![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#262 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik denk dat daar net iets te veel oorlogsmisdaden voor gepleegd werden. Daar zijn redelijk wat historische bronnen over.
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit gelezen over oorlogsmisdaden van Japanners ? Chinezen ? Russen ? Anderen, in Aziatisch landen ? Pol Pot ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#265 |
Minister-President
|
![]() Daar ging het niet over, het ging over die toffe Duitse bezetters, zoveel sympathieker dan die "koloniserende arabieren".
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bombardementen op Leuven waren anders niet van de poes door de station- en rangeerplaatsen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik mag toch aannemen dat je meer historisch bronnen hebt dan wat je thuis hebt horen vertellen ?
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De geschiedenis wordt steeds geschreven door de overwinnaar. Of denkt U dat de duitsers die in Dreesden woonden die zuurstofbombardementen (proefneming van de wijze van het gooien van bommen) zo vreselijk gezellig vonden. Het was een stad van burgers en van geen enkel strategisch belang. Want het rangeerstation is volledig intact gebleven. Of denkt U dat de menskens van hiroschima en nagasaki (burgerbevolking), zo tevreden waren met het cadootje van de ami's. Als men massamoordenaars veroordeeld, moet men dat langs beide zijden doen. Anders is men intelectueel oneerlijk. En oh ja, ik heb er geen enkel belang en ook geen boodschap aan. Ik was nog niet geboren. Maar ik veroordeel niet. Alleen vraag ik mij af, HOE is het mogelijk dat 1 man , een ganse bevolking kan opzetten tegen een bevolkingsgroep? Dit is onmogelijk wanneer die geviseerde groep niet door gans de bevolking wordt veroordeelt. En op deze vraag, wat is er gebeurt voor de hetze tegen de joden. Waarom werden ze iin polen, Rusland, en nederland met graagte uitgeleverd. Wat WAS er mis met deze mensen. wat is de oorzaak. En spreek niet van rasisme. de Vlaming is een tolerante en goedmoedige genieter. |
|
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me op di rupo die zegt grote kuis te houden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dit omdat ik geen symphatie kan hebben voor iets waar ik hoegenaamd niets van heb meegemaakt. Ik heb zeker geen symphatie voor Vlamingen , die andere Vlamingen in de rug schieten. Aleen omdat ze van een andere gezindheid zijn. Maar ik weet nu ook waar uw symphatie ligt. Bij Stalin zeker! |
|
![]() |
![]() |
#275 |
Europees Commissaris
|
![]() En als men op dezelfde lijn staat van de huidige linkse meute is het heel juist dat men meer symphatie heeft voor de stalinisten, de castro, de mugabe, de kabila's.
|
![]() |
![]() |
#276 |
Minister-President
|
![]() U staat dus op dezelfde ideologische lijn als de toffe Duitse bezetters?
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() Ja, de moslim bezetter, die al massaal is doorgestoten tot in de hoogste echelonen van de Belgische politiek en de wetgeving al op zo'n diepgaande manier heeft beinvloed...
|
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een anti-Belgische organisatie moet wel ongehinderd haar gang kunnen gaan, zonder ook maar de minste gevolgen ?
|
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() Bent u kingtiger?