Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2013, 18:58   #281
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het kan ook zijn dat ze selecteren op spelling.
Tsjaka
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 19:09   #282
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat meisje zou dat bij haarzelf gedaan hebben, prutsen aan haar spel dus en die zoon was met z'n piemel aan het spelen en kon uitleggen hoe de geslachtsdelen van de juf er uit zagen. Ze zouden dat geleerd hebben van de juf.

Ik ben nu wel benieuwd de snit van die juf, misschien in een hartje?
mama en zijn zusjes zien er gewoon uit als alle andere kindjes nietwaar? niks "snit" aan te zien. Ben eens benieuwd. Ik hoop voor de juf dat ze de good old western style heeft aangehouden!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 19:24   #283
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
mama en zijn zusjes zien er gewoon uit als alle andere kindjes nietwaar? niks "snit" aan te zien. Ben eens benieuwd. Ik hoop voor de juf dat ze de good old western style heeft aangehouden!
Moslims moeten alles ontharen hè, dat staat ook in 1 van die tekstjes. Als ze seksuele opvoeding gekregen hebben dan leren ze dat het niet bijgeknipt is, misschien ontstaat daar de verwarring bij die kinderen?

Laatst gewijzigd door BonBon : 19 juni 2013 om 19:24.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 20:49   #284
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Is er nu eigenlijk al geweten waar die juf van beschuldigd wordt?
Ze is een kafir.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 21:02   #285
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb helemaal niets gedaan van wat jij me in de mond legt mevrouw met 't neerbuigend toontje.

JIJ bent degene die dit voorval, hetgeen die kleuterjuf al dan niet gedaan zou hebben, vergelijkt met de daden van 'n Martin.
Goed geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb helemaal de daden van Martin niet vergeleken met de vermeende daden van de kleuterjuf, beste sdx. Ik heb de massahysterie over de vermeende daden van de kleuterjuf vergeleken met de massahysterie over de vervroegde vrijlating en onderbrenging van Martin in Malonne vergeleken. Dat laatste vind jij blijkbaar perfect normaal. Bekijk de beelden erover misschien nog eens.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 21:31   #286
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neenee, met twee woorden spreken.
Ik antwoord op degenen die willen stellen dat het "over dezelfde god gaat" en gewoon een zuster-religie is. Met dien verstande dat ze de niet-praktizerende moslim als "goede, vrome moslim" willen neerzetten en de wel-praktizerende als de toevallige fundamentalist.
De vergelijking met katholieken gebruik ik enkel als metafoor om het mensen als Edina iets gemakkelijker te maken, maar het hielp blijkbaar niet.
Waar heb je het in hemelsnaam over? Ik spreek niet in termen van goede en slechte moslims. Ik heb dus ook nog nooit beweerd dat de niet praktiserend moslim de goede moslim is. Wat in jouw kopje maar niet geraakt is dat er tientallen manieren zijn om de islam te praktiseren. om de simpele reden dat er evenveel interpretaties zijn van hoe die religie dient gepraktiseerd te worden. Het zijn enkel de fundamentalisten die beweren dat er maar één manier is. En grappig genoeg zijn zij het zelfs niet eens over die manier. Dat jij en je geestesgenoten je op één lijn plaatst met de fundamentalisten die jullie zogezegd bestrijden, is dan ook ronduit hilarisch.

Citaat:
Misschien kan ze deze mijnheer eens lezen, die zou er alvast meer van moeten weten :

http://ejbron.wordpress.com/2013/06/...enezen-moslim/

Maar volgens Edina zal deze mijnheer er vast ook niks van snappen.
Volgens Edina begaat deze meneer de grote fout van te denken dat de manier waarop zijn omgeving de islam beleed, dé manier is waarop de meer dan 1 miljard andere moslims dat doen. En slaat hij de bal ook helemaal mis door te denken dat degenen die niet meegaan in die visie, de islam willen verdedigen. Ik ben principieel tegen elke vorm van religie, maar daarom niet tegen degenen die een religie aanhangen. Je kan perfect een religie bestrijden zonder daarvoor in oorlog te gaan met alle aanhangers. Meer zelfs, ik denk dat dit de enige manier is om religie te bestrijden.
Oud 19 juni 2013, 21:35   #287
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind in feite dat men in die staats- of gemeentescholen helemaal geen godsdiensten moet aanbieden.
Ik vind dat men in geen enkele school godsdienst/religie moet aanbieden.
Oud 19 juni 2013, 21:37   #288
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Iemand die gedoopt is bij geboorte, kan z'n hele leven lang de katholieke voorschriften naast zich neer leggen, aan z'n laars lappen, zal niet als 'afvallige' bestempeld worden, zal niet uit z'n gemeenschap, familie, vrienden etc. gestoten worden, of erger, de doodstraf bvb., kan zich perfect katholiek noemen, zelfs al volgt hij geen enkele katholieke regel, kan zich zelfs katholiek laten begraven, geen haan of pastoor die daar naar kraait of aanstoot aan neemt, bij islam is dat wel net even anders, 'n mohamedaan die �*lle mohamdeaanse regels aan z'n laars lapt...
Ik vrees dat je daar toch wel serieus de bal misslaat.
Oud 19 juni 2013, 21:39   #289
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Misschien moeten ze in die school voor de ouders alleen een voorstelling geven van 'Jagten'.

Denk je dat er iemand zal opduiken of de film zal uitzien?
Ik vrees van niet, maar wat verandert dat aan het feit dat zo'n zaken net zo goed bij niet moslims voorkomen?
Oud 19 juni 2013, 21:43   #290
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je berekening van het aantal leerlingen in die school en het aantal ouders is te nuanceren; in die zin dat die juf niet alle leerlingen van de school in haar klas had (als ze een misdrijf heeft begaan)
Hou toch eens op met dat gespeculeer. Je weet niet eens of het over een juf gaat die een klas heeft, dan wel over een turnjuf of zorgjuf. En dan zwijg ik nog van het feit dat het niet ongebruikelijk is in grote kleuterscholen dat een andere juf het middagtoezicht overneemt van de klasjuf.
Oud 19 juni 2013, 21:43   #291
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik vrees van niet, maar wat verandert dat aan het feit dat zo'n zaken net zo goed bij niet moslims voorkomen?
De reacties op Michelle Martin die vervroegd vrijkomt enerzijds vergelijken met reacties op een onschuldige leerkrachte anderzijds ( onschuldig tot er een rechter anders over oordeelt weet je wel ) lijkt me wat van de pot gerukt.

De reacties van betogers tijdens de vrijlating van een veroordeelde dame die onder andere de DOOD en mishandeling van kinderen op haar geweten had waren geen massahysterie, die waren terecht.

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 21:51   #292
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Hilarisch ook hoe deze draad, die massahysterie aanklaagt, gekenmerkt wordt door massahysterie bij het merendeel van degenen die reageren. Een paar pagina's lang konden ze de schijn ophouden dat ze niet alle moslims over dezelfde kam scheren. Om daarna weer te vervallen in de klassieke schuimbekkende haatpraat. Triestig schouwspel.
Oud 19 juni 2013, 21:56   #293
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ze is een kafir.
Dat had ik ook al door, maar wat wordt haar pour les besoins de la cause ten laste gelegd?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 22:02   #294
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je geeft toe dat je zelf weg wil uit het Kiel. Het is toch al ver gekomen dat zelfs de vreemdelingen de multiculturele samenleving willen ontvluchten. Moet er nog zand zijn?
Het is je natuurlijk ontgaan dat mensen niet zozeer de multiculturele samenleving op het Kiel ontvluchten, dan wel de sociale achterstelling daar. En nee, die achterstelling is niet het gevolg van het feit dat er veel allochtonen wonen, want dat was zo al in die wijk voordat er allochtonen kwamen.
Oud 19 juni 2013, 22:02   #295
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Canada, Nieuw-Zeeland, Brazilië en verschillende Europese landen blijkbaar zoals je had kunnen lezen indien je op de link had geklikt die je onderaan het wikipedia artikel waarnaar je verwijst kon vinden.

Zelf met andere voorbeelden komen van massahysterie als gevolg van vermeend kindermisbruik en toch blijven volhouden dat deze reactie typisch is voor moslims, daar moet je wel circe voor heten.
Niet zozeer voor moslims maar wel voor hyperreligieuze gemeenschappen in het algemeen (zeker als het over het zn. "satanic ritual abuse") gaat.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 22:07   #296
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik mijn fantasie effe laat gaan (soms komt dat wel eens uit) dan zijn er ongeïdentificeerde krachten onderhuids aan het werk die wat beogen?
Jaja, parsprototem, het is allemaal één groot complot!
Oud 19 juni 2013, 22:09   #297
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant. Of je hebt het Nederlands niet helemaal onder de knie, dat kan ook.
liegen of in jouw geval is taqiyya je niet vreemd das duidelijk
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 22:13   #298
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

't Is blijkbaar nog altijd komkommertijd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 22:13   #299
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en de autochtone kindjes die kunnen op hun kin kloppen want er is geen plaats meer.
En tegen beter weten in maar leugens blijven verspreiden hé. Het is pertinent onwaar dat allochtonen (of indicatorleerlingen) absolute voorrang krijgen op autochtonen in de scholen. Meer zelfs, er vallen nog steeds proportioneel meer allochtonen uit de boot dan autochtonen door het plaatstekort. Maar dat heb ik je allemaal al eens met hand en tand uitgelegd en aangetoond in de verschillende draden die daarover gingen. Je doet het dus echt met opzet.
Oud 19 juni 2013, 22:19   #300
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
u maakt weer een achterlijke onnozele conclusie. De manier waarop die krijsende woestijnbewoners aan de poort staan te gillen lijkt me niet bepaald van die orde dat er veel vlamingen aan zullen meedoen.
Dat er hysterische toestanden in centra bestaan hebben (in die tijdspanne) is genoegzaam geweten. Daarom dat we niet moeten accepteren dat we deze oubollige oefening nog eens opnieuw gaan laten uitvoeren door een stel achterlijk kamelenwijven die menen dat ze op die manier een jonge net-van-school kleuterjuffrouw eens voor de rest van haar leven kunnen stigmatizeren.

Zeg ik het duidelijk zo?
Of bent U van mening dat die mensen zo achterlijk zijn dat we ze de tijd moeten geven om even hun 600-jarige achterstand langzaamaan te mogen beleven, zodat ze misschien tegen het jaar 2100 als ze de boel hebben overgenomen gewoon terug naar het jaar 1400 kunnen gaan? Ze kunnen de Antwerpse kathedraal dan eventueel als paardenstal inrichten. Dat hebben ze met de Aya Sophia ook gedaan.
Je zou beter eens een link lezen als die wordt gegeven in plaats van zoals een kieken zonder kop beginnen reageren. Dat gaat niet over zaken van een halve eeuw geleden hé. De lijst is overigens niet exhaustief en er staan recente zaken tussen ook. Grappig hoe je dat maar wil blijven ontkennen. Misschien moet jij ook de film Jagten maar eens gaan bekijken. Zo uit het leven gegrepen.

Laatst gewijzigd door Edina : 19 juni 2013 om 22:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be