![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die man ging daar olie op het vuur gieten. Die Dewinter is vergelijkbaar met een VNV-er die voor de oorlog zou zijn gaan speechen in een nasi-tijdschrift: "Natuurlijk ben ik bang van Joden, de verjoodsing van Europa is een afschrikwekkende zaak. Vele Vlaamse schrijvers, zoals Cyriel Verschaeve waarschuwden hiervoor, Het wordt voor Duitsers even gevaarlijk om rond te lopen dan in de jungel van Tasmanie." Zou die man na de oorlog niet zijn opgepakt voor aanzetten tot oorlog? Zou hij niet veroordeeld zijn geweest voor colaboratie, voor het overtreden van wetten die oorlogsstoken bannen? Zijn bewering is loos: er zijn slechts een klein percentage van de bevolking islamieten, deze hebben in Belgie geen vlieg kwaad gedaan. Daarenboven is de islam een godsdienst, een godsdienst met tientallen stekkingen waarvan velen in ons land absoluut niet anti-semitisch zijn, anti-Europees, en waar in ditzelfde land blijkt dat ze zich fameus integreren en zich zelf verzetten tegen "AEL" avonturen �* la Abou Jahjah... Hij gebruikt leugenachtige nazi propaganda om aan agitatie te doen. Dit is crapuleus, dit is niet een "uitspraakje". Citaat:
Citaat:
Het is dus niet zo dat Dewinter dat NIET deed: hij deed het wel, en uit zijn reactie blijkt dat hij dit wil wegpraten door het over iets anders te hebben. Barberje moet hangen? Het is eerder: "Dutroux spreekt over wat anders dan kinderen" Citaat:
Laten we het dus op onze manier doen: humaan maar duidelijk. Het aansporen tot volkerenmoord is geen kattenpis. Degene die in een encecliek, een pauselijk schrijven, stelde dat indien je honger hebt je mag stelen, omdat het recht op leven hoger staat dan het recht op eigendom was geen bisschop: het was een paus die hiermede een onfeilbare stelling verkondigde. Wie zal hem tegenspreken? Ik niet. Zo is het mijn persoonlijke overtuiging dat Dewinter gerust de meest rabiate racistische nonsens mag spuien. Ik vind dat vaak nog komisch ook. Zoals krankzinnigen een humoristische kant hebbne: de dorpsgek heeft iets, nietwaar? Maar spijtig genoeg realiseren brave, filosofisch ingestelde, tolerante gasten die onze wetten schreven (ook die van de rechten van de mens) dat dit niet correct is. De menners wenden zich immers tot mensen die naïef zijn, en hen geloven. De fout om hun misdaden gelijk te stellen aan vrije meningsuiting, en deze op gelijke morele hoogte te stellen van het counteren van massamoord is een blunder geweest. Om expliciet te zijn: ik wil gerust een stukje vrije meningsuiting offeren voor het recht van mij om te leven. Heb je gezien dat bepaalde fanaten hier op het forum het lef hebben om te stellen dat ik na "hun grote overwinning" beter de biezen zou nemen, "want anders..."? Maar ik ben niet zo'n angsthaas, het aantal doodsbedreigingen dat linkse politici regelmatig krijgen maakt ze immuun ![]() Het is anders gesteld met vreemdelingen, die wel degelijk het slachtoffer worden van mensen die opgestookt worden door xenofobe propaganda! Niet iedereen neemt racisme letterlijk. Maar sommigen wel. Het is niet voor niets dat Dewinter en consoorten elke verantwoordelijkheid voor de moorden van Van Temsche van zich wegschuiven... Hun gestook lukt VOORLOPIG niet, en zeker niet bij iedereen. Maar dat kan je ook zeggen van mensen die driehonderd per uur op de autostrade rijden: die veroorzaken niet allemaal een ongeval... Citaat:
Citaat:
Het is een beetje een ouderwets pak, en de dragers ervan zien er wat ouderwets uit. Zij worden dank zij onze wetgeving gedwongen om hun fatsoen te houden, en maken daar hun nieuwe bussiness van: dat ze hun fatsoen moeten houden zien zij als een vorm van onderdrukking ![]() Ondertussen bestaat het cordon sannitaire al lang niet meer, en werden ze zelf als eerste partij uitgenodigd bij het samenstellen van de nieuwe Vlaamse regering door Yves Leterme... maar blijven ze de martelaar uithangen. Ik kan daar mee leven. Daar hun stemmenaantal sterk dalende is (bijna twintig procent minder) zien we ze binnenkort met mekaar in de clinch gaan, al was het om hun vetbetaald postje te behouden. Het wordt lachen na de maand juni: de "nacht der lange messen" tussen Dewinter, Annemans en Van Hecke is op komst. De slimste ratten hebben het schip al verlaten... Maar indien ze terug naar het zaaien van haat willen gaan, en sommigen zullen dat doen, dan moeten ze uit het politieke landschap verwijderd worden: het staat op de Ijzertoren, ons Vlaams nationaal monument: "nooit meer oorlog". En we weten waarover de laatste oorlog ging: over vreemdelingenhaat. Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 april 2007 om 11:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() U zou wel eens lijkbleek en stomverbaasd de armen in de lucht gooien als u wist vanwaar uw voorouders afkomstig zijn.
Laatst gewijzigd door system : 19 april 2007 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() In Limburg wonen edele mensen van een edele afstamming. Dat komt omdat het in de genen zit. Ik betwijfel dus of uw voorouders uit Limburg komen. Maar echt zeker weten doe ik het niet. Er worden altijd een paar foutjes door de natuur gemaakt. Die zijn zeldzaam maar ze bestaan en misschien bent u daar een exponent van.
Laatst gewijzigd door system : 19 april 2007 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie het vonnis gelezen heeft weet dat het nu strafbaar is, wanneer men tegen de vrouwenbesnijdenis is, omdat het een negatief beeld geeft van een bepaalde bevolkingsgroep. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 19 april 2007 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Ik ben tegen vrouwenbesnijdenis. Klaag me aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kif Kif organiseert basiscursus journalistiek voor allochtone jongeren http://www.kifkif.be/modules.php?op=...rticle&sid=108 Geplaatst door: kifkif op jul 15, 2003 - 04:24 PM - De lessen staan open voor allochtone jongeren (minstens één grootouder uit een niet-West-Europees land) tussen 18 en 25 jaar. Klacht tegen "Vuile hetero"-campagne vr 19/05/06 - Een man uit Rekkem bij Menen heeft een klacht ingediend tegen het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding. Hij neemt het niet dat het Centrum uitpakt met een campagne onder de naam "Vuile hetero". http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ie/index.shtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Parlementslid
|
![]() Feremans stelde :
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Er vloeit zeker veredeld bloed in uw aderen. Het zou u moeten aanzetten tot trouw aan ons schoon Limburg.
Laatst gewijzigd door system : 19 april 2007 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() Daarom heb jij ook asiel gekregen in Nederland.
Welke Belg krijgen we vanavond te zien op de TV om asiel aan te vragen? We hebben er deze week al 2 gehad. Als dat iedere week zo door gaat dan zien we niets anders meer. |
![]() |
![]() |