![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Op die manier heb is het me zelf ook van pas gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Partijlid
|
![]() Wie hard genoeg zijn of haar best doet, kan er in slagen om zijn of haar horrorscoop te laten uitkomen. Deze absolute kwatsch die door 'de boekskes' bij vele menssen ingelepeld wordt is over het algemeen vaag genoeg geformuleerd om zowiezo uit te komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 juni 2007 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() - gone -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
men vraagt hier al weken achter één regelte en de uitleg alla.. "Als de grote beer lacht, orion valt en mars in tegengestelde richting draait, dan zullen alle mensen geboren op xx-xx-xx veel ongeluk hebben". maar dat 'lukt' niet.. Op wat bereken jij die horoscopen? op geboortedatum? welke parameters spelen nog mee? En geef eindelijk eens een voorbeeld he, en leg het eens uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Berekening gebeurt op basis van geboortedatum, geboorteplaats en geboorteuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
alright? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'bang' of zichzelf ervan buwust dat zulke regel, of antwoord van hoe je oorzaak en gevolg kan koppelen en bewijzen kant noch wal raakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Partijlid
|
![]() Persoon is van het mannelijke geslacht.
Citaat: Grote kans dat ze de ouderlijke thuis als koel, nuchter heeft ervaren. En zeker niet zonder strijd of mogelijk zelf een breuk. persoon heeft idd bijna alle contact met zijn moeder verbroken. Citaat: Wat me ook opviel is dat deze persoon geen grote vriendenkring heeft en de vrienden die ze of hij heeft zijn meestal mensen die ouder en ernstig zijn. Echte vrienden heeft hij idd niet zo veel en hij gaat idd heel vlot met oudere en ernstige mensen om. Citaat: De wil om te leven of te schitteren zit vooral in het kunnen naar buiten brengen van de persoonlijkheid. Daarin voelt de persoon zich afgeremd door de vriendenkring. Geen nood want door die tegendruk ontwikkeld de persoonlijkheid zich juist sterker. Klopt ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Partijlid
|
![]() Persoon is van het mannelijke geslacht.
Citaat: Grote kans dat ze de ouderlijke thuis als koel, nuchter heeft ervaren. En zeker niet zonder strijd of mogelijk zelf een breuk. persoon heeft idd bijna alle contact met zijn moeder verbroken. Citaat: Wat me ook opviel is dat deze persoon geen grote vriendenkring heeft en de vrienden die ze of hij heeft zijn meestal mensen die ouder en ernstig zijn. Echte vrienden heeft hij idd niet zo veel en hij gaat idd heel vlot met oudere en ernstige mensen om. Citaat: De wil om te leven of te schitteren zit vooral in het kunnen naar buiten brengen van de persoonlijkheid. Daarin voelt de persoon zich afgeremd door de vriendenkring. Geen nood want door die tegendruk ontwikkeld de persoonlijkheid zich juist sterker. Klopt ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Partijlid
|
![]() ekuses, ik sta op smalband en zodoende
Een beetje te veel gedownload zeker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleszinds opmerkelijke overeenkomsten.
Ik denk dat het makkelijker is om astrologie te accepeteren als men een meer geestelijke kijk op de zaken heeft. Als men een materiele kijk op de zaken heeft dan is het bijna onmogelijk om te kunnen rationeel voorstellen dat verre sterren delen van ons karakter kunnen bepalen. Deze onmogelijkheid wordt weggewerkt als men beschouwt dat de geest niet in de wereld staat, maar de wereld in de geest, zoals velen al gevoeld hebben onder bewustzijnsveruimende omstandigheden en vele oude spirituele stromingen beweren. Een planeet is dan niet miljoenen kilometers ver, dit is een illusie, de planeet is hier en nu, recht in de geest. Afstanden bestaan niet, die zijn illusie. Alles bestaat in de geest waar afstanden niet tellen en alles onderling gerelateerd is. Het is ons beperkte dagdagelijkse bewustzijn die ons wijsmaakt dat wij een stukje bewustzijn zijn in een onmetelijk heelal, terwijl infeite net bewustzijn is die het heelal vormgeeft. Sterren en planeten zijn geen verre plaatsen, ze zijn van hoger bekeken gewoon slechts gedachten in bewustzijn.
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Mooie uitvarende openbaring exodus .
Tijd & plaats zen inderdaad iets & ook niets ...cool ! Laatst gewijzigd door duncan : 4 juni 2007 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 4 juni 2007 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Partijlid
|
![]() At zyp
Ik zal u antwoorden op de vraag hoe ik aan de berekening kom. Nu laat ik dat via een site (http://www.1horoscoop.nl/) omrekenen. De uitleg negeer ik compleet. Een computer kan nooit een echt deftige analyse maken om de simpele redenen dat hij elk aspect afzonderlijk beoordeeld. Een horoscoop intrepreren is gewoon leren de juiste aspecten te combineren. In mijn intrepretatie maak ik de meeste fouten door onzekerheid. Zo als bij vorig voorbeeld zei mijn intuitie dat het een man was maar uit twijfel en een iets te letterlijk intrepetrenen kwam ik tot een vrouw. Uit nieuwsgierigheid ben ik toch maar eens terug gesurft naar de horoscoopberkeningsite , en bij verwondering las ik : verstoorde moederrelatie. Ge hebt ook de geboortegegevens en ik heb je de site gegeven je mag het controleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan wel gebruikt worden om sommige mensen de moed te geven het leven terug in eigen handen te nemen en terug in de eigen toekomstmogelijkheden te geloven. Het is dus eigenlijk veel meer bruikbaar als geneesmiddel voor onze huidige ziektes dan we wel denken. Daar ik zelf tot mijn verbazing heb moeten vaststellen dat joadoor er met haar probleemrichtingen niet ver naast zat, is het volgens mij zelfs heel bruikbaar voor de geestelijke geneeskunde, dit om mensen te leren dat ze hun probemen niet moeten verbergen en verzwijgen, maar er evengoed gewoon kunnen over praten en hulp vragen voor hun problemen, want dat men zijn problemen toch niet kan verbergen voor de buitenwereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
nog steeds rond de pot draaien... nog steeds GEEEEEN voorbeeld... alle, voor de 500 keer dan maar.. geef een voorbeeld in de trand van... "Als de poolster springt, jupiter naar het wc moet, en mars honger heeft, DAN ZULLEN die groep mensen, of die mens vandaag VEEL GELUK hebben".. en dan nog den uitleg van hoe je het een aan het ander kan koppelen... Toch niet moeilijk als je volledige horoscopen kan 'lezen' om 1 simpel regeltje met uitleg te geven? Als je een horoscoop met 'berekenen' dan doe je toch niets anders? Dus één voorbeeld graag... oorzaak =>gevolg... start... nog maar es... Laatst gewijzigd door Zyp : 5 juni 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Snuif aan de juiste lijm en je ziet ook roze olifantjes vliegen... "ROZE VLIEGENDE OLIFANTEN BESTAAN"!! ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zyp : 5 juni 2007 om 11:46. |
|||
![]() |
![]() |