan nog hun politieke diktators vreemdelingen te werkstelden, en waar menig verplichte opgeeiste enkel zonen heeft rondlopen. Denkt U dat die gasten dat zo tof vonden.
De geschiedenis wordt steeds geschreven door de overwinnaar.
Of denkt U dat de duitsers die in Dreesden woonden die zuurstofbombardementen (proefneming van de wijze van het gooien van bommen) zo vreselijk gezellig vonden. Het was een stad van burgers en van geen enkel strategisch belang. Want het rangeerstation is volledig intact gebleven. Of denkt U dat de menskens van hiroschima en nagasaki (burgerbevolking), zo tevreden waren met het cadootje van de ami's.
Als men massamoordenaars veroordeeld, moet men dat langs beide zijden doen. Anders is men intelectueel oneerlijk. En oh ja, ik heb er geen enkel belang en ook geen boodschap aan. Ik was nog niet geboren. Maar ik veroordeel niet. Alleen vraag ik mij af, HOE is het mogelijk dat 1 man , een ganse bevolking kan opzetten tegen een bevolkingsgroep? Dit is onmogelijk wanneer die geviseerde groep niet door gans de bevolking wordt veroordeelt. En op deze vraag, wat is er gebeurt voor de hetze tegen de joden.
Waarom werden ze iin polen, Rusland, en nederland met graagte uitgeleverd. Wat WAS er mis met deze mensen. wat is de oorzaak.
En spreek niet van rasisme. de Vlaming is een tolerante en goedmoedige genieter.
fernand is offline  
Oud 17 mei 2006, 22:41   #269
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er bij die gasten, ook veel rondliepen tegen hun goesting, of dat ze zelf de kogel kregen als ze niet dede wat er hun opgedragen werd. Het is steeds gemakkelijk een oordeel te vormen, NA de feiten. Denkt U dat de meeste van die boeren liever bij ons zaten dan bij hun vrouw. Waar dan nog hun politieke diktators vreemdelingen te werkstelden, en waar menig verplichte opgeeiste enkel zonen heeft rondlopen. Denkt U dat die gasten dat zo tof vonden.
De geschiedenis wordt steeds geschreven door de overwinnaar.
Of denkt U dat de duitsers die in Dreesden woonden die zuurstofbombardementen (proefneming van de wijze van het gooien van bommen) zo vreselijk gezellig vonden. Het was een stad van burgers en van geen enkel strategisch belang. Want het rangeerstation is volledig intact gebleven. Of denkt U dat de menskens van hiroschima en nagasaki (burgerbevolking), zo tevreden waren met het cadootje van de ami's.
Als men massamoordenaars veroordeeld, moet men dat langs beide zijden doen. Anders is men intelectueel oneerlijk. En oh ja, ik heb er geen enkel belang en ook geen boodschap aan. Ik was nog niet geboren. Maar ik veroordeel niet. Alleen vraag ik mij af, HOE is het mogelijk dat 1 man , een ganse bevolking kan opzetten tegen een bevolkingsgroep? Dit is onmogelijk wanneer die geviseerde groep niet door gans de bevolking wordt veroordeelt. En op deze vraag, wat is er gebeurt voor de hetze tegen de joden.
Waarom werden ze iin polen, Rusland, en nederland met graagte uitgeleverd. Wat WAS er mis met deze mensen. wat is de oorzaak.
En spreek niet van rasisme. de Vlaming is een tolerante en goedmoedige genieter.
Ik denk dat wel duidelijk is waar je sympathie in WOII ligt.
Oud 18 mei 2006, 10:11   #270
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
http://www.jurgenverstrepen.be/

Ik vraag me wel af wat de rechtse liberaal Verstrepen hier mee bedoelt ?

Wil hij afstand nemen van gewelddadige skinheads, psychopaten en ander zuipend hooligantuig die niets ideologische bagage heeft en enkel er op uit is om geweld en anarchie uit te lokken ? Dan ben ik als conservatieve katholieke nationaal solidarist zeker akkoord.

Of misbruikt hij deze zaak om alle echte rechts-nationalisten en gezond nationaal solidaristen uit de partij te werken, om van het Vlaams Belang een verderfelijke liberale, asociale en pro-zionistische partij (+schoothondje van de JewSA) als de Hollandse VVD te maken ?

Zo ja, dan is het een volksverradende rat eerste klas !

Met nationaal solidaristische groet

Max
Welke extreme elementen? Al jaren word gezegd dat die niet meer in de partij zitten.

Lijkt me op di rupo die zegt grote kuis te houden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 18 mei 2006, 11:04   #271
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard joden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht

1. Palestijnen zijn de oorspronkelijke bewoners van de regio sinds eeuwen en zijn WEL een etnische subklasse van de grote raciale indelingen. daarvoor was het land van Kanaan OOK NIET van joden. Het OT is een fantasieboekje , en zelf daar is het de INTOCHT in het "beloofde land", dus ook TOEN AL waren het bezetters.

2. je eigen logica is een contradictio in terminis want zionisten zijn OOK geen aparte etnische groep. verre van

3. De Palestijnen zijn OOK nationalisten.

Je bent helemaal geen volknationalist, maar een zoveelste nick van iemand die hier reeds al geband is en heeft gedreigd om dit forum te sluiten omdat het antisemitisch zou zijn. 8)

en dat jij als fundamentalistische jood andere volkeren in het MO niet "sympathiek" vindt, wel dat is je eigen schuld. moet je maar geen land gaan stelen en er kolonies in neerplanten
ik ben geen jood ;ik ben integendeel een radicale vb-er die toevallig geen afkeer heeft van joden.Die bestaan ook
kingtiger is offline  
Oud 18 mei 2006, 11:07   #272
kingtiger
Banneling

Standaard hamas

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Dan moesten ze maar niet voor Hamas stemmen. Eigen schuld, dikke bult zou ik zo zeggen. Dat Ahmadinejad met ze'n grote mond zijn Palestijnse broeders maar helpt, Europa en de V.S.A kunnen hun geld beter aan nuttigere zaken besteden...
Volledig akkoord.Als men voor een anti-westerse orgnanisatie stemt moet men er de gevolgen van dragen.De arabische oliestaten zijn rijk genoeg;
kingtiger is offline  
Oud 18 mei 2006, 11:12   #273
kingtiger
Banneling

Standaard duitsers

Citaat:
Als men op dezelfde ideologische lijn staat als de toenmalige duitsers vindt men ze vanzelfsprekend sympathiek.
kingtiger is offline  
Oud 18 mei 2006, 11:26   #274
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat wel duidelijk is waar je sympathie in WOII ligt.
Voor U mischien, voor mij niet. ik heb geen symphatie, nog voor de ene , nog voor de andere.
En dit omdat ik geen symphatie kan hebben voor iets waar ik hoegenaamd niets van heb meegemaakt.
Ik heb zeker geen symphatie voor Vlamingen , die andere Vlamingen in de rug schieten. Aleen omdat ze van een andere gezindheid zijn.
Maar ik weet nu ook waar uw symphatie ligt. Bij Stalin zeker!
fernand is offline  
Oud 18 mei 2006, 11:28   #275
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Als men op dezelfde ideologische lijn staat als de toenmalige duitsers vindt men ze vanzelfsprekend sympathiek.
En als men op dezelfde lijn staat van de huidige linkse meute is het heel juist dat men meer symphatie heeft voor de stalinisten, de castro, de mugabe, de kabila's.
fernand is offline  
Oud 18 mei 2006, 16:35   #276
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
U staat dus op dezelfde ideologische lijn als de toffe Duitse bezetters?
Oud 18 mei 2006, 17:26   #277
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U staat dus op dezelfde ideologische lijn als de toffe Duitse bezetters?
Als u van in het begin deze zaak volgt, zal u zien, dat ik geen symphatie heb voor de DUITSE bezetter, maar ook niet voor de moslim bezetter. Verstaat u het zo iets beter?
fernand is offline  
Oud 18 mei 2006, 17:29   #278
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Als u van in het begin deze zaak volgt, zal u zien, dat ik geen symphatie heb voor de DUITSE bezetter, maar ook niet voor de moslim bezetter. Verstaat u het zo iets beter?
Ja, de moslim bezetter, die al massaal is doorgestoten tot in de hoogste echelonen van de Belgische politiek en de wetgeving al op zo'n diepgaande manier heeft beinvloed...
Casca is offline  
Oud 18 mei 2006, 19:19   #279
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volledig akkoord.Als men voor een anti-westerse orgnanisatie stemt moet men er de gevolgen van dragen.De arabische oliestaten zijn rijk genoeg.
Maar een anti-Belgische organisatie moet wel ongehinderd haar gang kunnen gaan, zonder ook maar de minste gevolgen ?
djimi is offline  
Oud 18 mei 2006, 21:33   #280
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bent u kingtiger?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be