![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lachte niet met het onderwerp eerder met het vroegtijdig conclusies trekken en hypocrisie van een poster. Maar dat had je allicht zelf gezien?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 maart 2007 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat ondertussen door.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 maart 2007 om 22:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() [quote=filosoof;2489018]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof ![]() John Bell Hood zou zeggen dat je een nestbevuiler bent!! ![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2007 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een bende oorlog... zoek er allemaal je eigen oorzaken achter.
Jullie staan mooi voor schut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was jij het niet die kritiek had op off-topic gaan?
![]() |
#268 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 01:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Dit is ook uit de context gerukt zeker?:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() @filosoof
Uiteraard is dit volledig uit de context gerukt door u, mijn beste enggeestige filosoof. De naam filosoof siert u hoegenaamd niet. Eigenlijk spijtig dat u deze losstaande discussie van dit onderwerp terug wenst te openen, gezien de driestheid van de gepleegde feiten. Toch wens ik uw aantijgingen aan mijn adres te weerleggen. Zelfs als u hierna nog niet akkoord kan gaan en uw mening kan bijstellen over mij dan kan u zich wenden tot de moderatie of nog andere instanties. Ik snap niet waarom u het woord 'bastaard' als dusdanig negatief wenst te beschouwen. Bastaard-mensen of dieren zorgen voor meer diversiteit onder de mensen of dieren. Bij dieren kan de kweek gericht zijn om bepaalde eigenschappen meer naar voren te brengen. Bij mensen brengt dit vooral uiterlijke eigenschappen met zich mee, met schitterende resultaten op gebied van 'schoonheid'. Toch is het volgens mij een vrije keuze om een bepaald ideaal te hebben tot wat je je aangetrokken voelt inzake relatievorming met het oog op kinderen etc. Als ik uw gedachtgang doortrek dan zijn bijvoorbeeld alle blanke partners die getrouwd zijn racisten omdat ze kiezen voor iemand met dezelde uiterlijke kenmerken? Dit is een zeer enggeestige gedachtengang die u erop na houd op dit forum, met zelfs als resultaat dat u mij wenst te beschuldigen van racisme. En ja, ik ben ook trots op mijn uiterlijke kenmerken...ongeacht of dit mijn huidskleur is of mijn gelaatskenmerken of nog andere. Daarom dat ik een bepaalde leuze scandeerde welke bij u blijkbaar in het verkeerde keelgat is geschoten. Toch heb ik geen sympathieen voor de organisatie welke u aan deze leuze wenst te linken. Maar wel ben ik trots op mijn etnische achtergrond. En als trotsheid op dit gebied voor jou racisme is dan ben je inderdaad een enggeestig man ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() Voor jou is wie niet racist is dan enggeestig...nog "jurgeniaanse newspeak"...
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 03:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En enkel op dit uur? ![]() Doe even normaal als je wil...we leven in 2007. Mij is de oorlog bespaard gebleven, maar ken wel de verhaaltjes over de 'nazi-zwijnen'. Maar wil u mij met deze 3 mensen ook al linken en mij beschuldigen van een nazi te zijn? Ik ga er nog wat aan toevoegen over het woord bastaard. Volgens uw eigen zeggen bent u dus tov mij al een oude zak welke waarschijnlijk enorm veel waarde hecht aan het huwelijk. En waarschijnlijk zelfs kinderen welke uit een huwelijke voortstammen meerderwaardig beschouwd? U linkt het woord bastaard aan het volgende : bas·taard (de ~ (m.), ~en/~s)1 niet uit een wettig huwelijk geboren kind => bastaardkind, een natuurlijk kind, een /onwettig/buitenechtelijk/onecht/ kind, hoerenzoonDat is uw recht uiteraard...maar als ik verder kijk in de woordenboek vallen mij andere punten op welke positief kunnen geinterpreteerd worden als je het mij vraagt. En aangezien bovenstaande betekenis van het woord bastaard mij nogal geloofsachtig in de oren klinkt laat ik het zowieso al links liggen, gezien mijn afkeer van ekle vorm van religie. Dus raadpleeg even volgende link : http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...woord=bastaard U zal er positievere dingen tussen vinden, welke u van uw enggeestige kijk kunnen afhelpen. Kijk vooral naar de biologische verklaringen...want het zijn die toch die tellen volgens u? ![]() Laatst gewijzigd door jurgen79 : 5 maart 2007 om 03:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() post 275 bulkt (weer eens) van de onzin... enfin, nu weten we at die **** [expletive deleted] zijn kinderen als dieren beschouwt...
Hoe komt het dat ik er zelfs niet verwonderd over ben? Nog een "filosoof" die hem zal passen: Alfred Rosenberg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat is het volgende...onderbouw je stellingen nu eens voor eenmaal zodat we op hetzelfde niveau praten. Btw, je mag mij gerust uitmaken voor Nazi...no problemo ![]() Maar wie is er eigenlijk de xenofoob op dit forum? U verketterd andersdenkende mensen. Uw ware karakter lijkt mij boven te komen, de karaktereigenschappen welke u bezit lijken mij ook nazistische trekjes te vertonen...deze hadden ook problemen met 'andere' mensen ![]() Laatst gewijzigd door jurgen79 : 5 maart 2007 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=32 Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (Niet dat me dat verwondert, na wat ik van jou al las! ![]() |
|
![]() |
![]() |