![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof er geen bal van.
Ik spreek me dan ook niet uit over de situatie zonder beide partijen gehoord te hebben. Dat de media eenzijdig bericht, is bij deze dan ook weer mooi geïllustreerd. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Burger
|
![]() Swat, heb in ieder geval deze middag de grote markt eens gepaseerd en het stond er allemaal: camera's, wagens met schotelantennes, VRT, VTM, andere en een lachende burgemeester die genoot van de aandacht, niet echt een goede houding als 1 van je schepenen een zware mentale tik heeft moeten verduren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Oh juist ja, de poco's die van slachtoffers daders maken ... telkens er allochtonen in het spel zijn. Voorbeeld : G. De Moor die tot dader gebombardeerd werd en de allochtone killers die tot kansarme slachtoffertjes geminimaliseerd werden. Ook DISTUSTING hoor Pietje ! ![]() Soms moet je die poco's echt een spiegel voor hun kop houden ... en dan nog ontwaren ze die balk niet .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Minister
|
![]() Het verhaaltje met die Gentse allochtoon wat een dancing nie binnen mocht pakte nie zo goed eh, dit komt als geroepen natuurlijk
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 1 februari 2007 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister
|
![]() Indien men in St. Niklaas de keuze heeft tussen ambtenaren dan is dit wel een heel makkelijk verhaaltje. Zo ben je op den duur verplicht om steeds de 'zwarte' ambtenaar er uit te pikken anders ben je racist.
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin nu echt spijt te krijgen dt ik niet heb doorgebeten toen ik ooit trouwde.
Dat was zo'n oubollige CVP burgemeester met 12 kinderen en ik kreeg daar zo'n hele preek van.... gelukkig had ik een "calmanke" gepakt en een goeie borrel cognac erboven. Ben ik feite pas goed wakker geworden als ik nadien uit die kerk kwam (waar men me ook dingen liet doen die ik niet wou). Heb alles vijftien jaar later gewoon terug goed rechtgezet! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nee, enkel de zwarte schepen in kwestie is bevoegd om het huwelijk te regelen, er is zeker geen keuze. Enkel in uitzonderlijke gevallen regelt de burgemeester himself de huwelijken. Laatst gewijzigd door Wase wolf : 1 februari 2007 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ernstig, kan hij zich niet laten vervangen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik nog huw, dan ook enkel voor een burgemeester en niet voor een schepen van een flutpartijtje.... ben ik nu racist?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Parlementslid
|
![]() Dat gebeurt niet. En dat is een typische dedeckerse uitspraak...
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 1 februari 2007 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In Sint-Niklaas is dit NIET het geval he. Daar is er een schepen voor de huwelijken. Laatst gewijzigd door Wase wolf : 1 februari 2007 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie is men wel discriminerend als men niet wil huwen.... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Burger
|
![]() Is zo geregeld bij onderhandelingen na de verkiezingen dat Wouter Van Bellingen instaat voor de huwelijken.
Laatst gewijzigd door Wase wolf : 1 februari 2007 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dat Willockx er een slag uit wenst te slaan. die huwelijksonwillige koppeltjes trouwen ofwel niet, ofwel gewoon ergens anders toch (zoals wouter zéér terecht opmerkte). En moet ik eerlijk zijn... nu ik zijn foto heb gezien.... ik zou ook twijfelen om door Wouter in de echt te worden verbonden. Met mijn voorliefde voor Denzelleke Washington en zo'n prachtexemplaar voor mijn neus zou de bruidegom er wel eens kunnen afvallen.... Is dat racistisch?
|
![]() |
![]() |