![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
agendapunt 1: aanwezigheden noteren agendapunt 2: voorstel van Reynders voor ... aangenomen agendapunt 3: amendement van Jambon voor ... niet aangenomen agendapunt 4: voorstel van Van Broeckhoven over ... aangenomen agendapunt 5: ideeke van Laeremans dat ... niet aangenomen agendapunt 6: afronden van de vergadering wat voor een kinderachtige en misprijzende houding is dat!? Laeremans is een ervaren, bekwame en hardwerkend politicus ik vind het beschamend dat vlaamsnationalisten op die manier mekaar belachelijk pogen te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zolang de Vlamingen niet op hun eigen kracht, en alleen op hun eigen kracht gaan vertrouwen, wordt het niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 4 juli 2007 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je neemt idd geen voornemens naar de toekomst, akkoord maar weergeven wat in de commissie gezegd is ... en dit in een verslag dat dient om weer te geven wat in de commissie gezegd is ... dat is toch belangrijk ? ( beter geformuleerd in de eerste post waar ik de vragen stelde ) Ik heb een beetje de idee dat op dat punt niet ingegaan werd ![]() mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
komaan man, hoe probeer ik wie dan ook belachelijk te maken ? Dat was een snel neergepende hypothetische mogelijkheid. Mijn punt was dat een lijst van werkzaamheden de gedane punten moet weergeven. Als van Jan Hesp een amendement niet aangenomen zou worden zou het in de notulen van de vergadering wel vermeld zijn geworden, waarom dan niet voor Laeremans ? mvg. Sint Ignacius ps. Giserke, waar haal je het dat ik VB stem ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Gouverneur
|
![]() Als ik dat hier zo allemaal lees op dit forum kan ik alleen maar vaststellen dat vlaams nationalisme een héél rekbaar begrip geworden is. En nu de loodgieter gaat ingeschakeld worden om het kartel de weg te wijzen, kan ik jullie op voorhand zeggen: Diegenen die van dag 1 gezegd hebben dat ze Vlaams Nationalist waren , zullen ook straks nog de enigen zijn : idd de Vlaams Belang stemmers! Maar dat zal het kartel een zorg zijn : Jean-Luc is het bedje van Yves aan het opmaken. Met de vlaamse eisen onder de matras uiteraard!
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Gouverneur
|
![]() Robert t
Misschien zijn uw nuances in deze wel voor een deel tercht! Maar dan heb ik wel één serieuze bedenking :hopelijk gaan deze 'andere' Vlaams nationalisten straks wel definitief kleur bekennen!! Zoniet schiet de Vlaamse zaak er voor de zoveelste keer weer niks mee op. En het resultaat voor Vlaanderen met JL en Yves ziet er mijn inziens erg somber uit!!
![]() |
#271 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Laatst gewijzigd door UFSIA : 5 juli 2007 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Parlementslid
|
![]() Forza Flandria is misschien dichterbij dan ooit :
- De VB'ers die de verkiezingen verloren/niet_zo_hard_gewonnen_als_gehoopt ( schrap maar welke je verkiest ) gaan (iets) realistischer onderhandelen dan "word lid van ons en dan is er samenwerking" ; - De Nva stapt uit het "vlaams" kartel eenmaal de goeie ouwe CVP de principes laat vallen voor de macht ; - DeDecker en zijne lijst komen daar nog eens bij ; Die drie groepen zouden leuk kunnen samenwerken en misschien eens echt potten breken ? Samen zouden die wel eens tegen de 35 of zelfs 40% kunnen eindigen , als dan de groen!en pakweg 4% halen en weer niet in 't parlement geraken in 2009 kan je een feestje bouwen. mvg. Sint Ignacius
Laatst gewijzigd door UFSIA : 5 juli 2007 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
als de cdv door de knieen zou gaan (wat ik verwacht....) en VB, NVA en LDD slaan de handen in mekaar rond een concreet Vlaams minimumprogramma.... vuurwerk dedju....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() ?
Laatst gewijzigd door luc broes : 5 juli 2007 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]()
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Gouverneur
|
![]() Spijtig dat ik het moet schrijven maar als CD&V door de knieen gaat (zekers van) gaat NVA gewoon mee.(tegen heug en meug)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Rond december herinner ik me, was er één peiling waar NVA+DEDEcker samen 15% haalden , maar "het zijn maar peilingen" en zo koos nva voor een grotere kans op invloed op de komende ondrhandelingen. Vandaag zou dat idee niet zomaar meer van tafel worden geschoven door de nva top als "onrealistisch" ... dus ... ergens hoop ik op gezond verstand bij de nva op korte termijn. mvg. Sint Ignacius
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
De Vl partijen dat sluit dus ook in CD&V-NVA . En dit alles na een nederlaag van de PS en een overwinning van CD&V-NVA. Hoe is het godsmogelijk!!! Is dat een voorbode voor BHV en de verregaande staatshervorming? DS: Voor de nieuw te vormen meerderheid is het zonder meer een veeg teken dat er over een relatief klein dossier als de samenstelling van het bureau van de Kamer geen eensgezindheid kan worden bereikt. Voor de Vlaamse partijen is het een al even veeg teken dat ze zo gemakkelijk door de knieën gaan voor de Franstalige PS Laatst gewijzigd door luc broes : 6 juli 2007 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |