![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het blijft soms niet bij islam gerelateerde onderwerpen, mijn madam heeft bv omwille van Mururoa geen Franse wijn noch kaas gekocht zolang Chirac aan het roer zat en zal je me evenzeer NIETS wat met jagen en jacht heeft te maken weten kopen. 'k zou het eerder het zich aan principes houden benoemen dan hypocrisie. Laatst gewijzigd door lantjes : 3 december 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus mijn vraag: Rijdt u nog met de auto? Indien ja bent u de zoveelste hypocriet die ik hier op het forum tegenkom.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn auto's laten staan...yeah right. Noem het gerust hypocriet, er zijn nu eenmaal zaken waar je niets aan kan veranderen zonder uzelf uit de maatschappij te zetten, energie in al zijn vormen is er eentje van.
U gaat wel even de mist in, niet alle olieproducerende landen zijn islamitisch. Zoek het maar op....zelfs dicht in de buurt zijn er te vinden. http://www.opec.org/home/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tuurlijk weet ik dat. Rusland is de tweede grootste leverancier van olie aan Europa na het Midden Oosten. Trouwens hoeveel plastieken voorwerpen (olieprodukten) hebt u in huis? ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef me morgen de keuze tussen olie, energie uit een islamitisch en een niet islamitisch land en de keuze is (voor mij) een evidentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens ik heb nog steeds geen enkele rationele uitleg van u gehoord waarom u niets zou kopen van een moslim.
Zou het toch om zuiver racisme en vooroordelen gaan bij u?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het zijn religieuze gekken? Rationeel genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allemaal?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() Dat hangt van de definitie af uiteraard. Als u met "Moslims" bedoelt zij die in een onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten geloven, ja, dan allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn er buiten moslim's nog andere religieuze gekken die in een onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten geloven?
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
iedereen die in een onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten gelooft valt onder de noemer "religieuze gekken." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En u doet geen inkopen bij religieuze gekken omwille van het feit dat ze religieus zijn?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() In dit geval is het meer precies, omdat het religieuze gekken zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En mijn vraag blijft: U weigert inkopen te doen bij religieuze gekken?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 15:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En mijn vraag blijft:
U weigert inkopen te doen bij religieuze gekken die in een bovenatuurlijk wezen geloven?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Freddy Devadder ![]()
Laatst gewijzigd door Maes_P : 3 december 2008 om 15:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben vegie al jaren. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps graseters als je niet weet in de context waar het over gaat tsj tsj dan zou ik zeggen ga nog wat studeren en kom dan es terug ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() Ik doe geen inkopen bij religieuze gekken. Mensen die in onsterfelijke superwezens met bovennatuurlijke krachten geloven zijn niet rationeel en daar blijf ik ver van weg.
|
![]() |
![]() |