![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moslims gewenst? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 32,35% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
46 | 67,65% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen wensen omtrent gewone kaloten of gewone moslims. Geen positieve wensen en geen negatieve wensen.
Ik heb wel wensen omtrent extreme kaloten of extreme moslims. En om duidelijk te zijn: een extreme kaloot is voor mij een kaloot die via de wetgeving tracht mijn persoonlijke keuze omtrent echtscheiding, overspel, abortus, euthanasie, gelijkheid van man en vrouw, preventie aids, homo-huwelijk e.d.m. te beïnvloeden. Idem dito voor de moslim. En om nog duidelijker te zijn: - bij de linkiewinkies zijn een aantal mensen die daarvoor moslim-blind zijn èn - bij het Vlaams Belang zijn een aantal mensen die daarvoor kaloot-blind zijn. De poll is bijgevolg van een rampzalige simpliciteit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 december 2011 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Het grootste probleem met het grootneerlandisme is de zeer virulente bekeringsdrift en de al even koortsige drang om de maatschappij waarin ze terechtkomen om te vormen tot een door hun nationalistische idealen geleide samenleving. Dergelijk soort grootneerlandisten zijn door mij zeker niet gewenst. Het is niet zozeer de intensiteit waarmee gelovige zijn grootneerlandisme beleeft maar wel de (electorale) expansiedrang die naar voor treedt." Waar zie jij de fundamentele verschillen? Het is toch normaal dat mensen hun medemensen proberen te overtuigen van hun zienswijzen? (Ik heb het niet over extremisten, die je trouwens ook niet enkel bij moslims hebt.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw vergelijking is doodgewoon grotesk.
![]() |
![]() |
#284 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() Ik hou niet van de Islam, zoals ik ook niet van andere religies hou, maar toch een heel stuk minder nog van de Islam.
Wel van Moslims en andere gelovigen, dat zijn mensen en daar kan je van houden. Wat nu¿ Wat te stemmen¿ Help! Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2011 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wens geen mensen zoals u met dit soort zwart wit denken in onze contreien.
![]() |
#287 |
|
![]() De vraag had misschien beter geweest. Is de islam gewenst in onze contreien ? Je hebt namelijk veel mensen die zich moslim noemen maar de islam van 'profeet' mohammed niet echt kennen.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
![]() |
#288 |
Burger
|
![]() Ik zou hier NEE adviseren. Islam is het fundament van een moslim, zijn ziel. Waar je niet veel van moet weten. Je trapt hiermee op zijn ziel en aanvaard hem niet zoals hij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Ik waan mij op een forum bestaande uit alleen racisten. Ik ben uiteraard een uitzondering, voor de slechte verstaanders.
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ook andere allochtonen moeten niet veel van moslims weten. Laat dat slachtofferrolletje maar achterwege. En doe er wat aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Als het u hier niet aanstaat, dan flikker je maar een eind op.
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() -
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 december 2011 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Burger
|
![]() Wij hebben nog steeds geen regering. Dat volk waar jij geen respect voor hebt, zal u met wortels en al buitenzwieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Peist gij verzekers dat dat hier Rusland is van 1917, waar een revolutie onvermijdelijk is! Neen jongen, we hebben hier nog steeds onze democratie en onze mensenrechten ventje, en genocides, zoals jij graag zou willen, is bijna onmogelijk door enkel een racistisch volk op af te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En andersom ook. Wat is het probleem? Laat dat schijnhuwelijk maar zo. Laten we als "vrienden" uit elkaar gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben er een Vlaamse die de ballen niet heeft stappen naar een onafhankelijk Vlaanderen te ondernemen en ondertussen hebben we ook een dirupo-monster als regering...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Ik moet geen punt halen. Vlaanderen is al een tijdje binnen
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |