![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heb je er nog zo een goeie? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 13 augustus 2011 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Vlaming heeft zijn stem duidelijk laten gelden. En veel Vlamingen die nog niet op NVA stemden, zullen dankzij Gennez nog massaler op NVA stemmen. Als ze zo zeker van hun stuk zijn, organiseer dan een nieuwe stemming he? We zullen zien! |
|
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen zo'n nummers, maar als het uw doel is om mensen te ergeren dan vind ik dat een verwerpelijk idee. Ik heb het al eens gehad over wederzijds respect. Dit is er weer knal op. Ik luister trouwens sowieso niet naar nederlandstalige muziek. Te soft. Geef mij maar Channel zero. |
|
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aiai, je gaat toch geen haatmails sturen zekers?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#292 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() wie haat zaait, zal storm oogsten....
En dat telt ook voor derderangs-"artiesten"
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alles was gedaan, alle moeite tevergeefs, plotseling weggeveegd. De mensheid heeft gezegevierd en opgehouden te bestaan. En toen was er niets meer, alles was gedaan, alles was koud, alles was droog, alles was leeg, alles was dood. En toen was er niets meer, alles was gedaan. De macht van het gezag en het gezag van de macht waren duidelijk sterker dan wat voelde en dacht; en toen was er niets meer alles was gedaan." ("En toen was er niets meer" - De Brassers) Zo héél erg 'soft' waren die mannen nu ook weer niet, hoor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Indien u één antwoord kunt aanwijzen waarin ik trol, dan moet u dat nu eens doen. Ik geef gewoon mijn mening. En mijn mening moet u niet verwarren met 'trollen', zelfs als mijn mening u niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is verbazingwekkend hoe dikwijls politiekers na soms jarenlange debatten om controversiële wetten goedgekeurd of afgekeurd te lkrijgen zich tot hun grote verbazing akkoord zien gaan met een gemeenschappelijk standpunt waarin iedereen zich terugvindt.
De politiek is dus eigenlijk iets helemaal anders dan "haatmails" of scherpe onverzoenbare meningen en one-liners. Dat het "radikale" gedeelte onder de kiezers dat zo niet ziet is evident. Maar een forum van "politiek geïntresseerden" lijkt me juist een plaats om een iets andere lectuur te krijgen dan de geestige one-liners. Overigens in "De Morgen" van vandaag staan er behalve het hogervernoemde artikel nog interessante zaken zoals de mening van de "belgicistische conservatief" Marc Eyskens en de "nationalistische boodschap" van naar Zuid-Soedan weerkerende asielvinders.