![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mensen die hun land verlaten owv fiscale redenen, mogen ze wat mij betreft meteen de nationaliteit van het ontvluchtte land ontzeggen
![]()
![]() |
#263 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, Arno e.d. behoren niet tot de elite. Dat sluit echter niet uit dat ze er de vaandeldragers van kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door Burkide : 27 oktober 2007 om 19:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier verantwoord je zélf je Belgisch-nationalisme door te verwijzen naar Hugo Claus. Je haalt hier het hele elitaire zootje naar voor om je obsessie met de Belgische staat te verklaren. De enigen die nog in het rijtje mankeerden waren Maurice Lippens en koning Albert... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Denken jullie nu echt dat bij de Vlaamse onafhankelijkheid 3/4 van de Vlamingen zomaar met een vingerknip zullen verdwijnen, en dat enkel de Vlaams Blokkers zullen overblijven? Zijn jullie nu echt waar zodanig wereldvreemd??
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 27 oktober 2007 om 19:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haja, wij vlaemSShe nazis gaan concentratiekampen bouwen en vier miljoen mensen vergassen om ons Vlaams Arisch Glorieus Rijk te kunnen installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij is een flamingant een extremist en fanaticus, iemand die aan zijn Vlaams-zijn voldoende heeft en zich afsluit voor de buitenwereld. Het is een anachronistisch wezen dat zo onzeker op zijn benen staat dat hij vreest in een confrontatie met niet-Vlamingen binnen de kortste keren onderuit te gaan… Als ik de flaminganten aanpak is dat omdat ik een Vlaming ben, en alle kritiek bij zelfkritiek begint. Hij verbood bovendien zijn kinderen thuis «Vlaams te blaffen» en bestempelde het Vlaams als «koeterwaals». Als artiest geniaal, maar voor de rest een zielig ventje. Het doet me bovendien geen zak wat de politieke mening is van een muzikant of schrijver. Het is op hun werk dat ik ze beoordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Parlementslid
|
![]() Als ik zeg dat Belgie niet onderdrukkend is omdat het Belgisch is maar omdat het kapitalistisch is, krijg ik daarop geen antwoord. Meer : julie reageren door te stllen dat ik dweep met Belgie.
Als ik zeg dat de overgrote meerderheid van alle creaitieve Vlamingen/Belgen tegen splitsing zijn en dat het intellectueel/creatief draagvlak voor een onafhankelijk vlaanderen niet verder reikt dan het cultureel patrimonium van het V.B., krijg ik als antwoord dat ik dweep met de culturele elite die door jullie wordt uitgespuugd maar jullie rekenen er wel op dat ze niet verhuizen indien vlaanderen onafhankeilijk wordt. Jullie antwoorden op geen enkele vraag die stel maar verzinnen telkens een nieuw absurde kritiek: dat ik dweep, met de elite, de belgische staat, van elke tegenstander en fascist maak, ... Gelukkig doet dom zijn geen pijn, julie gejammer zou oorverdovend zijn. Een onafhankelijk vlaanderen heeft noch de steun van de vakbeweging, noch van de "culturele'elite, noch van progressieven, wordt politiek gedomineerd door VB, LDD, NVA, wat is toch de meerwaarde van dat vlaanderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
a) nog oogkleppen heeft b) bang is om zich te outen Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tekenend is dat de antwoorden op deze poste overeen komen met wat je hier neerschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het siert je dat je je partijgenoot een hart onder de riem wil steken. Maar je zou hem beter een basiscursus politiek geven. Ik denk dat hij daar meer mee gebaat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan moeilijk anders. Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Starkan. Die knaap doet z'n uiterste best om de ideeën van de PVDA op een zinnige manier te verdedigen. En dan komt vavli als een olifant in een porseleinwinkel de meest elitaire sociaal-democratische nonsens verkondigen.
Het leven kan niet gemakkelijk zijn voor Starkan... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk niet.
Ik vind oprecht dat Vavli scherp, maar correct een situatie schetst die zeer herkenbaar is en vooral weerkerend voorkomt, als men in discussie gaan met Vlaams nationalisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een discussie kan pas slagen als je de argumenten van je tegenstander leest/beluistert. Zolang vavli daar niet in slaagt, zal hij niet veel verder geraken dan het gekwetter dat hij tot op heden uitstootte. De nonsens die hij hier neerpent is al eindeloos ontkracht, maar dat hindert hem blijkbaar niet. Dat hij zichzelf daardoor belachelijk maakt, stoort mij niet. Maar dat hij de PVDA meetrekt in zijn roemloze val, vind ik spijtig.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ik haal uit de post van Vavli, is dat zijn argumenten met non-argumenten worden beantwoord. Zeer herkenbaar overigens. Waar haal je dat van de PVDA? Ik zie niet in hoe Vavli de PVDA betrekt in deze discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand dit mysterie ophelderen? Waarom zou een onafhankelijk Vlaanderen gedomineerd worden door VB, LDD en N-VA. Sociaal-democraten zoals vavli hebben zo de gewoonte om dat met de regelmaat van de klok te poneren. Tot op heden zonder enige verduidelijking waarom dat zo zou zijn.
Waarom zou Vlaanderen ineens verrechtsen? Is Vlaanderen vandaag dan ook al zo rechts? Of zou Vlaanderen dan ineens op wonderbaarlijke manier verrechtsen? Vergeef mij dat ik ongeduldig wordt, maar ik zou eindelijk, na reeds enkele honderden malen dit "argument" aanhoord te moeten hebben, daar enige duidelijkheid over horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: