Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2009, 00:43   #281
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het is toch wel een verschijnsel dat bijzonder vaak in de RK kerk voorkomt (vooral in Westerse landen).

Maar moet een kind op de Lagere School daarmee worden lastiggevallen?
Ik denk van niet.
Evenmin als dat ik vind dat een jong kind de gruwelijke waarheid over andere religies al zou moeten verteld.
meent u dat? Al gehoord van verkrachte maagden waaronder babies in Afrika omdat dit zou beschermen tegen aids? Kijk eens voorbij je geranium op je vensterbank misschien?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 00:46   #282
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De "goede werken" van zowel christenen als moslims in achterstandsgebieden richten zich in de eerste (en tweede, en derde) plaats op de media, om zich een positief imago te verwerven.
Vind je dat organisaties zoals artsen zonder grenzen, zonder vakantie, de vele projecten rond onderwijs, minikredieten, de hele ontwikkelingshulp enkel en alleen aandachthoeren zijn?
Oud 30 november 2009, 00:52   #283
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vind je dat organisaties zoals artsen zonder grenzen, zonder vakantie, de vele projecten rond onderwijs, minikredieten, de hele ontwikkelingshulp enkel en alleen aandachthoeren zijn?

De goede-doelenindustrie is in de eerste plaats een vehikel om geld te verdienen, veel geld.
De directeur van het Rode Kruis bijvoorbeeld steekt dan ook jaarlijks een kleine twee ton in de zak. En het voetvolk maar vrijwillig collecteren.

En ja Alice , ook in deze industrie zien we de linkse witte elite (daar zijn ze weer!) zeer prominent aanwezig.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 01:33   #284
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al in de klas botsen de culturen. Ik schrik van gedrag van allochtone ,islamitische ouders en hun kinderen.

Een voorbeeld :onderwijzer geeft een compliment aan een 6 jarige Iraanse jongen met de woorden :dat ging goed vriend ,waarop het kind boos werd omdat hij hem vriend noemde , want de meester is blank en dat zijn amerikanen en dus geen vrienden. Een Algerijns meisje van acht vertelde mij dat ze alle Fransen haatte, omdat die hun land hebben afgepakt.
Een Pakistaans meisje gaf te verstaan dat alle Indiërs de Pakistanen dood wilde hebben, dus zij haatte mensen uit India.
Een jongen van acht uit Iran gaf mij te kennen soennieten te haten, omdat zij alle imans van de sjiieten gedood hebben.
Een jongen uit Marokko hoeft van zijn ouders niet te luisteren naar vrouwen.
En dan deze: een marrokaanse jongen hoeft niet zoals alle andere kinderen zo af en toe het bord schoon te maken en de vloer even aan te vegen.Zijn moeder vind dat niks voor jongens en daarom doet zij het wel. Nog een voorbeeld is een uitspraak die puur antisimitisch is door een uit Algerije afkomstige jongen van 7 ,die door opmerkingen van zijn ouders doet denken aan anti Joodse nazi stemmingmakerij. Een andere uitspraak die me is bijgebleven is dat een jongetje van zeven zegt dat het hem toch niets uitmaakt, omdat ze, de islamieten, toch binnenkort de baas zullen zijn in Nederland.
.

Maar als kleine kinderen die nog niet kunnen onderscheiden ,en alles wat naar haat en discriminatie met de paplepel krijgen ingegoten , dan vraag ik me met de schrijver af waar we mee bezig zijn. En dan kunnen we nog zo ons best doen om hen te helpen met inburgeren, maar als de leugen en de haat regeren en dat vanaf de baarmoeder, en het denken dus niet verandert, is het dweilen met de kraan open. En zo kweek je weer een voedings bodem voor oorlog en genocide.Conclusie van de schrijver is dat de immigratie moet worden beperkt . Niet vanuit haat of afkeer maar vanwege het onverdraagzame karakter van de Arabische /islamitische cultuur die haaks staat op onze denkwijze. De schrijver van het artikel is Paul Stroes

http://buurtlink.nl/9741HL/groningen...n?setpc=9741HL
Nog eentje die het heeft gemerkt. Nu de rest nog.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 november 2009 om 01:38.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 10:54   #285
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De goede-doelenindustrie is in de eerste plaats een vehikel om geld te verdienen, veel geld.
De directeur van het Rode Kruis bijvoorbeeld steekt dan ook jaarlijks een kleine twee ton in de zak. En het voetvolk maar vrijwillig collecteren.

En ja Alice , ook in deze industrie zien we de linkse witte elite (daar zijn ze weer!) zeer prominent aanwezig.
Dus wat die mensen doen maakt niets uit? En denk je niet dat die witte elite vooral de juiste diploma's hebben voor die functies en gemotiveerd zijn om dat werk te doen, of moet dit door een Marokkaanse rapper gebeuren?
Oud 30 november 2009, 13:01   #286
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

In Nederland hadden we de affaire met de Hartstichting en zijn tonnen kostende directeuren.
Kort geleden bleek dat Oxfam extreem linkse actiegroepen in Nederland financiert omdat die werken aan bewustwording van de honger in de wereld.
En nu zit men te praten over Unicef waar een vertrekkende directeur 350.000 euro mee krijgt. Er is al uitgerekend hoeveel hongerende kinderen voor hoe lang je met dat bedrag in leven kan houden.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 13:47   #287
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En denk je niet dat die witte elite vooral de juiste diploma's hebben voor die functies en gemotiveerd zijn om dat werk te doen, of moet dit door een Marokkaanse rapper gebeuren?
Ik denk inderdaad dat het een grote verbetering zou zijn om een Marokkaanse rapper op de stoel van de rechter te zetten.
Slechter dan de naieve gediplomeerde witte rechters zouden ze het namelijk niet kunnen doen.

Of zou het in de rest van de wereld ook normaal zijn dat veel zware criminelen linea recta de maatschappij weer in worden gestuurd of uberhaupt niet worden vervolgd?
Oud 30 november 2009, 15:54   #288
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk inderdaad dat het een grote verbetering zou zijn om een Marokkaanse rapper op de stoel van de rechter te zetten.
Slechter dan de naieve gediplomeerde witte rechters zouden ze het namelijk niet kunnen doen.

Of zou het in de rest van de wereld ook normaal zijn dat veel zware criminelen linea recta de maatschappij weer in worden gestuurd of uberhaupt niet worden vervolgd?
Tja...als je zulke onzin verkoopt is een discussie onmogelijk, leuk dat iemand kan rappen, maar daarom kun je uiteraard nog geen rechter zijn!

Je doet net alsof er nergens behalve hier opmerkingen kunnen worden gemaakt over recht, of vergeet je even dat in veel landen vrouwen voor hetzelfde vergrijp als mannen zwaarder gestraft worden? Hoeveel verkrachters in Islamitisch landen mogen rekenen op "begrip" voor hun daden, omdat vrouwen onvoldoende "getuigen" kunnen optrommelen?
Ongelijkheden binnen sharia zijn u onbekend?
Oud 30 november 2009, 16:31   #289
smiley

Standaard

Het recht in Belgie en omstreken is op maat gemaakt voor de geevolueerde autochtone bevolking, niet voor de pas enkele tientallen jaren hier ingevoerde en nog steeds toestromende allahtone, met hun denken en levenswijze niet in de 21ste eeuw levende antiwesterse, bevolkingsgroepen. Met alle gevolgen vandien voor nu en in de toekomst. Die (en hun nakomelingen) de Belgische nationaliteit toestoppen en die Nederlands of Frans leren maakt van die door de iSSlam geindoctrineerde mensen nog geen Europeanen.

De Ondergang van Nederland, land der naieve dwazen
http://www.uitkijk.net/docs/De%20Ond...0Nederland.pdf

Al in de klas botsen de culturen. Ik schrik van gedrag van allochtone ,islamitische ouders en hun kinderen
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=284

Laatst gewijzigd door smiley : 30 november 2009 om 16:40.
Oud 30 november 2009, 16:49   #290
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het recht in Belgie en omstreken is op maat gemaakt voor de geevolueerde autochtone bevolking,...

Op maat inderdaad voor doodrijders, bankbestuurders, fraudeurs, corrupte politici, geconnecteerden, nepotisten, en vele andere uitzuigers.

Wie zal het durven ontkennen?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 november 2009 om 16:50.
Oud 30 november 2009, 16:52   #291
smiley

Standaard

Citaat:
Op maat inderdaad voor doodrijders, bankbestuurders, fraudeurs, corrupte politici, geconnecteerden, nepotisten, en vele andere uitzuigers.

Wie zal het durven ontkennen?
Een moslim zal u direkt de iSSlam als oplossing voorstellen.
Oud 30 november 2009, 17:24   #292
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een moslim zal u direkt de iSSlam als oplossing voorstellen.

Neen, mijn voorstel is alle criminelen te vervolgen. Ik ben daarmee een zeldzaamheid in deze draad.

Maar als u het prima blijft vinden dat "doodrijders, bankbestuurders, fraudeurs, corrupte politici, geconnecteerden, nepotisten, en vele andere uitzuigers" onbestraft blijven in Vlaanderen hoor ik dat uiteraard graag van u.
Oud 30 november 2009, 17:32   #293
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, mijn voorstel is alle criminelen te vervolgen. Ik ben daarmee een zeldzaamheid in deze draad.

Maar als u het prima blijft vinden dat "doodrijders, bankbestuurders, fraudeurs, corrupte politici, geconnecteerden, nepotisten, en vele andere uitzuigers" onbestraft blijven in Vlaanderen hoor ik dat uiteraard graag van u.
Ja, jij bent voor het licht bestraffen van moordenaars en zwaar bestraffen van zwartwerkers Jij bent daarmee gelukkig ook een zeldzaamheid in deze draad.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 17:41   #294
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja, jij bent voor het licht bestraffen van moordenaars en zwaar bestraffen van zwartwerkers Jij bent daarmee gelukkig ook een zeldzaamheid in deze draad.

Heel intelligent bent u niet.

Maar u kunt dus tevens niet lezen:

Citaat:
Het bekende linkse naieve gebrabbel.

Respect moet je afdwingen. Ook als samenleving.

En als je iemand vermoordt (eerwraak) hoor je nooit meer op straat te lopen.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 november 2009 om 17:42.
Oud 30 november 2009, 18:17   #295
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het aantal eremoorden stijgt eveneens. Overvolle gevangenissen. Relletjes (Jihadis die straten afbreken) stijgt ook. Polygamie stijgt eveneens. Overvolle vrouwenvluchthuizen enz. Op wiens conto dient die stijging vooral geschreven te worden ? Heeft men daar in de statistieken rekening mee gehouden ? Met de zogenaamde oude of nieuwe belgen ? Of scheert men die allemaal over dezelfde kam ? Of mag zulk een onderzoek niet ?
Als ge het echt wilt weten, maar daar twijfel ik aan, want dan heb je weer een vooroordeel minder om mee uit te pakken, ga het dan vragen aan personeel op spoedafdelingen, aan huisdokters. En vraag naar het aandeel van iedere bevolkingsgroep in diegenen die wekelijks wel één of ander "ongeval" gehad hebben.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 19:06   #296
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Natrappers ? U doet zelfs nog niet de moeite de tekst te lezen dan zou u merken dat u niet te maken hebt met een emotionele natrapper. U zegt vlakaf, niet aan mij besteed. Weinig objectiefs te lezen vanwege ex-moslims, alsof moslims wel objectief en zonder emotie over iSSlam kunnen oordelen (waar u natuurlijk wel geen enkel probleem mee hebt om daar naar te luisteren, uit respect en verdraagzaamheid ..). Alsof iemand die na het bestuderen van de bronteksten van de iSSlam en die die daarom verlaten heeft (het notabene niet aan de familieleden durft te vertellen) en ons voor iSSlam wenst te waarschuwen objectief zou moeten zijn. Een objectieve waarschuwing, stel je voor. Alsof men mensen in de jaren 30 die voor het opkomende nazisme zaten te waarschuwden gebrek aan objectiviteit zit te verwijten. Naar moslims zit u te luisteren naar ex-moslims niet. Dat is duidelijk.
Iemand die inziet dat hij een verkeerde religie anngeleerd kreeg, kan a-religieus worden, of zich bekeren tot een andere religie die na studie meer voldoet. Iemand die militant zijn oude religie gaat bestrijden heeft een bijkomende agenda, en is dus niet de juiste bron voor informatie of debat. Het is meer nattrappen, uit frustratie voor de zoveel jaren van al of niet opgelegde gehoorzaamheid. Het legt sommigen ook geen windeieren, ze komen in een circuit tercht waarbij ze gretig gevraagd en betaald worden voor smeuige verhalen.
Citaat:
Een moslima en een iSSlamleraar hebben het onvermijdelijk over iSSlam. Ook het in de topictekst, hetnaar een moskee trekken, de 5 grondbeginselen van iSSlam leren kennen enz is iets wat niet-moslimkinderen helemaal niet hoeven te weten het geeft trouwens ook duidelijk aan dat men het over iSSlam heeft gehad. Op de vrt zelfs in kruiswoordraadsels valt het mij op dat vanwege het politieke (correcte) beleid van de laatste 15-20 tal jaren men de iSSlam door de strot van de bevolking tracht te duwen. ISSlamfobie bestaat trouwens niet. Dat is nog zo een in de laatste jaren uitgevonden term die wil aantonen dat de iSSlam niets is om bang voor te zijn aangezien een fobie een onterechte irrationele angst voor iets is terwijl de angst voor iSSlam volkomen terecht is.
Ik dan dat je je eigen volle broek probeert goed te praten. noem nu eens één ding met bewijzen waarbij jij schade heb geleden van de oprukkende islam in dit land. Feiten, personen, bedragen, en die je enkel met de islam kan voor hebben, en niet met andere overtuigingen?
Ik heb alvast nog niets ondervonden hoor, ben al 2 x op de uitdaging ingegaan om hier in brussel door de zogenaamde no-go zones te gaan, zonder enig probleem. Veel aangedikte verhalen en voortvertelsels van bange schijters, dat wel.
Citaat:

Beperking van vrije meningsuiting. Openlijk al te veel kritiek uitoefenen op iSSlam, spotten met iSSlam (bvb op carnaval) kan nu al niet meer tenzij met consequenties. (Zoals doodsbedreigingen door jihadis of racismeklacht vanwege cgkr of klacht vanuit saoedi arabie). Ik ben geen schrijver of journalist, maar ik heb er nog geen last van gehad Hoe groter de moslimgemeenschap hoe groter de druk op onze samenleving (ook politiek). Hoe meer dat die zal veranderen. Dat zien we dan wel, als ooit de lucht invalt zijn alle vogels ook dood. Ik jank pas als ik slaag gekregen heb.De evolutietheorie zal op school niet meer onderwezen worden.mogelijk als we ooit een islamstaat zouden worden. Als die democratisch tot stand gekomen is bepalen zij wat er dan zal zijn, maar dat is nog heel ver af, demografisch gezien dan, maar oit komt dat, en dat is onze schuld, niet die van de islam. Mannen en vrouwen zullen apart moeten zwemmen. Gaan we de noordzee en het strand opspliten?Cafes zullen worden gesloten idem beenhouwers die varkensvlees verkopen vanwege te weinig klanten.Ja als ge nu een beenhouwer zijt in aap, en je woont niet in matongo is dat nu ook je lot. Jihadis (hangjongeren) zullen op straat de dienst uitmaken. Een kunstwerk achter een uitstalraam wat moslims niet aanstaat, daar worden de ruiten van ingegooid. In de boekenwinkel om de hoek zal je niets anders meer vinden dan de koran of boeken over iSSlam.Een verschil met de stoottroepen van het VB is er niet, die moeien zich nu al met wat cultureel kan en niet. 't zal uit een andere hoek komen, meer niet Een vrouw zonder hoofddoek op zal je in je 'verrijkte' wijk nauwelijks nog tegenkomen. Je zal in je verrijkte wijk gewekt worden door het geweeklaag vanuit de moskee, de roep om het gebed. Tijdens ramadan zal je moeten oppassen een broodje salami te eten of een biertje te drinken. Vrouwen zonder hoofddoek op doen dit niet zonder risico daar zij veel kans lopen lastig gevallen te worden. enz. als morgen alle mode ontwerpers samenzweren om een hoofddoek in te voeren, dan lopen volgende lente de helft van onze vrouwen er met één. Mode is ook reliegie met fanatieke volgelingen. Als u denkt dat zulk een buurten niet bestaan dan denkt u verkeerd. Ik loop er graag door, zoveel goedkoper dan op vakantie gaan, dezelfde dekor.Zodra de moslimgemeenschap (die steeds maar in aantal zit toe te nemen via hogere geboortes, gezinsherenigingen, huwelijken met partners uit het moslimland van herkomst, bekeerlingen die via moslimvriendjes en via de teksten van iSSlamaoplogete linda Bogaert in iSSlam verzeild zijn geraakt enz) groot genoeg in aantal geworden is gaat de roep om sharia toenemen. Dat is democratie, ofwel houden we de huidige bevolking op peil, ofwel weten we wat er op termijn zal gebeuren. Niet-moslims zullen ongelijk behandeld worden, aan discriminatie onderhevig. Uw kleinkinderen zullen (als men het beleid niet gaat veranderen) dan wel merken welke vrijheden zij zullen moeten missen, tenzij zij natuurlijk niet beter meer weten. Niet meer weten wat vrijheid betekent en zich schikken in het 2de rangsburgerschap van de dan door de iSSlam gedomineerde 'verrijkte' maatschappij. Daar maak ik me nu wel zorgen om, want als die onthouden hoe zij nu gediscrimineerd worden op diverse domeinen, en ze geven ons dan een koekje van eigen deeg, dan ziet het er inderdaad niet goed uit.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Hier ook niet, dat heet democratie, de meerderheid bepaalt de minderheid moet zich schikken.http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
Citaat:
Ik heb ook niets liever dat mensen in contact komen met de iSSlam. Hoe beter ze de iSSlam kennen hoe liever want dan moeten ze er niets meer van weten.

Wat voor goeds heeft iSSlam onze samenleving gebracht ?

U denkt alleen maar dat u weet en dat ik het niet weet. Ik heb vanaf 2001 jaren tussen moslims gezeten op allerhande iSSlamfora en groepen (meestal engelstalige) waar moslims van over de hele wereld elkaar met koranverzen om de oren slaan. Ik heb mijn ogen nogal opengetrokken, daarna heb ik mijn oor te luisteren gelegd bij ex-moslims (niet zoals u die hen direct afdoet als emotionele natrappers blablabla) waar ik hetzelfde te weten kwam wat ik reeds door msolims op verscheidene iSSlamfora en groepn reeds te weten was gekomen. Mijn buren zijn trouwens vriendelijke moslims. U maakt de fout iSSlam te beoordelen op de vriendlijkheid van uw moslimkennissen. Wat roepen moslims in naam trouwens telkens er alweer een aanslag is gepleegd of andere barbaarsheden/crimionaliteiten of achterlijkheden ? 'Dat zijn geen echte moslims ! Kijk niet naar de daden van mensen om iSSlam te beoordelen ! Waarom doet u dat dan niet telkens u een vriendelijk lachende moslim tegenkomt ?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
Wat een redenering
. te bewijzen: X is slecht
. gegeven: X heeft de slechte eigenschap Y
. bewijs : beoordeel X niet naar zijn aanhangers want aanhangers van X die niet de eigenschap Y hebben, zijn eigenlijk geen echte aanhangers van X. Dus hebben de echte aanhangers van X allemaal de slechte eigenschap Y
. X is dus slecht : bewijs

Hiermee haal je altijd gelijk.
Ik leef met familie, buren collega's, met mensen dus en niet met religies, politieke overtuigingen, rassen, taalgroepen,....... Gelukkig maar
Oud 30 november 2009, 21:25   #297
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Als ge het echt wilt weten, maar daar twijfel ik aan, want dan heb je weer een vooroordeel minder om mee uit te pakken, ga het dan vragen aan personeel op spoedafdelingen, aan huisdokters. En vraag naar het aandeel van iedere bevolkingsgroep in diegenen die wekelijks wel één of ander "ongeval" gehad hebben.
Oei oei wie is er hier degene met een vooroordeel als je al aan mij zit te twijfelen of dat ik het antwoord wel echt wil weten ?

De helft (53%) van de vrouwen die opgevangen worden in de Vlaamse vluchthuizen behoren tot een allochtone-culturele minderheid.

http://donviona.blogspot.com/2009/10...chthuizen.html
http://www.nieuws.be/nieuws/GEWELD-H..._9bb53060.aspx

Vooral allochtone vrouwen in vluchthuizen

Meer dan de helft van de vrouwen die een onderkomen zoeken in een van de Vlaamse vluchthuizen, zijn van allochtone origine. Het aantal allochtonen dat wordt opgevangen in een vluchthuis loopt gemiddeld op tot 53 procent.
http://www.belgiantop50.com/article-...chthuizen.html

Citaat:
Iemand die inziet dat hij een verkeerde religie anngeleerd kreeg, kan a-religieus worden, of zich bekeren tot een andere religie die na studie meer voldoet. Iemand die militant zijn oude religie gaat bestrijden heeft een bijkomende agenda, en is dus niet de juiste bron voor informatie of debat. Het is meer nattrappen, uit frustratie voor de zoveel jaren van al of niet opgelegde gehoorzaamheid. Het legt sommigen ook geen windeieren, ze komen in een circuit tercht waarbij ze gretig gevraagd en betaald worden voor smeuige verhalen
U hebt uw roeping gemist. U had psycholoog moeten worden. U kan zo in het hoofd van de ex-moslim kijken die dit heeft geschreven.
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=21&t=9926 U slaat nagels met koppen (grapje)

Citaat:
Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert.

Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken.

Wij komen van diverse etnische en culturele achtergronden en vinden dat het samenleven van mensen van diverse rassen of achtergronden in België GEEN probleem zou mogen vormen.

Wij geloven in de fundamentele goedheid van alle mensen ongeacht ras, geslacht, godsdienst, kleur, uiterlijk, …

Wij geloven dat moslims mensen zijn zoals iedereen, die hun leven wensen uit te bouwen en in vrede met anderen willen samenleven.

Wij zijn van mening dat hoe meer een moslim de Islam toepast, hoe moeilijker het samenleven met niet-moslims verloopt.

Wij geloven dat het probleem van moslims niet “het te weinig volgen van de Islam” is maar het “teveel volgen van de Koran en het voorbeeld van hun Profeet Mohammed”.

Wij menen dat de grote bloeiperiode (8e tot 13e eeuw AD) in de Islamitische geschiedenis enkel mogelijk was door het toelaten van vrije kritiek, ook op de Islam, de Koran en Mohammed, en door een groot respect voor niet-moslims. Aan deze periode is een einde gekomen door het terug strikter te gaan toepassen van de Islam uit de tijd van Mohammed, waarbij moslims over niet-moslims domineerden en gematigde of kritische moslims vervolgd of gedood werden.

Wij geloven dat een multiculturele samenleving werkbaar én verrijkend is op voorwaarde dat enkel de goede kenmerken van nieuw gekomen culturen ingang vinden en dat eigenschappen die een achteruitgang betekenen op het gebied van mensenrechten en de waardigheid van het individu duidelijk afgewezen worden. Wij geloven dat het de taak is van de overheid om in de wetgeving klare grenzen te trekken wat toelaatbaar is en wat niet.

Wij geloven dat de Islam, zoals in de bronteksten weergegeven, moslims in hun ontplooiing en in het harmonieus samenleven met niet-moslims hindert.

Dit is zichtbaar door het feit dat islamitische landen, ook die met een heel oude beschaving, ten opzichte van de rest van de wereld in intellectuele ontwikkeling en algemeen welzijn achterblijven.

En ook door het feit dat moslims in landen of gebieden met een meerderheid van niet-moslims moeilijkheden ondervinden om met andere burgers in harmonie samen te leven.

En dat niet-moslims in landen met een moslim-meerderheid door onderdelen van de islamitische wetgeving gediscrimineerd of vervolgd worden.

Wij willen moslims van de Islam bevrijden door de naakte waarheid te vertellen. Het is die waarheid die in de Islamitische bronteksten beschreven staat en die door mensen die in België de Islam menen te moeten verdedigen ofwel verborgen ofwel verdraaid wordt of gewoonweg niet gekend is.

Wij geloven in geweldloosheid zowel fysiek als verbaal. Wij vragen enkel het recht om te rapporteren hoe de Islam door moslim geleerden zelf geïnter-preteerd wordt. Wij houden ons aan de naakte feiten die we halen uit boeken geschreven door moslims voor moslims. Wij willen moslims een spiegel voorhouden. In die spiegel is de Islam geprojecteerd.

Wij zijn van mening dat vrije kritiek op de Islam, zoals op andere godsdiensten of ideologieën, moet kunnen en niet gelijkgesteld mag worden met haat zaaien tegen moslims of met rechts-extremisme
.

Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder. http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
Citaat:
Ik dan dat je je eigen volle broek probeert goed te praten. noem nu eens één ding met bewijzen waarbij jij schade heb geleden van de oprukkende islam in dit land. Feiten, personen, bedragen, en die je enkel met de islam kan voor hebben, en niet met andere overtuigingen?
Ik heb alvast nog niets ondervonden hoor, ben al 2 x op de uitdaging ingegaan om hier in brussel door de zogenaamde no-go zones te gaan, zonder enig probleem. Veel aangedikte verhalen en voortvertelsels van bange schijters, dat wel.
http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...7&postcount=66

http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9

Citaat:
Hiermee haal je altijd gelijk.
Ik leef met familie, buren collega's, met mensen dus en niet met religies, politieke overtuigingen, rassen, taalgroepen,....... Gelukkig maar
U wel, een ware moslim daarentegen leeft met iSSlam. Die staat op met iSSlam en gaat slapen met iSSlam.
Oud 1 december 2009, 08:52   #298
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oei oei wie is er hier degene met een vooroordeel als je al aan mij zit te twijfelen of dat ik het antwoord wel echt wil weten ?
Je mag altijd bewijs aanbrengen dat je moeite gedaan hebt om uit te vissen waar er het meest huiselijk geweld heerst, bij die die het Niet mogen of bij die die het volgens hun boekje zouden mogen onder bepaalde omstandigheden. Mag ik bij gebrek aan besluiten, dat je het eigenlijk niet wil weten, en je vooroordeel hardnekkig wil bewaren?
Citaat:
De helft (53%) van de vrouwen die opgevangen worden in de Vlaamse vluchthuizen behoren tot een allochtone-culturele minderheid.

http://donviona.blogspot.com/2009/10...chthuizen.html
http://www.nieuws.be/nieuws/GEWELD-H..._9bb53060.aspx

Vooral allochtone vrouwen in vluchthuizen

Meer dan de helft van de vrouwen die een onderkomen zoeken in een van de Vlaamse vluchthuizen, zijn van allochtone origine. Het aantal allochtonen dat wordt opgevangen in een vluchthuis loopt gemiddeld op tot 53 procent.
http://www.belgiantop50.com/article-...chthuizen.html
het zal u in uw eerlijke zoektocht naar de waarheid ook per ongeluk ontsnapt zijn, dat autochtonen kunnen terugvallen op hun familie, en allochtonen ofwel geen familie dichtbij hebben, ofwel de familieeer hoger houden dan het onrecht. Uw cijfer bewijst niet veel, maar dat wist u al niet? toch blijven dergelijke gewilde waninformatie argumenten op dit forum. Wat denken van hen die deze systematisch hanteren?

Ik noteer ook het ontbreken van enig persoonlijk nadeel. Dus alles van horen zeggen, en ook mogelijk door niet islam interventie.

Laatst gewijzigd door spherelike : 1 december 2009 om 08:58.
Oud 1 december 2009, 13:23   #299
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Je mag altijd bewijs aanbrengen dat je moeite gedaan hebt om uit te vissen waar er het meest huiselijk geweld heerst, bij die die het Niet mogen of bij die die het volgens hun boekje zouden mogen onder bepaalde omstandigheden.
U weet best dat iemand niet alle dokters, ziekenhuizen vrouwenvluchthuizen enz kan aflopen. Onderzoeken dienen in opdracht van regeringen te gebeuren. Als regeringen een bericht de wereld in sturen dat het huiselijk geweld toeneemt dan is het een terechte vraag of zij bij dat onderzoek wel rekening gehouden hebben met 'oude' of 'nieuwe' belgen. Zeker als men beseft dat bij vele 'nieuwe' belgen de opvoeding te wensen overlaat, waaronder ook de kijk op vrouwen.

Al in de klas botsen de culturen. Ik schrik van gedrag van allochtone ,islamitische ouders en hun kinderen http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=284
Citaat:
Mag ik bij gebrek aan besluiten, dat je het eigenlijk niet wil weten, en je vooroordeel hardnekkig wil bewaren
Degene die niet wil weten bent u wel. U weigert zelfs te luisteren naar ex-moslims want ook die vertellen immers iets wat u niet wil horen.
Citaat:
het zal u in uw eerlijke zoektocht naar de waarheid ook per ongeluk ontsnapt zijn, dat autochtonen kunnen terugvallen op hun familie, en allochtonen ofwel geen familie dichtbij hebben, ofwel de familieeer hoger houden dan het onrecht. Uw cijfer bewijst niet veel, maar dat wist u al niet? toch blijven dergelijke gewilde waninformatie argumenten op dit forum. Wat denken van hen die deze systematisch hanteren?
Moslima Lesley Deckers kreeg toch wel onmiddellijk hulp van een andere moslima.
Lesley Deckers, de jonge vrouw die meehielp bij de ontsnapping van drie ... Ze bleek te verblijven bij een Marokkaanse vriendin. ... Ook de vriendin bij wie ze was ondergedoken, is opgepakt http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1.../1/25/71794288
De familieeer is inderdaad zeer belangrijk. Vandaar ook de fameuze eremoorden die voor men met de 'verrijking' te maken kreeg hier niet voorkwamen.
Citaat:
Ik noteer ook het ontbreken van enig persoonlijk nadeel.
Iemand die meer en meer hoofddoeken op straat ziet verschijnen (wat zowiezo al geen goed teken is) voelt zich op den duur veeleer in een iSSlamitisch dan in een westers land. Zolang de nieuwkomers zich maar thuis kunnen voelen is het motto van de weldenkenden, (integratie moet immers van 2 kanten komen zeggen zij in koor, of beter gezegd, het is de autochtoon die zich moet aanpassen aan de iSSlam) dat de autochtoon zich op den duur niet meer thuis voelt in eigen land is dan van geen tel.
http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0
http://www.youtube.com/watch?v=Ru0fiqO1tEA
Als die durft zijn mond open te trekken is dat toch gewoon een racist meneer (beperking van de vrijheid van menigsuiting). De kinderen zullen we op school wel gewoon maken aan hoofddoekjes en iSSlam. ISSlam is immers de toekomst aangezien de moslimbevolking steeds maar zit aan te groeien met alle gevolgen vandien voor de toekomst van onze vrije wetserse democratische samenleving en onze kleinkinderen.
Citaat:
Dus alles van horen zeggen,
Horen zeggen van moslims en ex-moslims en door vele iSSlamitische bronteksten te lezen en door de geschiedenis te kennen en door te kijken naar alle landen waar dat de moslimgemeenschap demografisch (reeds) groot genoeg in aantal is of is geworden. Als u afkomt met het bericht dat huiselijk geweld in onze samenleving stijgt, dan hebt u dat van horen zeggen.
Citaat:
en ook mogelijk door niet islam interventie
Dat is iets wat u niet wenst te weten. ISSlam heeft er volgens jou immers niks, maar dan ook niks mee te maken. En u wenst dat vooroordeel zo te houden.

Laatst gewijzigd door smiley : 1 december 2009 om 13:25.
Oud 1 december 2009, 14:27   #300
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Beeld je in dat die kinderen iets over de islam zouden weten!

En dan nog couscous eten? Wat een gruwel: dat is kindermishandeling, zeker?
Dan liever die pastoor in Bocholt, hé, die weet tenminste hoe hij kinderen moet (aan)pakken!
Uw anti-christelijk gedoe begint kinderachtige vormen aan te nemen.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be