![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De volgende stunt komt er... http:/wwwclint.be_sensatie_nippleslip_annsofie.html/ Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2012 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Weer eens niet goed !!!!t'ja we staan er alleen voor als er wat gebeurd zoals gewoonlijk !!!!Goed, ik neem dan het recht in eigen hand,als ik de gelegenheid nog krijg hééé !!want de gevestigde instanties verwittigen.......oei,oei,oei ....daarvoor is het meest te laat voor mij en ons.
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 12 april 2012 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan Anke Van der Meersch tot 10 tellen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||
Banneling
|
![]() Ja, jij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij meldde op zijn minst deze post Hoe komt het toch dat ik hier geen antwoord meer op krijg? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het antwoord! Mag ik het zeggen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds moet je niet veel politiek inzicht verwachten bij de modale rus hoor. Die stemt voor een sterk centraal gezag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() ge zult het aan Cochinillo zelf moeten gaan vragen, want dié is wel geband.
en hoe weet Arti welke post door Cochinillo werd gemeld? Ik kan dat nergens uit opmaken. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 april 2012 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder die nick toch...
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat was het punt. http://forum.politics.be/showthread....27#post6073227 Laatst gewijzigd door artisjok : 13 april 2012 om 13:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
U heeft Edina/Akira in uw zak en A/ zal zeker nooit geband worden B/ zal elke arbitraire bestraffing in uw voordeel beslechten C/ inside information ivm "verwittigingen" en "bans in wording" van medeforummers tegen die forummers kunnen gebruiken enz... kortom: u profiteert van een corrupte situatie. ....en dan komt u hier openlijk triomfantelijk staan te doen over tegenstrevers die slachtoffer zijn van deze toestand? Mocht uw weerzinwekkende ideologie ook maar énige ruimte hebben voor iets wat in de verste verte kon doorgaan voor moraal hebben zou ik u vragen waarom u niet in de grond zakt van schaamte...aangezien het antwoord daarop voor iedereen duidelijk is ga ik dat dus niet doen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 april 2012 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die kunnen tellen en zij die niet kunnen tellen. Wees steeds op uw hoede voor die soort die wel kan tellen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |