![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het over die zelfde kinderen gaat die nu in een politike partij zitten van een andere strekking, doe je niet liever dan deze te veroordelen, en als ge enigszins kon zou je ze nog het liefs de burgerrechten ontnemen ook. Mensen die ZO handelen zijn geen haar beter dan de allergrootste collaborateurs allertijden. Laatst gewijzigd door Garry : 6 december 2012 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, jaren niet meer geweest omdat ik het Antwerpse heb verlaten. Ik was het beu om, vanaf het moment dat je de auto uit je garage haalt te moeten zeggen," mag ik even mee bumperen." Tijdens de spits, van Klina te Brasschaat naar het centrum van Antwerpen, nam soms meer dan 2 uur in beslag. Naar de kust reed ik er één uur en een kwart op. Al die bedrijven vestigen zich in de buurt van die terminals. Dus hoe meer terminals, hoe meer bedrijven. Hoe meer bedrijven, hoe meer werkvolk die allen ergens moeten wonen en van daar naar het bedrijf pendelen. En gij komt zeggen dat de havenactiviteiten in Antwerpen afnemen. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 6 december 2012 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na een opflakkering staan er nu weer meer havenarbeiders in het ''kot'' waarvoor geen werk is. Maar dat zal wel meer met de algemene economische crisis te maken hebben veronderstel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Limburg in de Franse tijd. Wie kent Ile Madame? http://members.home.nl/a.greve/Neder...ile_madame.htm Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 december 2012 om 02:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rheinwiesenlager Dat cijfer tot 10.000 doden wordt sterk gekontesteerd: http://equapio.com/de/politik/rheinwiesenlager-1945/
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 december 2012 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 december 2012 om 03:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik heb willen duiden, is dat we afmoeten van die steeds weer terugkerende historische onwaarheid dat 'de Engelsen de concentratiekampen uitgevonden hebben' en meer bepaald tijdens de Boerenoorlog in Zuid-Afrika. Typisch aan deze opvatting is dat het meestal mensen zijn met een bepaalde Vlaams-nationalistische gezindheid die zulke onzin papegaaien op dit forum. En dus en met andere woorden: de Engelsen hebben niet de concentratiekampen 'uitgevonden'. Dat is gewoon manifest onjuist. Zulke kampen bestonden reeds lang voordat de Boerenoorlog uitbrak. Laatst gewijzigd door system : 7 december 2012 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Belangrijk is: waar zijn er op dit moment nog concentratiekampen?
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...rd-Korea.dhtml |
![]() |
![]() |