![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de marmer is eerder een creatieve bijzaak , een ontspoorde hobby . en dan ? ja we produceren . en leuke dingen die niet voor elke sterveling bereikbaar zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal nog eens proberen het simpel uit te leggen. Er staan twee huizen te koop. Twee identieke huizen, zelfde bouwjaar, in dezelfde staat. In dezelfde straat ook, naast mekaar. De vraagprijs is identiek. -Huis A is mooi opgekuist. Het gras afgedaan, het huis proper, stof afgedaan, rommel opgeruimd, enz. -Huis B is een stal. Het gras staat 15 cm hoog, in de voortuin ligt een verroeste fiets en wat oud speelgoed dat daar duidelijk al een paar jaar ligt. Binnen is de vloer vuil en ligt er overal stof. Overal rommel, je strompelt er bijna over. Remsporen in het toilet. Welk huis gaat het snelst verkocht zijn? Welk huis gaat het dichtst tegen de vraagprijs verkocht worden? Antwoord daar eens op, klarekijk... Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 augustus 2012 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() [quote=Doa;6284127]je weet toch dat indien er iets zou mislopen in je verhaaltje je achter tralies zou vliegen en je verzekering miljoenen en miljoenen zou eisen van jezelf?
En wie heeft er verklaart dat de vergunningen niet in orde zouden zijn of mijn verzekeringen ? Feit is alleen dat de plannetjes niet klopten en dat ik gezegt heb hoe het op te lossen en heb het uiteindelijk uitgevoerd . Stel dat ik zou falen , denk je dat de paraplu van meneer den architect en van mijnheer de ingenieur niet groot genoeg zou zijn , om het in mijn schoenen te schuiven ? trouwens ik weigerde gewoon om uit te voeren wat zij hadden op papier gezet presies omdat dat totaal onverantwoord was . kennis en ervaring boven alles . |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik zo'n juweeltje van een opgepoetste Cv voor mij zou krijgen voor een normale job , dan zou ik twijfelen hoeveel er van de persoon in kwestie zelf in zit , en me afvragen hoeveel hij te verbergen heeft . Of ga je nu beweren dat ik met mijn nonchalante schrijfstijl , een van 2 lomperikken op 1000 ben die niet schrijft zonder fouten . Als je heel eerlijk bent , dan is onze taal heel ongebruiksvriendelijk en complex . en dat in combinatie met dyslectie en mijn zeer beperkte interesse in taal . wat dan . Nee ik zal niet soliciteren voor onderwijzer nederlands tolk of journalist . Waarom , omdat ik eerlijk ben , omdat ik mijn kwaliteiten ken en ook mijn beperkingen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Hij heeft een Aziatische vrouw en sprak vroeger al over zijn vele Aziatische reizen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 augustus 2012 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister-President
|
![]() Wie is hier met de metaforen begonnen? Hij is begonnen over auto's en huizen verkopen, ik ga gewoon mee in zijn redenering, in de hoop dat hij dan doorkrijgt waar het hier eigenlijk over gaat (want dat heeft hij duidelijk nog steeds niet begrepen, getuige zijn recentste bericht).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
als ik een vliegtuig zou laten vertrekken (die perfect in orde is) maar de dagelijkse handtekening van de technieker mist die de controle uitvoerde ben ik onmiddelijk mijn job kwijt en riskeer een celstraf + zware boete zonder dat er een incident is. Kun je je al inbeelden wat er me tewachten zou staan indien net met die vlucht iets zou gebeuren? Laatst gewijzigd door Doa : 17 augustus 2012 om 18:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijnheer A is glad geschoren , heeft zich fris gewassen en draagt een proper hem , haren netjes gekamt enz . Mijheer B stinkt naar het zweet , heeft een stoppelbaard , zijn hemd is verfrommelt en zijn haar is net een rattennest . Wie is de slimste ? en de meest competente ? Dat weet je gewoon niet . Je weet zelfs niet wie de propersten van de twee is . A , is te lui om uit zijn ogen te kijken en heeft zich netjes gewassen , hij stonk niet en zweette niet , want hij had nog in geen 6 maand een klop gedaan . Mijnheer B had er juist een dubbele shift op zitten wand de machinens lagen in panne en had zijn verantwoordelijkheid opgenomen om ze te herstellen , en had daarbij juist zijne vuile pul over zijn hoofd getrokken omdat het veel te warm was in die werkplaats , waardoor zijn haar overoop lag . En nu gij ? Competenties hebben niets maar ook niets te maken met uitstraling . En mogelijk is Uw net huisje , wel helemaal niet geisoleerd , en was de gazon wat verwaarloost omdat mijnheer eigenaar van huis B zijn zieke ouders verzorgt waar toont U het verschil mee aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou meneer B duidelijk maken dat je met uitvluchten nergens komt, enkel met inspanningen en hem verder geluk wensen met zijn verdere carriere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |||
Minister-President
|
![]() Zoals verwacht antwoord je niet op de vraag. We weten beiden dat huis A sneller verkocht zal zijn, en meer zal opbrengen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: