![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() (gelukkig?) zijn alle meldpunten tot nu toe volledig de mist ingegaan wegens te weinig response..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() hoezo verboden website? als de website niet is toegestaan, dan sluit de overheid deze toch gewoon af, net zoals acht jaar geleden. zolang de website blijft bestaan is deze dus niet verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Gouverneur
|
![]() Het is mij niet duidelijk waar u zowel de vergelijking als de vraag vandaan haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien is het heel eenvoudig om via IP adres naar zogenaamd verboden websites te surfen.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 12 april 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Laatst gewijzigd door Noorderlicht : 12 april 2012 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Het was maar voor te lachen, menier". Zou iemand daar in trappen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wordt FDW niet door het VB op illegale wijze in het land gehouden en verhinderd naar Namibië te verhuizen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Dat meldpunt is in de gegeven omstandigheden een dwaas initiatief, typisch voor kleinburgerlijk-rechts met z'n law and order mentaliteit terwijl men niet eens het systeem op zich wil veranderen. Illegaliteit is bijna een voorbeeldig teken van burgerzin in deze tijden met deze politieke, institutionele en sociaal-economische realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar weet ik niets van? Stemmen er veel moslims op Filip? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo die een "kordaat huisbezoekje" krijgen zal niemand verwonderd zijn, behalve die posters zélf. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2012 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner u de alternatieve verkiezingen die Agalev in de jaren tachtig organiseerde, "opdat de vreemdelingen ook eens konden stemmen." 25% had voor het VB gestemd toen de stemmen geteld werden. Bij Agalev spoot het dun door de broek.
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoezo illegaal? als de website niet is toegestaan, dan stopt de overheid deze toch gewoon , net zoals xx jaar geleden. zolang de illegaliteit blijft bestaan is deze dus niet verboden. [/Cynara Cardunculus modus] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Vreemdeling
|
![]() meldpunt illegalen: Goede zaak.
In Belgie zijn teveel vreemde mensen die hier niet thuishoren, hier rondlopen, in metro en derg vertoeven, van de ziekenkas profiteren etc. |
![]() |
![]() |