Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2009, 06:18   #281
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zelfs de VTM-dag trekt meer Vlamingen aan dan de Ijzerbedevaart. Voor uw info, de VTM-dag gebeurt dezelfde dag als de Ijzebedevaart. Natuurlijk kan men denken alles wat men wil over VTM maar het feit is toch duidelijk : als zelfs BV's of VTM-gezichten ontmoeten veel meer "belangrijk" voor de Vlamingen is dan de kermis van Diksmuide, zou ik me in de plaats van de Vlaamse Beweging toch serieuze vragen stellen.
Misschien kan men in Frankrijk een gratis concert geven met een hoop Franse groepen en dat afwegen tegen een niet-gesponsorde manifestatie in Parijs om Sarkozy een hart onder de riem te steken.

Ik zou het wel eens willen zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2009, 09:08   #282
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zelfs de VTM-dag trekt meer Vlamingen aan dan de Ijzerbedevaart. Voor uw info, de VTM-dag gebeurt dezelfde dag als de Ijzebedevaart. Natuurlijk kan men denken alles wat men wil over VTM maar het feit is toch duidelijk : als zelfs BV's of VTM-gezichten ontmoeten veel meer "belangrijk" voor de Vlamingen is dan de kermis van Diksmuide, zou ik me in de plaats van de Vlaamse Beweging toch serieuze vragen stellen.
Je beseft het zelf niet, maar je maakt een kapitale denkfout.
En je trapt in de val van het populisme.

Ik zal het proberen uitleggen aan de hand van een voorbeeldje:

stel dat we een diktatuur invoeren in Vlaanderen-Wallonië, alle verkiezingen afgeschaft; de roi benoemt alle ministers, goeverneurs, burgemeesters op basis van goeddunken en diploma's ...
en de diktator stelt een programma op waar veel mensen naar komen. Graag naar komen, niet gelijk in Korea. Maar wel gratis.
Minstens in elke gemeente een keer per maand een gratis popkonsert. Met af en toe grote sterren uit het buitenland.
Minstens in elk groot voetbalstadion per trimester een internasionale voetbalmatsj.
Maar wel gratis.

En ook: iedere maand in elke gemeente een soort van studiedag, refleksiedag .. over de politiek, de organizasie van provinsies en gemeenten, deelname aan de EU, relasies met andere landen zoals Turkije ...... ook allemaal gratis.

... brood en spelen ??

En wat zal de diktator zeggen dat de mensen het belangrijkste vinden ???

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 09:44   #283
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
moest dat nodig zijn dan had ik er geen problemen mee
Je bent er nog altijd van overtuigd dat er 3000 aanwezigen waren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be