![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weerspiegelt wel goed de peilingen omtrent voor en tegenstanders van het migrantenstemrecht, toevallig, hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien loopt de pro-petitie alleen via het internet, terwijl jullie de straten afschuimen op zoek naar naïeve zieltjes die bereid zijn om de onverdraagzaamheid die jullie prediken als zoete koek te slikken. Met dat alles in het achterhoofd, vind ik het resultaat van de pro-petitie inderdaad helemaal niet slecht...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Raf, Geloof me, er zijn weinig 'naieve zieltjes' bij hoor! En wat is er onverdraagzaam aan het vragen aan vreemdelingen om Belg te worden om volledig gelijke rechten (en ook plichten) te hebben? Het lijkt me pas onverdraagzaam als de vreemdeling dit weigert, maar wel politieke rechten eist! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Schepen
|
![]() Speciaal voor Raf die nog steeds denkt dat alle tegenstanders naieve zieltjes zijn die onverdraagzaamheid prediken... Doe je ogen open en stel vast dat het juist de voorstanders zijn die de onverdraagzamen zijn. Als jij toch zo geilt op dat stemrecht dan mag je gerust antwoorden wat jij denkt van die kunstmatige ongelijkheid die in onze maatschappij der gelijken gecreëerd wordt door dit stemrecht.
Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |